Tåkefyrste Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 jeg fatter ikke at miki ikke skal få sjansen på en så begredelig høyrekant... så kan valencia som er god i alle faser av spillet bortsett fra innlegg slippe til silkefoten til miki . Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Det er ingen andre trenere i verden som kjøper spillere, bare for å la dem sitte på benken. Vi snakker om Bundesligaens beste spiller i fjor, med omtrent like mange målpoeng som kamper spilt. Utrolig at han ikke er på benken en gang. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Irriterende at mourinho skal surne så voldsomt på enkeltspillere ja. Han burde forholdt seg mye mer profesjonell. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Også må vi heller ikke glemme at våre to beste stoppere er ute, og at vi spiller med Jones og Rojo bak. Med Darmian ute på venstre og Valencia med brekt arm som gjør en megakamp. Likevel gjør forsvaret samlet en meget bra innsats i dag. Målet til Arsenal må nok skyldes litt på Rashford som blir rundlurt før innlegget. Heller ingen Zlatan i dag som scoret to sist. Rooney ser ut til å ha funnet formen igjen forresten. Vært god i det siste. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Rojo og Jones er ikke problemet, de har vært knallsolide i de to kampene de har fått spille. Jeg har sagt siden dag én at Rojo er en god fotballspiller så lenge han får spille stopper. Skjønner ikke hvorfor han har spilt back. Han er god i lufta, meget god 1vs1 (som stopper), og Jones har heller ikke gjort noe galt. Når ballen lempes inn i feltet med snø på så sier det seg selv at hva som helst kan skje. Og det skjedde. Fotball har et element av flaks i seg, vi hadde ikke flaks i dag. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Hvis vi hadde vunnet de tre kampene hvor vi har vært overlegne hadde dette sett ganske bra ut. Kjipt at vi ikke klarer å punktere kamper. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Syns det blir for dumt å skylde på uflaks etter denne kampen, det er typisk bare, vi avgjør ikke disse kampene pr nå. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 En har gjerne uflaks i en kamp, men å skylde på uflaks i tre hjemmekamper på rad blir for dumt. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Enig mot Burney kan man si det, men de to andre roter vi vekk. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Uflaks eller udugelighet, mye av samme ulla i fotball egentlig. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Hadde vi vært et hakk bedre enn vi er nå så er det klart at vi ikke hadde snakket om flaks og uflaks. Det er nok en salig blanding av uflaks, tilfeldigheter, udyktighet og at vi har et lag som trenger tid på seg til å bli mer kyniske. Og mot Burnley strålende enkeltprestasjoner av motspillere. Er klart at tre skudd i metallet også er litt uflaks den kampen. Men hadde vi hatt flyt så ville det sett annerledes ut, og det går jo mye på tilfeldigheter. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Det store spørsmålet er: er vi bedre uten Zlatan? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Litt vanskelig å avgjøre det etter en kamp som i tillegg var mot en av favorittene til å vinne PL. En mister en del med å droppe Zlatan, men samtidig får en andre kvaliteter i Rash. Kanskje kampen hadde blitt vunnet i dag om JM hadde beholdt Mata på banen fremfor å gjøre et defensivt bytte, men han ble gjerne skadet? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Vi er nok bare annerledes uten Zlatan, ikke nødvendigvis bedre. Spørs veldig på motstander. Mot dyptliggende lag er styrken og fysikken til Zlatan god å ha på topp. Ikke minst skuddbeinet som vi så mot Swansea. Synes byttet var logisk, for Arsenal hadde allerede et lite initiativ rett før. Schneiderlin inn som et mottrekk mot Girouds luftstyrke. Vi tapte på grunn av dårlig markering på venstresiden vår (Rashford som solgte seg) som førte til innlegg, og deretter var vi ikke heldige i feltet. Jeg mener Jones skulle hatt frispark fordi han ble dytta over ende av Koscielny, men sånt blir det jo sjelden dømt på uansett. Og Giroud er sjef i lufta. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Syns egentlig vi har hatt en bra start. Fotballen er bra og det virker som at vi blir mer og mer et lag. Liker det jeg ser. Hadde vi vunnet de tre kampene vi virkelig fortjente å vinne, og med det hatt 6 poeng til hadde alt vært i orden. Det snur fort i fotballen, og vi trenger bare litt mer tur så sitter det Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 https://www.youtube.com/watch?v=eBs8V12pkLM For øvrig et veldig bra intervju med Mourinho etter kampen. Jeg synes det blir feil å lete etter småpirk når vi presterer såpass bra hjemme (i tre kamper på rad). Én ting er resultater, men faktum er at vi har hatt sinnsykt uflaks som ikke har hatt seks poeng til i de tre siste hjemmekampene. Jeg registrerer at folk sier at "siden vi har hatt så mye uflaks på rad så er det ikke uflaks, men udyktighet". Det er ikke helt riktig; det er bare mindre sannsynlighet for at man skal ha så mye uflaks på rad. Jeg støtter Mourinho 185 %, dette kommer til å bli bra. Og hvordan vi spiller er 100 ganger morsommere å se på enn de foregående managerene etter Fergie. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Merker det provoserer meg litt at Memphis legger ut en snap der han sitter og prater til alle kidza der ute at man må jobbe hardt for å nå drømmene sine. "It's gonna pay off". Sier den dårligste spilleren til 6. plassen i Premier League.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Det har jo "payed off". Han spiller ikke fotball, men han tjener fett med penger. Vanskelig å si hva som er problemet hans, men det er åpenbart noe mentalt. Isolert sett er ferdighetene hans veldig bra, han slår meg dog ikke som noen som står igjen etter trening i pøsende regnvær for å terpe. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Jeg tror Martials inntog gikk utover selvbildet til Memphis. Der førstnevnte er moden og trygg, gir fra seg ballen når han bør og scorer når han kan, skal Memphis bestandig prøve å redde dagen, med mye hodeløs sjansesløsing som resultat. Han har noe å bevise, og prøver å løse det ved å spille over evne. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 han er jo nr 7 i verdens største klubb, selv om han ikke spiller og ikke innfrir i det hele tatt sålangt er vel en annen sakk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå