Tåkefyrste Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Og innholdsleverandørene lurer på hvorfor folk velger å finne seg en piratstream? Tragisk tilbud. Synd man ikke kan velge hvilket lag man følger og så få en pakke med alle kampene til det laget, da hadde jeg blitt betalkunde på dagen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Men kampene sendes vel utfor EU? Da får jeg sett de uansett. Ja, men blir jo da amerikanske eller mest sannsynlig arabiske kommentatorer. Som suger knallhardt i forhold til Sky eller TV2 sine. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 (endret) Får jo britiske kommentatorer på en del av kampene hos NBC Endret 14. oktober 2016 av ProphetSe7en Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Ja, men blir jo da amerikanske eller mest sannsynlig arabiske kommentatorer. Som suger knallhardt i forhold til Sky eller TV2 sine. Nei, nei. Betyr egentlig ikke en pukk for min del. Ser stort sett 95% av kampene sammen med en eller flere venner, og derfor så er det diskusjonene oss i mellom som står i fokus Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Ser den! Likevel kjipt for den gjengse United-supporter i Norge. Uansett veldig merkelig at de ikke viser United mot West Ham! Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 (endret) Dårlige nyheter. Sky/BT har valgt bort United i to runder neste måned. Bortekampen mot Swansea sendes ikke, Liverpool - Watford sendes i stedet. Hjemmekampen mot West Ham får vi heller ikke sett på bekostning av Southampton - Everton. Skjønn det den som kan! TV2 er nødt til å vise det samme som sendes i England, så kampene sendes heller ikke der. Av moderne TV og media burde man vel kunne forvente at de sender alle rundens kamper og at folk selv kan velge hva de ønsker å se. Men men.. Uansett veldig merkelig at de ikke viser United mot West Ham! Nei, West Ham har jo vært elendige denne sesongen. Og så noen gode nyheter: Shaw og Miki er klare til kamp mot Pool. Ouch.. Endret 14. oktober 2016 av zeebra Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 En morroklump som styrer den brukeren 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Greit resultat i dag. Å tape hadde vært så uendelig mye verre enn uavgjort her. Da hadde Liverpool og de andre lagene dratt litt fra oss. Er i utgangspunktet ingen fan av at vi legger oss så dypt i andreomgangen. Men jeg tror det var lurt å safe her, spesielt med tanke på de neste kampene som også er mot gode formsterke lag. Håper bare ikke skaden til Rashford er noe alvorlig, samme med Martial. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Kjedelig kamp - greit resultat. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Herrera er faen meg konge, for en maskin han var i dag. Lett vår beste midtbanespiller. Pogba who? Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Vant de fleste duellene, og gjennomførte en defensivt god kamp. Når det er sagt, er det gørrkjedelig å se på. Kan være greit å legge seg bakpå av og til, men da synes jeg ihvertfall at vi skal få i gang noen skikkelige kontringer, som Mourinho er kjent for. Zlatan blir alt for stillestående, mister ballen omtrent hver gang han får den, og virker uinspirert. Pogba og Young var dårlig. Mata fortjente å spille. Bailly og Valencia var bunnsolide, ellers er det mye å ta tak i til kampen mot Chelsea. DDG - 8 (feilfri) Valencia - 7 Bailly - 8 (feilfri) Smalling - 6 Blind - 5 Herrera - 6 Fellaini - 6 Pogba - 4 Rashford - 5 Ibra - 3 Young - 3 Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Herrera er faen meg konge, for en maskin han var i dag. Lett vår beste midtbanespiller. Pogba who? Herrera gjorde en dritgod kamp defensivt, men skapte omtrent ingenting offensivt (ikke at mange andre gjorde det). Antakelig spilte han slik Mourinho ville han skulle spille, men trekker uansett en del ned for meg. Rashford er den eneste som turte å sette fart og utfordre, og selv om han ikke alltid greide det, prøvde han ihvertfall, og det savnet jeg at de andre gjorde i dag. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Tror nok Mourinho ville at han skulle spille slik ja, i så fall utførte han jobben sin 100%. Merkelig at ikke Mata fikk prøvd seg i dag, med tanke på hvor god form han har vært i og hvor dårlig Pogba spilte. Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 5 poeng på de siste 5 kampene.. Trodde faktisk vi kom til å vinne denne kampen, med tanke på prestasjonen mot Stoke (selv om det ble uavgjort, burde vi vunnet 5-0). Sinnsykt kjipt at vi ikke slo Stoke, da ville vi bare vært 3 poeng bak City. Slår vi Chelsea på Stamford Bridge på søndag, er vi fortsatt godt med. City møter Southampton, som kun har sluppet inn 1 mål de siste kampene, så godt mulig at de mister poeng der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Hvor mye lønn får Zlatan og Pogba i United? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Synes United er like trist i år som de har vært de siste årene. Helt utrolig hvor mye penger de kan bruke på spillere og likevel ikke klare å forbedre laget! Zlatan er helt ute av det. Brente store sjanser mot Stoke, og samme igjen i dag. Pogba er på vei til å bli tidenes flopp om han ikke snart tar seg sammen og presterer på banen. Lenke til kommentar
.berZerk Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 (endret) Blir feil å si Zlatan ikke får til noe når han er så og si alene mot tre hele kampen. Han hadde en sjanse han muligens burde utnyttet, men sånt skjer vi kan ikke forvente 110% uttelling når spissen får lite hjelp hele kampen. Endret 17. oktober 2016 av .berZerk Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Ja selvsagt andres feil at han ikke setter gigantsjansene han får. Flere mot Stoke og en mot Liverpool. Så lei av at så mange skal forsvare Pogba og Zlatan uansett hvordan de spiller, mens andre i laget blir slaktet og hengt ut med usakligheter. Pogba spiller dårlig fordi han spiller med Fellaini. Zlata er dårlig fordi spillere rundt ham er dårlig. Blir for dumt å høre på! Gode spillere hever dem rundt seg, ikke blir trukket ned av dem! Alt tyder på at United hentet feil spiller i fra Juventus, og de har hentet feil manager! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 (endret) Ja selvsagt andres feil at han ikke setter gigantsjansene han får. Flere mot Stoke og en mot Liverpool. Så lei av at så mange skal forsvare Pogba og Zlatan uansett hvordan de spiller, mens andre i laget blir slaktet og hengt ut med usakligheter. Pogba spiller dårlig fordi han spiller med Fellaini. Zlata er dårlig fordi spillere rundt ham er dårlig. Blir for dumt å høre på! Gode spillere hever dem rundt seg, ikke blir trukket ned av dem! Alt tyder på at United hentet feil spiller i fra Juventus, og de har hentet feil manager! Jeg snakker om denne kampen, og jeg snakker om Zlatan, ikke noe annet. Du er gjerne lei forsvaring, jeg er lei hetsing. Han får ikke levert mye denne kampen, enkelt og greit. Gidder ikke å svartmale en spiller fordi han misser på en middels+ sjanse som er langt fra ferdigscort. Endret 17. oktober 2016 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Merkelig å skylde på enkeltspillere når selve kampplanen åpenbart ikke la grunnlaget for en offensiv fest. Forløpet viste også at det var lurt ikke å ta for mange sjanser, da kunne vi fort tapt. Zlatan fikk så og si null støtte av kantene denne kampen, noe han er avhengig av. Young og Rashford hadde hendene fulle defensivt, og sistnevnte hadde en dårlig kamp. Zlatan spilte uansett ikke bra, men er jo fryktelig vanskelig å få til noe uten støtte. Sjansen han misser kunne han satt, men det var jo ikke akkurat en megasjanse. Herrera var banens beste spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå