Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Tørr påstå at alle som spiller spiss i United vil komme til minst en god sjanse i hver kamp!

Rooney spilte spiss mot Fenerbahce og hadde ikke én eneste avslutning. Det ble vel forresten også beskrevet som hans beste kamp for sesongen, noe jeg er enig i.

 

 

Men hva hjelper alle disse sjansene han kommer til når han ikke eier målteft for tiden?

Lenke til kommentar

Selvsagt, Zlatan er stort sett involvert i alt United skaper. 37 skudd i dag, tenker det hadde ligget på rundt 10-15 med Rooney eller Martial på topp. At Zlatan får 5,5 er utelukkende fordi han brenner minst én åpenbar scoringssjanse, sannsynligvis 2-3. Men med han på banen så spiller vi morsom fotball, og så må vi ikke glemme at de andre også har lov å score. Rashford og Lingard f.eks, de hverken scorer ELLER setter opp lagkameratene særlig ofte.

 

Gidder ikke være så jævlig sur egentlig, United var så gode at de burde vunnet denne kampen 8-0, og da overdriver jeg ikke. Når man da ikke scorer så betyr det at United-spillerne er fryktelig ineffektive, og at Tom Heaton akkurat i dag var verdens ubestridt beste keeper.

Endret av Amoralsk
Lenke til kommentar

At Zlatan har klippekort er jo helt naturlig, fordi han er Uniteds eneste gode spiss. Sikkert involvert i minst 80% av alle sjansene United har skapt denne sesongen, og bør få spille frem til han begynner å henge med hodet og slutter å skape sjanser. At målene kommer sier jo seg selv, regner med du var hakket mer støttende da RvP hadde 1 mål på 14 kamper senvinteren 2013? 

 

Mkhitaryan må inn for Lingard, ellers var laget i dag kanskje det best tilgjengelige. Pogba må også fredes nå, selv om han var Uniteds nest dårligste i dag. Skal han benkes, må det være for å hvile han. Som på torsdag.

 

,

Lenke til kommentar

Hvordan var Pogba egentlig dårlig i dag? Hva er det du egentlig forventer av ham? At han skal score 2-3 mål? Hvis jeg husker riktig så kunne han endt opp med minst 2 assists om enkelte spillere hadde maktet å sette ballen i mål. Da hadde du ikke gitt ham 5.

Sa han var Uniteds nest dårligste, teller egentlig ikke med forsvarsspillerne siden de ikke hadde noe å gjøre. Pogba var helt ok i dag, kunne sikkert blitt trukket opp til karakter 6/10. 

 

Rashord og Martial er nå gode spisser de også, med ett helt annet tempo i bena. 

Hva skulle United gjort med raske angripere i dag? Hvorfor henger folk seg sånn opp i tempoet til Zlatan???

 

Edit: Den eneste som provoserer meg i dag er Mourinho. Har lyst til å være skikkelig stygg med han her inne, men synes egentlig bare hele figuren er trist. Når laget hans spiller glimrende så vinner de ikke, og så blir han til et forferdelig stykke menneske og den lille sippeungen jeg mistenker at han egentlig er. Samme gjelder Pogba, umoden type. I motsetning til Zlatan, som i det minste tar sin egen misère som en mann.

Endret av Amoralsk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...