G27 Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Kjenner at jeg blir litt nervøs for at ting skal gå til helvetet allerede nå jeg. Da er du ikke alene. Jeg er virkelig redd for at Mourinho lar "stoltheten" ta over fullstendig for ham selv. "Jeg vet best. Jeg er best. Det er aldri min feil, kun spillerne". Spillerne blir negative, mister troen på Mourinho, lekker info til media, lager helvete i garderoben, og kjører alt i dass. Til tross for at Mourinho kanskje blir roten av det problemet, vil jeg være ekstremt skuffet over spillerne om dette blir tilfellet utover i sesongen, og spesielt om spillere allerede har begynt å slippe info ut til media. Spillerne er nødt til å gjøre som sjefen sier, enten de liker det eller ikke. Respekterer de ikke at Mourinho kan være en skikkelig kødd av en sjef, så har de heller ingenting å gjøre i en vinnerklubb. Ja. For øyeblikket er jeg uten tvil mest irritert på spillerne. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Har det ikke versert rykter om at det er Rooney selv som lekker? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Kanskje dette får spillerne ordentlig ned på jorda igjen. Måtte varme og tøye på en parkeringsplass i Northampton i dag 1 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Har det ikke versert rykter om at det er Rooney selv som lekker? Den som har lekket sammenlikner SAF med Mourinho, så da skulle man tro det var en som spilte under han. De som spillte 1. lagsfotball for SAF i dagens tropp er: De Gea, Jones, Pogba, Rooney, Smalling, Carrick, Young og Valencia. Rooney har jo snakket til pressen før når han har vært missfornøyd, så mange anser det som sannsynlig at det er er han igjen. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Nettopp. Det har jo vært spekulert i at han deler informasjon i bytte mot at pressen tar det roligere med ham enn han fortjener. "I scratch your back, you scratch mine", liksom. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 https://www.nrk.no/sport/fotball/leicester-knekte-ogsa-chelsea-1.12704471 Får bare flashback av det som skjedde hos Chelsea i fjor jeg. Taper vi mot Leicester til helga er ikke der untergang langt unna. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Jeg har ståltro på Mourinho, men han må bli hardere med ALLE spillere. Det gjelder Ibra, Rooney, Shaw, Valencia, Mata, ALLE! Har man flere dårlige prestasjoner på rad MÅ MAN forvente at andre får sjansen. Så enkelt er det. Rooney har vel nå kanskje hatt fire år med dårlige prestasjoner, er på høy tid at den mannen fjernes fra en XI. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Jeg tror det største problemet er at sentrale deler av laget fremdeles består av folk som ble voksne under Fergie, og egentlig aldri vil fungere optimalt under noen andre. Smalling, de Gea, Valencia og Rooney? Kanskje et dårlig ordvalg, jeg lurte på om jeg heller burde si "fant seg selv", "ble modne" etc. Poenget er uansett at jeg fremdeles synes laget fremstår litt som et skilsmissebarn som savner pappaen sin. Poenget mitt er at 3 av 4 har blitt bedre etter at Fergie ga seg. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 (endret) Vil kampen vises på SS idag? Fant ingen info der. Edit: Joda fant info likevel. 113 is the number Endret 21. september 2016 av Espp Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Godt med en seier igjen, men håper virkelig det var det siste vi så av Rooney og Rojo i United-trøye noensinne. Når de skiller seg ut med negativt fortegn mot Northampton er alt håp ute. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Morsomt med Rashford-mål i Ligacup-debuten også Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Sannheten: Synd vi ikke scoret flere og fikk det teite målet i mot. Skulle gjerne sett at vi spilte på oss enda litt mer selvtillit, men fint med seier og at vi fikk hvilt litt spillere. Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Håper på dette laget mot Leicester De Gea Valencia - Blind - Bailly - Shaw Carrick - Herrera Pogba Miki Rashy Ibra Muligens litt offensivt, men det får bare være 1 Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Rojo er faktisk knapt nok god nok for League 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 (endret) Rojo klarte ikke klarere skikkelig før det som ble til straffen, og Rooney burde puttet minst ett. Foruten det så synes jeg laget gjorde en brukbar kamp. Håper vi får se dette neste kamp: Rashford - Zlatan - Mhkitaryan Pogba - Carrick - Herrera Shaw - Blind - Smalling/Bailly - Valencia/TFM Edit: Haha, ganske lik post det der.. Endret 21. september 2016 av blured Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 MANCHESTER DERBY!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå