Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ville gjerne sett Berbatov i den røde drakta, vis ikke Brown liker det kontraktstilbudet han har fått så kan han bare dra for min del. Saha har jeg mistet troen på, så han kan være med i byttehandelen å som det har stått på United.

Jeg har sansen for Berbatov, men tror ikke noe på dette ryktet. Kan heller bruke penger på Berbatov til sommeren. Brown er rød tvers i gjennom, han signerer nok ny kontrakt når han får litt mer penger. Jeg har fortsatt troen på Louis Saha, jeg tror han blir en viktig spiller for oss i de neste kampene.

Lenke til kommentar

Brown er rød ja, men det var Butt også. Brown er god, men ikkje veldig god. Synes vi bør satse meir på Simpson, virker lovende. Saha er veldig god i form, men har eit mareritt av skadehistorikk. Tåler Berbatov å sitte på benken og? Ingen tvil at Roon/Tevez er førstevalget til SAF.

Endret av Ed Hunter
Lenke til kommentar

Ja, men vis Neville kommer tilbake så går det greit om han blir solgt. Da har man Pique og Simpson som kan spille der. Brown har jo ikke innleggsfot og han er ikke så god offensivt, syns Simpson er god der som ikke Brown er. Syns United skal satse mer på Simpson.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...