Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som jeg sa. Dette er ikke noe annet enn det han alltid har sagt. Keane sa det samme om Celtic. Jeg tror han drar en gang men ikke i nermeste fremtid. Vi skal ikke glemme at han også sier dette:

<- Dette er en fantastisk serie, hvor det spilles vakker fotball. Jeg føler meg hjemme i den engelske ligaen, og hvis jeg blir i Manchester United er det flott for meg, sier Ronaldo>

Mitt råtips er at han drar når han er 28 til Barcelona. Vi må heller ikke glemme at han kan ombestemme seg.

Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde spilt i Man Utd hadde jeg spilt der for alltid. Hvis jeg fikk lov da :)

Jeg tror Ronaldo og Rooney blir lenge i klubben, kanskje Rooney blir lengst, men uansett tror jeg at klubben burde prestere "bedre" i CL (Jeg mener da å vinne turneringen, ikke slik at vi gjør det dårlig i CL atm) for å bedre sjansen for at de skal bli lengst mulig.

Lenke til kommentar

Det kommer ALLTID fram rykter om at Ronaldo/Rooney etc. vurderer klubbskifte når det nærmer seg transferwindow open, det er ikke til å komme utenom, det er dette media tjener penger på, så vi som forguder spillerne skal få noe å prate om. (bekjymre) oss over..

Det er bare sånn fotballverden er.

Jeg tror/håper... er egentlig veldi sikker på at begge kommer til å bli værende i klubben vår i mange år.

Hvorfor i all verden skulle han (Ronaldo) bytte klubb? fordi det er varmere i sydlige strøk...? nei den er det ikke noe snakk om. den er for tynn.

Han sier selv,å jeg har selv sett han å hørt han fortelle det. "han liker/elsker/trives i klubben med supporterne"

Han har en Grisefeit ukelønn. Med mer...

Om han skulle skifte klubb i fremtiden.... det er da ikke garantert at han får spilletid, trives, eller blir likt. you name it.

Hadde det ikke vært for media hadde heller ikke "Sport" i det store å det hele vært like populært.

Jeg kunne skrevet masse mer, men dere skjønner poenget mitt

Endret av Uncle_2Fast4You
Lenke til kommentar
Det kommer ALLTID fram rykter om at Ronaldo/Rooney etc. vurderer klubbskifte når det nærmer seg transferwindow open, det er ikke til å komme utenom, det er dette media tjener penger på, så vi som forguder spillerne skal få noe å prate om. (bekjymre) oss over..

Det er bare sånn fotballverden er.

Jeg tror/håper... er egentlig veldi sikker på at begge kommer til å bli værende i klubben vår i mange år.

Hvorfor i all verden skulle han (Ronaldo) bytte klubb? fordi det er varmere i sydlige strøk...? nei den er det ikke noe snakk om. den er for tynn.

Han sier selv,å jeg har selv sett han å hørt han fortelle det. "han liker/elsker/trives i klubben med supporterne"

Han har en Grisefeit ukelønn. Med mer...

Om han skulle skifte klubb i fremtiden.... det er da ikke garantert at han får spilletid, trives, eller blir likt. you name it.

Hadde det ikke vært for media hadde heller ikke "Sport" i det store å det hele vært like populært.

Jeg kunne skrevet masse mer, men dere skjønner poenget mitt

Ja, det er noe en må regne med. Akkurat som at Zlatan har blitt linket med Real hvert overgangsvindu de siste to åra, så du har et poeng der.

Lenke til kommentar

Rumour mill: Reds eye Lahm

18/12/2007

UNITED have been linked with a January swoop for Bayern Munich and Germany full back Philipp Lahm.

The Reds, who are set to announce record profits next month, could be ready to release some cash for the versatile 24-year-old.

Lahm can play on either flank and with doubt hanging over Wes Brown's future at the club, Lahm could be the long term successor to Gary Neville, report The Times.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...