Ed Hunter Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Shorey, Ivanovic, Lahm og Sagnol. Nok av fullbacks vi blir linka til, Lahm og Ivanovic ser mest spennande ut, begge har rett alder også. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Og med tanke på at Brown ikke vil forlenge passer det jo ypperlig med en back i januar. Sagnol begynner vel å dra litt på årene, gjør han ikke? Nei, Lahm virker veldig spennende. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ingen tvil om at Lahm er en klassespiller. Håper vi henter han. Selv hvis Garry Neville kommer tilbake så kan han ikke holde på så veldig mye lengre likevel. Lahm er fortsatt relativt ung, er meget god og relativt erfaren hvis vi tar alderen i betraktning. Det eneste som er litt kjipt er at vi allerede har Evra som er god nok på venstresiden og det er også der Lahm er best. Han er sykt god på å løpe langs venstreflanken for så å dribble seg inn mot midten. Tviler på han klarer å gjøre det like effektivt på høyresiden da han er høyrebent. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Spørs om Bayern & Co er villig til å selge til oss. Har meir tru på kompisen til Vida, Ivanovic. Er rekna som eit av dei beste unge talenta til Serbia og kom med på "turneringens lag" etter U21 EM i Nederland. Wikipedia Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Synes det er vemodig at eventuelt Brown må forlate klubben. Han er en av mine favorittspillere . Skikkelig sympatisk "local lad". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hvis dere har lyst å beholde Pique, bør ikke Ferguson la ham få litt mer spilletid på førstelaget da? Tror ikke han er lysten på å spille drittkamper i alt for lang tid fremover. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Synes det er vemodig at eventuelt Brown må forlate klubben. Han er en av mine favorittspillere .Skikkelig sympatisk "local lad". Enig, samt ein veldig god og hardtjobbende spiller! Det skulle ha vert flere av den typen! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 til alle her: LAHM ER ENORM. Han er solid i forsvar slik han skal vere, talent og han kan det med og score om han føler for det og! Med Lahm og evra i forsvaret er me like farlige på kantane som dei kan vere solide bak i backplass. Og med rio og vidic sentralt og framme på corner kan eg absolutt sjå eit framtidig verdens beste forsvar i Evra, Rio, Vidic og Lahm fekk eit litt sånn støkk i meg da eg såg nyheita om at united kanskej hentar lahm, fordi eg har alltid ønskt meg han til united men har alltid tenkt at det skal vel godt gjerast kan nevne at eg og fotballgalne søskenbarnet mitt på 11(han kan alt, ALT om fotball fra 90-til i dag og litt historie) kjøpte Lahm som eit MUST i forsvar til alle lag me leda på FM(fifa manager og Football manager) Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Har ikkje sett så mykje av han utenom litt på landslaget. Men viss han er så flink til å angripe som det kjem fram her så håper eg på overgang. Med Evra og ein angrepsvillig høgreback trur eg er nøkkelen til suksess i Europa. Dessuten så treng Ronaldo ein bedre makker offensivt enn Brown. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Har ikkje sett så mykje av han utenom litt på landslaget. Men viss han er så flink til å angripe som det kjem fram her så håper eg på overgang. Med Evra og ein angrepsvillig høgreback trur eg er nøkkelen til suksess i Europa. Dessuten så treng Ronaldo ein bedre makker offensivt enn Brown. samandrag av det eg ville fortelle, hehe Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hvis dere har lyst å beholde Pique, bør ikke Ferguson la ham få litt mer spilletid på førstelaget da? Tror ikke han er lysten på å spille drittkamper i alt for lang tid fremover. Skal vel en del til for å komme foran Vidic og Rio i køen, så da må han jobbe hard i alle fall. Hvilke posisjoner spiller han i foresten (bortsett fra midtstopper)? På venstresida gjør jo Evra det bra, men da må det evt. bli høgresida då? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Lahm har ingen egenskaper Evra ikke har og sistnevte er best på samtlige. Verdens desidert (soleklart) beste vb. man bør også alltid huske på at Bundesliga og Æresdivison ikke pålangnær holder samme tempo og intensitet som PL. Lahm er dessuten liten og har dårlig fysikk. Evra er riktignok liten, men en jævel i lufta (spenst) og veldig god fysikk. Han går inn med dødsforakt titt og ofte. Bestille drakt med Evra til meg selv, som julegave Endret 19. desember 2007 av The Game Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jhonny Evans arrestert etter voldtekts anklager <http://www.dagbladet.no/sport/2007/12/19/521683.html Forholder meg taus intill videre Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Vet ikke om denne er postet før, men jeg fant den ikke ved å søke i alle fall. http://youtube.com/watch?v=dXDDFzrnl7w Hehe, made my day. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jhonny Evans arrestert etter voldtekts anklager <http://www.dagbladet.no/sport/2007/12/19/521683.html Forholder meg taus intill videre Tviler på at det er noe i dette. Tror det er nok et kvinnfolk som er ute etter penger, har hatt sex med Evans, og prøve å melke dette for penger. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Har ikke sett den. Har Rio en slags serie eller? Ser det er mange som blir...... De der er geniale Takk for link Endret 19. desember 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Har ikke sett den. Har Rio en slags serie eller? Ser det er mange som blir...... Rio hadde noe sånne greier før VM 06. Samme konsept som Punk'd. Knallsaker. Lurer Rooney, Gaz (Som forsøker å bli bestukket av en scouserpurk), SWP, Crouch, Becks osv. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Bytte Saha og Brown mot Berbatov? Hva sier folket til dette da. Hadde vært herlig å fått Berbatov inn i klubben. Da hadde det blitt bedre dekning på topp. Men hvis Brown drar så blir det vell litt tynt på høyrebacken. Er vell bare O'Shea som jeg kommer på som kan spille der? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Si nå at det heller at blir litt tynt på stopperplass, siden vi stort sett kun har han og Pique som bakup der. Men ja, jeg ser gjerne at Berbatov kommer å om Brown ikke vil signere ny kontrakt og vi bare får småpenger for han til sommeren så hvorfor ikke. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Vi har jo også Anderson som tidligere utalte at han gjerne kunne ha spilt som back. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå