Ol'H Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Ser helst at Anderson aldri spiller back Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Har jo Simpson, ung lokalt talent. Har jo fått vist seg litt fram denne sesongen, men synes han burde få fleire sjanser. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Drill Pique som back, da får vi en back i verdensklasse. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Drill Pique som back, da får vi en back i verdensklasse. Enig omskoler Pique til høyre back, og vi vil få en perfekt erstatter for Neville. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 sett denne? http://www.youtube.com/watch?v=38T0BF2WAHk...feature=related Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Sett den før, genial! Hilarious på slutten i studio når Wright kommenterer! :!: Han høge staken (Crouch) forresten er med-produsent til Gervais på The Office. Endret 19. desember 2007 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Søkke 75 mill pund i overskudd. Spis den Chelsea. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Glazer spiser nok overskuddet isteden for Chelsea, ta det med ro Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Vil heller tjene pengene selv en å være et leketøy for Roman. Vi har ihvertfall noe å slå i bordet med neste gang noen sier at vi får penger av Glazier. I artikkelen sto det at 32 mill går direkte til lånet. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg ville gjerne sett Berbatov i den røde drakta, vis ikke Brown liker det kontraktstilbudet han har fått så kan han bare dra for min del. Saha har jeg mistet troen på, så han kan være med i byttehandelen å som det har stått på United. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg ville gjerne sett Berbatov i den røde drakta, vis ikke Brown liker det kontraktstilbudet han har fått så kan han bare dra for min del. Saha har jeg mistet troen på, så han kan være med i byttehandelen å som det har stått på United. Jeg har sansen for Berbatov, men tror ikke noe på dette ryktet. Kan heller bruke penger på Berbatov til sommeren. Brown er rød tvers i gjennom, han signerer nok ny kontrakt når han får litt mer penger. Jeg har fortsatt troen på Louis Saha, jeg tror han blir en viktig spiller for oss i de neste kampene. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Jeg har ikke troen på Saha lenger, det er synd å si det men. Brown er en ekte rød djevel, så han burde for hans del å signere den kontraktstilbudet han har fått. http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle1503226.ece Nå ser det ut som Brown blir linka til Newcastle. Endret 19. desember 2007 av Raste Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Brown er rød ja, men det var Butt også. Brown er god, men ikkje veldig god. Synes vi bør satse meir på Simpson, virker lovende. Saha er veldig god i form, men har eit mareritt av skadehistorikk. Tåler Berbatov å sitte på benken og? Ingen tvil at Roon/Tevez er førstevalget til SAF. Endret 19. desember 2007 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Et tap for klubben om Brown drar. Lokal gutt som han er. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Ja, men vis Neville kommer tilbake så går det greit om han blir solgt. Da har man Pique og Simpson som kan spille der. Brown har jo ikke innleggsfot og han er ikke så god offensivt, syns Simpson er god der som ikke Brown er. Syns United skal satse mer på Simpson. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Brown er den spilleren i United jeg absolutt ikke vil miste. Lokalgutt som har vært i klubben lenge og som (hittil) har vært lojal. Jeg håper og tror han skriver under. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Akkurat samme for meg om han drar, det blir som å selge Phil Neville...Gjorde ingen skade det heller. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Salget av Phil var jo bare trist da. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Salget av Phil var jo bare trist da. Trist, ja....men vi la jo ikke merke til at han ble borte fra laget, og det gjør vi heller ikke når Wes blir solgt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Nåja, Forsvarere har vi ikke overflod av. Men om Sir Alex mener vi kan selge han stoler jeg blindt på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå