banansplitt™ Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 (endret) Kjøper ikke den. Dortmund og Chelsea var i tung motgang de også, men begge klarte å snu på femøringen.Kan ikke sammenlignes. Jo lenger tid det går jo verre blir det å snu. Til slutt er det ikke lenger noe å snu, det blir normen. Bare spør i Liverpool-tråden. Edit: Og btw, jeg mener Mourinho har snudd mye allerede. Men det er som kjent denne motvinden som blåser hardt om dagen. Endret 6. november 2016 av banansplitt™ Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Den der er jeg også litt redd for, at United er en fallende gigant. Men nekter å gi opp helt enda, sesongen kan fortsatt bringe god fotball Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Vi har jo spilt bra fotball til tider også. Egentlig har vi spilt fin angrepsfotball de fleste kampene i ligaen, bortsett fra mot Watford og Hull. Det er bare målene som uteblir, og at vi har sluppet inn for enkelt. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Vi har stadig de økonomiske musklene, så jeg er ikke videre bekymret. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Når alt kommer til alt, og man ser stallen - om dette laget blir samspilt og fungerer som en enhet, så er ikke fremtiden så mørk likevel Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 vi har mye dårligere stall enn f.eks chelsea og city Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Ikke dyrere da. So there's that Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Det skal bli stygt for Mourinho når vi kommer inn i mai uten sjans på topp 4. Blir rett og slett interessant å se om han klarer å ta laget fra flopp til topp. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 United er ute av topp 4 lenge før mai er min spådom! Godt med en seier i dag, men håper ikke noen lar seg lure av resultatet i dag. Elendig kamp fra United i rundt 70 minutter. Rett og slett trist å se på laget. Så mye potensiale, men så elendig utnyttelse av det. Blir rett og slett misunnelig av å se hvordan andre lag fremstår i PL i år sammenlignet med United. Lenke til kommentar
blured Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Tja. En kamp med Fellaini, Rooney, Jones, Young og Rojo fra start vil jeg ikke akkurat si har "så mye potensiale". Vi mangler helt sentrale spillere som Shaw, Valencia, Bailly, Smalling og Herrera. Det som imidlertidig er tragisk er at ikke Rashford, Martial eller Mkhitaryan får muligheten. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Selv om det ikke er mye potensiale i dagens 11`er betyr ikke det at der ikke er mye potensial i laget. Blir overrasket gang på gang over hvilke spillere som blir valgt, og hvilke spillere som tilsynelatende blir frøset ut. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Bortsett fra målene var det mye trist fotball, ja. Og det mot tidenes dårligste Swansea lag. Herregud hvor fantastisk dårlig de var idag, og allikevel inviterer vi dem inn i store deler av kampen. Hvorfor er innsatsen til spillerne våre så mye dårligere enn andre topplag? Forbanna primadonna-nykker på hele gjengen. Du kan banne på at Liverpool eller Chelsea hadde gått ut i 110 i 2. omgang og gått for 4-0 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Her var det mye negativt selv om vi vant for første gang på lenge i ligaen. Selv om vi kunne vært enda bedre i dag så scora vi tre mål, og hadde stort sett kontroll hele kampen. Carrick var god, Zlatan var god, Pogba var god og Rooney var god. Hvis man ikke kan glede seg bare en smule over en seier er det ikke vits å følge med på laget. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 (endret) Seier er bra. Innsatsen er horribel. 20 min med god fotball. 70 med elendig. Hadde vi spilt mot et lag som ikke kjemper om nedrykk hadde vi virkelig hatt problemer i dag. Gjentar meg selv til jeg mister fingrene: Det er ikke godt nok fra enkelte. Klarer ikke å akseptere at noen mener at Rooney var god. En spiller for Manchester United kan ikke holde på slik han gjør. Det er direkte ufattelig at han spiller i PL. Derimot enig i at han virket bedre enn på over ett år Endret 6. november 2016 av Espp Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Jones var jo konge i dag? Ryddet vel unna alt som rørte på seg. Young var mindre offensiv enn Darmian, det var kanskje litt skuffende. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Her var det mye negativt selv om vi vant for første gang på lenge i ligaen. Selv om vi kunne vært enda bedre i dag så scora vi tre mål, og hadde stort sett kontroll hele kampen. Carrick var god, Zlatan var god, Pogba var god og Rooney var god. Hvis man ikke kan glede seg bare en smule over en seier er det ikke vits å følge med på laget. Er ikke det at en er negativ til seieren, men når en ser at dette er innsatsen som legges ned og Arsenal er neste så er det ikke like hyggelig lengre. Når en da i tillegg ser andre lag spille glitrende fotball i uke etter uke så blir det en mager trøst med en sjelden seier mot Swansea. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 (endret) Klarer ikke å akseptere at noen mener at Rooney var god. En spiller for Manchester United kan ikke holde på slik han gjør. Det er direkte ufattelig at han spiller i PL. Derimot enig i at han virket bedre enn på over ett år Hva forventer du av han, da? I dag var han involvert i alle målene og skapte flere sjanser fra sin venstrekantposisjon. De fleste engelske aviser har belønnet han med en sjuer eller åtter på børsen og av de fleste er han også kåret til man of the match. Jeg skjønner ikke hvordan man kan si at han var dårlig i dag. Endret 6. november 2016 av Snikpellik 2 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Klarer ikke å akseptere at noen mener at Rooney var god. En spiller for Manchester United kan ikke holde på slik han gjør. Det er direkte ufattelig at han spiller i PL. Derimot enig i at han virket bedre enn på over ett år Hva forventer du av han, da? I dag var han involvert i alle målene og skapte flere sjanser fra sin venstrekantposisjon. De fleste engelske aviser har belønnet han med en sjuer eller åtter på børsen og av de fleste er han også kåret til man of the match. Jeg skjønner ikke hvordan man kan si at han var dårlig i dag. Rooney kan jo ikke spille bra, det er jo bestemt av 95% av folket, så uansett om han spiller bra eller ikke så hagler usaklighetene rundt ham. Har han fått skryt i media, ja da er det jo fordi han har noe på media så de ikke tørr å skrive noe annet. Får han starte en kamp, ja da har han noe på JM/LvG/Moyes som gjør at de ikke tørr å gjøre noe annet. Det er nesten like mye konspirasjonsteorier rundt hvorfor Rooney spiller og hvorfor noen velger å gi ham skryt når han fortjener det som det er rundt 9/11! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå