Raste Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=191140 Jeg liker ikke at Ron sier det, han har gjort det flere ganger siden han skrev under ny kontrakt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=191140 Jeg liker ikke at Ron sier det, han har gjort det flere ganger siden han skrev under ny kontrakt. Slapp av, denne spanske klubben blir i fjerde divisjon når han er 45 år gammel Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hehe, yes! Han påpeiker jo at han stortrives i klubben da Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Både Tevez og Ronaldo forsvinner jo om x antall år. Sånn er det bare, spillere kjem og går. Ikkje mange Giggs, Scholes og Neville igjen. Rooney kanskje.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Som jeg sa. Dette er ikke noe annet enn det han alltid har sagt. Keane sa det samme om Celtic. Jeg tror han drar en gang men ikke i nermeste fremtid. Vi skal ikke glemme at han også sier dette: <- Dette er en fantastisk serie, hvor det spilles vakker fotball. Jeg føler meg hjemme i den engelske ligaen, og hvis jeg blir i Manchester United er det flott for meg, sier Ronaldo> Mitt råtips er at han drar når han er 28 til Barcelona. Vi må heller ikke glemme at han kan ombestemme seg. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hvis jeg hadde spilt i Man Utd hadde jeg spilt der for alltid. Hvis jeg fikk lov da Jeg tror Ronaldo og Rooney blir lenge i klubben, kanskje Rooney blir lengst, men uansett tror jeg at klubben burde prestere "bedre" i CL (Jeg mener da å vinne turneringen, ikke slik at vi gjør det dårlig i CL atm) for å bedre sjansen for at de skal bli lengst mulig. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Det kommer ALLTID fram rykter om at Ronaldo/Rooney etc. vurderer klubbskifte når det nærmer seg transferwindow open, det er ikke til å komme utenom, det er dette media tjener penger på, så vi som forguder spillerne skal få noe å prate om. (bekjymre) oss over.. Det er bare sånn fotballverden er. Jeg tror/håper... er egentlig veldi sikker på at begge kommer til å bli værende i klubben vår i mange år. Hvorfor i all verden skulle han (Ronaldo) bytte klubb? fordi det er varmere i sydlige strøk...? nei den er det ikke noe snakk om. den er for tynn. Han sier selv,å jeg har selv sett han å hørt han fortelle det. "han liker/elsker/trives i klubben med supporterne" Han har en Grisefeit ukelønn. Med mer... Om han skulle skifte klubb i fremtiden.... det er da ikke garantert at han får spilletid, trives, eller blir likt. you name it. Hadde det ikke vært for media hadde heller ikke "Sport" i det store å det hele vært like populært. Jeg kunne skrevet masse mer, men dere skjønner poenget mitt Endret 18. desember 2007 av Uncle_2Fast4You Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Det kommer ALLTID fram rykter om at Ronaldo/Rooney etc. vurderer klubbskifte når det nærmer seg transferwindow open, det er ikke til å komme utenom, det er dette media tjener penger på, så vi som forguder spillerne skal få noe å prate om. (bekjymre) oss over.. Det er bare sånn fotballverden er. Jeg tror/håper... er egentlig veldi sikker på at begge kommer til å bli værende i klubben vår i mange år. Hvorfor i all verden skulle han (Ronaldo) bytte klubb? fordi det er varmere i sydlige strøk...? nei den er det ikke noe snakk om. den er for tynn. Han sier selv,å jeg har selv sett han å hørt han fortelle det. "han liker/elsker/trives i klubben med supporterne" Han har en Grisefeit ukelønn. Med mer... Om han skulle skifte klubb i fremtiden.... det er da ikke garantert at han får spilletid, trives, eller blir likt. you name it. Hadde det ikke vært for media hadde heller ikke "Sport" i det store å det hele vært like populært. Jeg kunne skrevet masse mer, men dere skjønner poenget mitt Ja, det er noe en må regne med. Akkurat som at Zlatan har blitt linket med Real hvert overgangsvindu de siste to åra, så du har et poeng der. Lenke til kommentar
theydestroyedme Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 høydepunktene fra kampen (inkludert torres rio beef): http://www.youtube.com/watch?v=vvLxhfsimjg Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Veeeel. ikke helt nøytral den videoen Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Haha! Den videoen var so langt i fra nøytral som mulig! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 mulig han e litt United supportar han ja Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jepp! Men so var jo United best i kampen da, kan vel sei at han understreka det på ein fin måte! OT: Gratz med post 1337 BTW! Lenke til kommentar
theydestroyedme Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Haha! Den videoen var so langt i fra nøytral som mulig! truth hurts. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Rumour mill: Reds eye Lahm 18/12/2007 UNITED have been linked with a January swoop for Bayern Munich and Germany full back Philipp Lahm. The Reds, who are set to announce record profits next month, could be ready to release some cash for the versatile 24-year-old. Lahm can play on either flank and with doubt hanging over Wes Brown's future at the club, Lahm could be the long term successor to Gary Neville, report The Times. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Høres ut som et godt kjøp i mine ører. Vet ikke så mye om Lahm, men ut i fra det lille jeg har sett ser han ut som en klassespiller. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Fantastisk spiller! Tenker tilbake på VM i fjord! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Fantastisk spiller! Tenker tilbake på VM i fjord! Målet mot Costa Rica... orgasmisk. Tror han kan gjøre det bra, blir nok ingen Neville, men han har de offensive kvalitetene som passer for United. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hm...er best på venstre back, der vi har Evra, men funker som høyre back også, og Neville begynner å bli gammel, kanskje lurt å hente han ja. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 På ManUtd.com står det at Shorey skal komme inn for å dekke reserve plassen bak Evra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå