Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han burde tatt en Keane. Grisetakla jævelen noe helt sykt i etterkant, ikke rødt kort - men et soleklart gult kort. Han kunne også tatt bunntenning og tatt et gult kort for å kjefte ham opp. Kapteinen skal lede laget, motivere og beskytte spillerne sine. Kapteinen skal gjøre det klart for motstanderne at han ikke tolerere slikt, en potensielt skadende takling!

 

Rooney er ikke en kaptein! Savner Keane, eller enda nærmere Vidic!

Endret av Espp
Lenke til kommentar

 

 

http://www.teamtalk.com/news/report-claims-pogba-is-causing-ripples-in-man-utd-dressing-room

 

Ryktes at pogba skaper bråk i garderoben og mellom det og uthengingen av Shaw fra Mourinho og Rooney som lekker ting til media så må man lure hva som foregår på Old Trafford. Lite sannsynlig at alt er faktabasert, men likevel for tidlig i sesongen for slike overskrifter for et såpass "nytt" lag.(Mourinho og pogba)

 

Går det dårlig en liten periode så baller det på seg, si. Blir en viktig kamp på lørdag for Mourinho og hans menn.

 

Så lenge taperen Rooney er kaptein på United vil nok konfliktene bare øke i omfang. Jeg hadde iallefall ikke blitt inspirert av å spille under Rooney.

 

Hvis du antar at en spillers "beste år" er når de er mellom 25 år til 30 år har jo United hatt en enorm tørke under Rooneys antatt beste år. På tide å selge! Zlatan får ta over kapteinsbindet inntil videre.

 

Hvem som er aktuelle kapteinstyper etter det vet jeg ikke. Egentlig er det vel kun Phil Jones og David De Gea som har virkelig kapteinspotensiale på United. Muligens Pogba om noen år.

 

 

 

Ikke heeelt sikker på om du kødder nå? Phil Jones spiller ikke, zeebra. Hvorfor i all verden skulle han vært kaptein? Carrick og Smalling er fortsatt visekapteinene våre. Valencia etter disse, samt De Gea og Young. Carrick har vært i klubben lengst, etter Rooney. 

 

Rooney startet tidlig og hadde sine beste år mellom 2008 og 2011. Pirlo hadde ikke sine beste år før midten av tredveårene. Så alt er relativt. 

 

 

Carrick burde gå av med pensjon. Om du synes Smalling er god nok for United er han vel ja, da en kapteinskandidat. Hadde jeg vært United fan hadde jeg ønsket meg en bedre spiller i midtforsvaret enn Smalling og solgt han for så mye penger som mulig.

 

Phil Jones er riktig type personlighet. Han er jo også mye bedre enn Smalling når han ikke er skadet :tease:

Lenke til kommentar

Han burde tatt en Keane. Grisetakla jævelen noe helt sykt i etterkant, ikke rødt kort - men et soleklart gult kort. Han kunne også tatt bunntenning og tatt et gult kort for å kjefte ham opp. Kapteinen skal lede laget, motivere og beskytte spillerne sine. Kapteinen skal gjøre det klart for motstanderne at han ikke tolerere slikt, en potensielt skadende takling!

 

Rooney er ikke en kaptein! Savner Keane, eller enda nærmere Vidic!

 

Ja, United trenger virkelig en toppklasse spiller og en tøffting som kaptein. Hvem er drømmekapteinen? Hvem er best egnet av de som er på laget nå?

Lenke til kommentar

United trenger ikke en klassespiller. De trenger en sliter som gir 100% for laget og som er skikket til å lede. Hadde et stort håp i fjor om Turan. Tror han hadde passet perfekt.

 

E: av de på laget nå? Kun Zlatan i mine øyner. Må være en som tørr å sette andre på plass.

Endret av Espp
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Fått med dere at tv2 er inne å sensurerer kritikk og oppfordringer til boikott av sumo/tv2 på unitedforumet? De er vel her inne å leser også. De har et samarbeid med united.no, som nå har fjernet det forumet (som er ganske elendig forøvrig) fra nettsiden sin. Snakker om flaut både av tv2 og supporterklubben. 

 

Glad jeg er ferdig med begge parter. Ikke medlem av supporterklubben og har ikke PL-produktet til tv2. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

unitedforumet.no styres ikke av supporterklubben slik jeg har forstått det. Men United.no har hatt direkte link til forumet da det var enklere enn å lage sitt eget. Supporterklubben og TV2 har et samarbeid, og det kan se ut til at TV2 mener at supporterklubben bidrar til boikott av SUMO ved å ha link til et forum, hvor boikott av SUMO oppfordres av noen brukere. Det endte med at united.no måtte fjerne linken til forumet. 

 

Det er jo ønskelig for både unitedforumet og supporterklubben at det finnes en direktelink til forumet på united.no. Moderatorene på forumet har derfor sett seg nødt til å fjerne tråden som omhandlet boikott, for at united.no skal kunne ha en slik link på hjemmesiden igjen. Det er ihvertfall slik jeg har tolket det. Moderatorne kommer med oppdatering på hva som har skjedd og hvorfor. 

 

Det er synd at TV2 skal ha så mye makt over Uniteds skandinaviske supporterklubb. Jeg vet ikke engang hvilket samarbeid de har. Hvis TV2 skal kunne pisse på vår ytringsfrihet burde supporterklubbens medlemmer fått rabatt på sumo eller noe. Hele greiene er helt lættis. 

 

EDIT: Ser jeg fortsatt har link til forumet i signaturen. For å unngå forvirring vil jeg si at jeg ikke er involvert i drift eller noe, og er kun en vanlig bruker av forumet. Faktisk skriver jeg knapt noe der lenger, selv om jeg er inne å kikker innimellom.

 

EDIT2: For de av dere som er interessert i å følge denne saken selv, kan dere sjekke denne tråden på unitedforumet.no;

http://unitedforumet.no/showthread.php?tid=541&page=4&highlight=sumo

Endret av G27
Lenke til kommentar

Nå som de lar seg diktere av tv2 på den måten så valgte jeg å melde meg ut av supporterklubben. Nå var det vel flere artikler rundt dette for få uker siden som bekreftet at tjenester som SS osv er lovlig å bruke for oss i Norge, og da blir det helt sløvt at de ikke kan la brukere på forumet diskutere slike alternativer. Mulig det har kommet en lovendring på dette de siste ukene?

 

En annen ting var vel at TV2 krevde at unitedforumet fjerner alt av logoer brukt på siden deres i tillegg til linker og diskusjon rundt streaming. En bekjent av meg i TV2 sa for kort tid siden at dette var noe de jobbet med, og at det vil gjelde kamptråder og lignende her inne på diskusjon.no som inneholder bruk av logo, linker til streaming osv. Hvorvidt diskusjon vil hensyn til dette aner jeg ikke, men blir jo spennende å se fremover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...