Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De Gea 5 - Har ingenting å gjøre hele kampen

Valencia 5 - Helt OK, ingen grove defensive feil, tidvis fin offensivt.

Rojo 6 - Meget god, en av hans beste kamper i den rød drakten. Gjør alt riktig i dag.

Blind 5 - Noe mer ustø, slår et par farlige pasninger som ender hos motstander.

Shaw 4 - Svak i førsteomgang, bedre i andreomgang. Bidrar lite offensivt.

Carrick 6 - Veldig god, svært klok og gjør det meste rett.

Herrera 6 - Han er vår beste spiller for øyeblikket sammen med sin spanske rekkekamerat. Elsker intensiteten i spillet hans, utrolig ekkel å spille mot. God med ball, gode pasninger.

Pogba 5 - Mye rart. Tidvis god, tidvis dårlig.

Mata 7 BB - Med unntak av én sleivpasning utover sidelinjen var han nesten feilfri i dag. Ender opp svært ofte der ballen detter ned i feltet, meget god i dag. Skjønner ikke hvorfor han ble tatt av, var vel for å satse noe mer på kontringer (?)

Rashford 6 - Slurver mye i førsteomgang, men tar seg opp mye i andreomgang. Burde fått en assist til Zlatan også.

Zlatan 4 - Uniteds dårligste selv om han glimter til. Kan ikke hatt over 50 % pasningsnøyaktighet i denne kampen.

Lenke til kommentar

Rojo er faktisk det som gleder meg mest etter denne kampen. Med langvarid skade på Bailly, så er det bra at han står frem og viser at han kanskje har noe å gjøre på dette laget. Håper også at Carrick får fortsette å spille kamper, han er fremdeles så j***** viktig for oss når det kommer til å styre spillet. Noen minutter på Schneiderlin > Fellaini også svært positivt.

Endret av blured
Lenke til kommentar

Enig med Snikpellik her. Valencia er banen beste for meg, med Herrera og Rashfor etter der. Valencia var et monster gjennom hele kampen. Mata hadde ikke bare én feilpasning, han hadde faktisk flere - og en av de var skikkelig stygg i tillegg (flaks at vi ikke får mål imot). Rojo var regelrett elendig i førsteomgang mener jeg, men tok seg i likhet med Shaw betraktelig opp i andre. 

Lenke til kommentar

Har gjenfunnet min tapte kjærlighet til Valencia. Nå har han vært god i lang tid, og gjør en herlig jobb på backen. Vi får heller leve med å ikke ha en høyreback med playmaker-overblikk og Matas finesse.

Herrera har også vokst til å bli en helt vital brikke i laget. Den innsatsen han legger ned er helt formidabel, og gir et glimt av håp når resten av laget daffer.

Og Mata da. For en deilig fyr

Lenke til kommentar

Slenger meg på Valencia fan-club. Jeg har ikke sett fryktelig mye av andre lag, men Valencia må da være blant ligaens beste RBs så langt? Sterk som en okse, god framover og solid bakover. 

Zlatan får ufortjent mye pes for spillet sitt. Samtidig bør han snart åpne målkontoen sin igjen - det er målene vi vil huske ham for. 

Herrera spiller godt for tiden. Jeg vet ikke om han løper mye mer enn andre, eller om han bare er fantastisk til å plassere seg. Han må være fryktelig irriterende å spille mot. Det ser ut som om han dekker enorme rom, samtidig har han alltid energi til en ny spurt for å sette press. Litt bedre skuddfot, så har vi verdensklasse.. 

Pogba er stor, god ballbeherskelse, men gjør veldig mye rart taktisk. Kan han ikke bare ta ballen og fosse framover? Gjøre slik han gjorde i debutten - vende av en mann og sette fart? 

Lenke til kommentar

Slenger meg på Valencia fan-club. Jeg har ikke sett fryktelig mye av andre lag, men Valencia må da være blant ligaens beste RBs så langt? Sterk som en okse, god framover og solid bakover. 

Zlatan får ufortjent mye pes for spillet sitt. Samtidig bør han snart åpne målkontoen sin igjen - det er målene vi vil huske ham for. 

Herrera spiller godt for tiden. Jeg vet ikke om han løper mye mer enn andre, eller om han bare er fantastisk til å plassere seg. Han må være fryktelig irriterende å spille mot. Det ser ut som om han dekker enorme rom, samtidig har han alltid energi til en ny spurt for å sette press. Litt bedre skuddfot, så har vi verdensklasse.. 

Pogba er stor, god ballbeherskelse, men gjør veldig mye rart taktisk. Kan han ikke bare ta ballen og fosse framover? Gjøre slik han gjorde i debutten - vende av en mann og sette fart? 

Er enig i alt du skriver her. Valencia har definitivt vært blant ligaens beste backer hittil. Bellerin, Holebas og Walker har også vært gode. Men Valencia har vært fryktelig god i duellspillet, og reddet oss flere ganger.

Zlatan hadde en elendig førsteomgang sist kamp mot City, men i andreomgang mener jeg han var meget god og gjorde mye av det vi kan forvente av han. Holdt i ballen, irriterte motspillere, skaffet frispark og en assist (burde vært to). Han har bomma noen sjanser i det siste, men han får stort sett minst én god sjanse hver kamp. Han har vært veldig isolert og trenger mer støtte fremover. Så fort han har ballen høyt i banen med medspillere rundt seg er han farlig, som vi så da han spilte fri Mata på onsdag.

Pogba hadde i likhet med Zlatan en bedre andreomgang mot City da han fikk litt mer rom. Han har jo hatt enkeltkamper som virkelig har vært klasse, men er fortsatt for varierende. Spiller for lite på det enkle og prøver for ofte på det umulige. Er helt sikker på at han kommer i en stabil form snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...