Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen tvil om at Lahm er en klassespiller. Håper vi henter han. Selv hvis Garry Neville kommer tilbake så kan han ikke holde på så veldig mye lengre likevel. Lahm er fortsatt relativt ung, er meget god og relativt erfaren hvis vi tar alderen i betraktning. Det eneste som er litt kjipt er at vi allerede har Evra som er god nok på venstresiden og det er også der Lahm er best. Han er sykt god på å løpe langs venstreflanken for så å dribble seg inn mot midten. Tviler på han klarer å gjøre det like effektivt på høyresiden da han er høyrebent.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hvis dere har lyst å beholde Pique, bør ikke Ferguson la ham få litt mer spilletid på førstelaget da? Tror ikke han er lysten på å spille drittkamper i alt for lang tid fremover.

Lenke til kommentar

til alle her: LAHM ER ENORM. Han er solid i forsvar slik han skal vere, talent og han kan det med og score om han føler for det og! Med Lahm og evra i forsvaret er me like farlige på kantane som dei kan vere solide bak i backplass. Og med rio og vidic sentralt og framme på corner kan eg absolutt sjå eit framtidig verdens beste forsvar i Evra, Rio, Vidic og Lahm :D

fekk eit litt sånn støkk i meg da eg såg nyheita om at united kanskej hentar lahm, fordi eg har alltid ønskt meg han til united men har alltid tenkt at det skal vel godt gjerast :D kan nevne at eg og fotballgalne søskenbarnet mitt på 11(han kan alt, ALT om fotball fra 90-til i dag og litt historie) kjøpte Lahm som eit MUST i forsvar til alle lag me leda på FM(fifa manager og Football manager) :)

Lenke til kommentar

Har ikkje sett så mykje av han utenom litt på landslaget. Men viss han er så flink til å angripe som det kjem fram her så håper eg på overgang. Med Evra og ein angrepsvillig høgreback trur eg er nøkkelen til suksess i Europa. Dessuten så treng Ronaldo ein bedre makker offensivt enn Brown.

Lenke til kommentar
Har ikkje sett så mykje av han utenom litt på landslaget. Men viss han er så flink til å angripe som det kjem fram her så håper eg på overgang. Med Evra og ein angrepsvillig høgreback trur eg er nøkkelen til suksess i Europa. Dessuten så treng Ronaldo ein bedre makker offensivt enn Brown.

samandrag av det eg ville fortelle, hehe :)

Lenke til kommentar
Hvis dere har lyst å beholde Pique, bør ikke Ferguson la ham få litt mer spilletid på førstelaget da? Tror ikke han er lysten på å spille drittkamper i alt for lang tid fremover.

Skal vel en del til for å komme foran Vidic og Rio i køen, så da må han jobbe hard i alle fall. Hvilke posisjoner spiller han i foresten (bortsett fra midtstopper)? På venstresida gjør jo Evra det bra, men da må det evt. bli høgresida då? :p

Lenke til kommentar

Lahm har ingen egenskaper Evra ikke har og sistnevte er best på samtlige. Verdens desidert (soleklart) beste vb. man bør også alltid huske på at Bundesliga og Æresdivison ikke pålangnær holder samme tempo og intensitet som PL. Lahm er dessuten liten og har dårlig fysikk. Evra er riktignok liten, men en jævel i lufta (spenst) og veldig god fysikk. Han går inn med dødsforakt titt og ofte.

Bestille drakt med Evra til meg selv, som julegave :love:

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Si nå at det heller at blir litt tynt på stopperplass, siden vi stort sett kun har han og Pique som bakup der. Men ja, jeg ser gjerne at Berbatov kommer å om Brown ikke vil signere ny kontrakt og vi bare får småpenger for han til sommeren så hvorfor ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...