Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

 

Rooney var ikke god i går. Han hadde noen bra involveringer som vi ikke er vant med å se lenger, men fortsatt ikke bra nok. Han kommer heller aldri til å bli bra nok, dessverre. Ikke engang for en backup-rolle.

Isolert sett var han god i går. Det betyr ingenting for meg angående hans fremtid i klubben. I går hadde han rent faktisk to assists. I tillegg var han nest siste United-spiller på Pogba sin scoring. Han skapte også en sjanse ut av ingenting (tilnærmet) og spilte Mata på "blank" på 10 meter (som ble skutt like utenfor). Så kan man selvsagt snakke om hvor mye rart han gjør ellers, men når du er er involvert i fire store situasjoner ila. en kamp, hvor tre av dem førte til scoring, så må man kunne gi ros.

 

Rooney var god i går. At han har null fremtid i klubben er likefullt et faktum. Jeg ville aldri startet Rooney neste kamp om jeg var ansvarlig, men man må kunne erkjenne at spillere man ikke forventer noe av, noen ganger kan bidra med mye positivt.

 

 

Ah, du sier akkurat det jeg mener - bortsett fra det siste; jeg tror han kan ha en fremtid i klubben en liten stund til. Men ikke i førsteelleveren. Altså stort sett være på benken, men spille iblant, noe lignende Giggs de siste årene hans.

 

Rooney er en spiller som har meget godt av å bli satt ut i perioder, kan levere gode kamper iblant, og har masse erfaring. Nå var dette hans første start i ligaen siden september, og han så mer energisk ut enn på lenge i går. Kan han spille og levere hver tredje match eller lignende så synes jeg vi burde prøve å beholde han.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Griezmann i intervju med Eurosport:

 

"I always ask Paul Pogba about Manchester United. I think they are a huge club with a really good infrastructure.

"I ask Paul about some of the players, and if they're really that good, or if Jose Mourinho is really that good.

"You hear a lot of things (speculation) about Manchester United and Paris St German but right now I don't see me moving to a new club. But It would be awesome to play alongside Paul one day."

 

C'mon agent Pogba!

 

a68b25f07ac0fe36ac1f61395e01c918.png

Endret av blured
Lenke til kommentar

Tok en titt på lister over de best betalte fotballspillerne i PL. Fikk litt sjokk når jeg så at Rooney tjener mer enn Zlatan  :huh:

 

 

 

Tok en titt på lister over de best betalte fotballspillerne i PL. Fikk litt sjokk når jeg så at Rooney tjener mer enn Zlatan  :huh:

Eg får sjokk hver gang eg ser at han har lønn for fotballen eg....

 

 

Trodde han var på tiltak fra NAV, jeg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...