Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Er et vanskelig lag å sette opp for Mourinho dette. Fenerbache er gode, men vi har et helt ekstremt kampprogram nå så spillere MÅ spares. Men vi må også ha et bra resultat som er gull verdt inn mot Chelsea og City-kampene. Jeg håper nesten hele laget som spilte sist hviles.

 

Shaw kommer garantert til å spille, håper også på Fosu-Mensah, Carrick, Memphis og at Mkhitaryan får minutter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han har vært for dårlig for oss, ja. Men forrige innhopp var positivt, for eksempel ser vi at han har en litt annen innstilling til jobbe defensivt nå enn før. Og i landskampen mot Frankrike forrige pause var han veldig god. Han har det i seg!

Kamptråd til i kveld https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1744690

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Da kan vel de som la skyld på supporterklubben og skulle boikotte dem melde seg inn igjen :)

 

In other news, om Mkhitaryan:

 

Sju endringer, men fortsatt ingen Mkhitaryan. Hva er situasjonen med ham?
 

– Situasjonen er den at vi spilte med Lingard, Mata og Martial. Jeg er ingen Einstein. Jeg kjenner ikke et taktisk system hvor man kan spille med fire kantspillere samtidig.
 

– Han må trene mer for få inn intensiteten og den nødvendige fysikken som trengs for å spille på dette høye nivået. I stedet for å gi ham 15-20 minutter, som Memphis fikk, så synes jeg det var mye bedre for ham å trene knallhardt, som han gjorde onsdag, og så torsdag i en egen treningsøkt.
 

– Han må vente på sjansen sin, men han er klar. Han er snart klar for å spille igjen.

http://www.united.no/nyhetsarkiv/mkhitaryan-ma-trene-mer/

 

Lenke til kommentar

Jeg meldte meg ikke ut, men ønsker ikke å legge igjen penger der før jeg viste hvilken grad de var involvert i. Har ikke bestilt ny trøye enda, så nå skal jeg med god samvittighet handle den fra Supporterklubben.

 

Frykter at Miki blir som Cuadrado, altså en som er skikkelig god - men ikke får sjansen. Syns jo det er litt rart at vi kjøpte han og at han ikke får spille. Mannen er jo ren klasse! Forhåpentligvis spiller han snart igjen.

Lenke til kommentar

Det er litt rart at han ikke har vært tilbake tidligere, ja. Han fikk fri forrige landslagspause for å bygge seg opp igjen etter de to skadene, men han ble jo erklært frisk etter det, så overraskende at han ikke var i troppen de to siste kampene. Er i det minste en anledning til å gi andre spillere tillit, som Lingard. 

 

Håper dette kun er på grunn av skadene, at Mkhitaryan får tillit snart. Og jeg tror også han kommer til å levere varene. Blir jo nesten som en dobbel ny signering nå hvis han spiller seg inn på laget.

Lenke til kommentar

Enig. Liker personlig Lingard veldig godt. Han har ikke de beste ferdighetene, men jobber hardere enn alle andre, en egenskap som er undervurdert. Bortsett fra én kamp i år syns jeg han har vært stabilt god.

 

Derimot så tror jeg jo at Miki er minst 2 nivåer opp når han får det til. Det har produserte i BD i fjor er vanvittig, men så spiller de en litt annen fotball enn oss. Vi må nesten bare se, men forhåpentligvis ender han ikke opp på benken i hele år, for så og bli solgt neste høst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...