Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Kjøper ikke den. Dortmund og Chelsea var i tung motgang de også, men begge klarte å snu på femøringen.

Kan ikke sammenlignes. Jo lenger tid det går jo verre blir det å snu. Til slutt er det ikke lenger noe å snu, det blir normen. Bare spør i Liverpool-tråden.

 

Edit: Og btw, jeg mener Mourinho har snudd mye allerede. Men det er som kjent denne motvinden som blåser hardt om dagen.

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

United er ute av topp 4 lenge før mai er min spådom!

 

Godt med en seier i dag, men håper ikke noen lar seg lure av resultatet i dag. Elendig kamp fra United i rundt 70 minutter. Rett og slett trist å se på laget. Så mye potensiale, men så elendig utnyttelse av det. Blir rett og slett misunnelig av å se hvordan andre lag fremstår i PL i år sammenlignet med United.

Lenke til kommentar

Bortsett fra målene var det mye trist fotball, ja. Og det mot tidenes dårligste Swansea lag. Herregud hvor fantastisk dårlig de var idag, og allikevel inviterer vi dem inn i store deler av kampen.

 

Hvorfor er innsatsen til spillerne våre så mye dårligere enn andre topplag? Forbanna primadonna-nykker på hele gjengen. Du kan banne på at Liverpool eller Chelsea hadde gått ut i 110 i 2. omgang og gått for 4-0

Lenke til kommentar

Her var det mye negativt selv om vi vant for første gang på lenge i ligaen. Selv om vi kunne vært enda bedre i dag så scora vi tre mål, og hadde stort sett kontroll hele kampen. Carrick var god, Zlatan var god, Pogba var god og Rooney var god. Hvis man ikke kan glede seg bare en smule over en seier er det ikke vits å følge med på laget.

Lenke til kommentar

Seier er bra. Innsatsen er horribel. 20 min med god fotball. 70 med elendig. Hadde vi spilt mot et lag som ikke kjemper om nedrykk hadde vi virkelig hatt problemer i dag.

 

Gjentar meg selv til jeg mister fingrene: Det er ikke godt nok fra enkelte.

 

Klarer ikke å akseptere at noen mener at Rooney var god. En spiller for Manchester United kan ikke holde på slik han gjør. Det er direkte ufattelig at han spiller i PL. Derimot enig i at han virket bedre enn på over ett år

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Her var det mye negativt selv om vi vant for første gang på lenge i ligaen. Selv om vi kunne vært enda bedre i dag så scora vi tre mål, og hadde stort sett kontroll hele kampen. Carrick var god, Zlatan var god, Pogba var god og Rooney var god. Hvis man ikke kan glede seg bare en smule over en seier er det ikke vits å følge med på laget.

 

Er ikke det at en er negativ til seieren, men når en ser at dette er innsatsen som legges ned og Arsenal er neste så er det ikke like hyggelig lengre. Når en da i tillegg ser andre lag spille glitrende fotball i uke etter uke så blir det en mager trøst med en sjelden seier mot Swansea.

Lenke til kommentar

Klarer ikke å akseptere at noen mener at Rooney var god. En spiller for Manchester United kan ikke holde på slik han gjør. Det er direkte ufattelig at han spiller i PL. Derimot enig i at han virket bedre enn på over ett år

Hva forventer du av han, da? I dag var han involvert i alle målene og skapte flere sjanser fra sin venstrekantposisjon. De fleste engelske aviser har belønnet han med en sjuer eller åtter på børsen og av de fleste er han også kåret til man of the match. Jeg skjønner ikke hvordan man kan si at han var dårlig i dag.

Endret av Snikpellik
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Klarer ikke å akseptere at noen mener at Rooney var god. En spiller for Manchester United kan ikke holde på slik han gjør. Det er direkte ufattelig at han spiller i PL. Derimot enig i at han virket bedre enn på over ett år

Hva forventer du av han, da? I dag var han involvert i alle målene og skapte flere sjanser fra sin venstrekantposisjon. De fleste engelske aviser har belønnet han med en sjuer eller åtter på børsen og av de fleste er han også kåret til man of the match. Jeg skjønner ikke hvordan man kan si at han var dårlig i dag.

 

 

Rooney kan jo ikke spille bra, det er jo bestemt av 95% av folket, så uansett om han spiller bra eller ikke så hagler usaklighetene rundt ham. Har han fått skryt i media, ja da er det jo fordi han har noe på media så de ikke tørr å skrive noe annet. Får han starte en kamp, ja da har han noe på JM/LvG/Moyes som gjør at de ikke tørr å gjøre noe annet. Det er nesten like mye konspirasjonsteorier rundt hvorfor Rooney spiller og hvorfor noen velger å gi ham skryt når han fortjener det som det er rundt 9/11!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...