Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Haha, Rio er så "tøff". Akkurat det der er helt tåpelig. Enkelt å slenge med leppa når han er på banen, skulle gjerne likt ham gjøre det utenfor stadion. Det blir litt som å stille seg bak kompisen din som går på kampsport når noen bråker med deg. Kul fyr. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Det som er tåpelig er jo Torres, griner over at Rio skjermer en ball utover sidelinjen. Atpåtil legger han seg, det er tåpelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Rio prøver bare å melke situasjonen fordi han vet at Torres hadde lekt med ham 9 av 10 ganger. Bare ikke i går. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Det er da vitterlig Torres som søker han. Ikke motsatt. Edit: Å torres som ga den første dytten. Endret 17. desember 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Ikke at det har så jævlig mye å si, men jeg synes å huske at jeg syntes det var et greit frispark når Rio slenger ut armer i hytt og pine. Men jeg skal ikke si noe sikkert, har ikke sett det siden igjen siden når det skjedde i kampen. Uansett tror jeg neppe Torres går hjem og griner på grunn av den dytten der akkurat, haha. Men alle supportere liker selvfølgelig å se spillerne sine tente og litt ampre. Jeg for min del frydet meg godt over at Torres har null respekt for Rio selv om han er "dobbelt så stor" som ham og ikke har noe imot å si ifra. Guttungen passer godt i PL. ^^ Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Men en liten ting jeg fikk i hodet mitt nå. United har nå (faktisk) den mest stabile situasjon i av topplagene. Chelsea har en manager som jeg ikke kan tenke meg sitter lenge, samt en russer som ikke helt vet hva han gjør. Arsenal har en ung stall, men en liten stall. Samt for lite penger. Liverpool så skummel ut, men eiernes vegring gleder meg. Så fremtiden ser lys ut for en ny united æra, første klubb som klarerer 4 på rappen i PL ? Utrolig optimist jeg vet, men akkurat nå er alt bare grønne skoger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Fordelen til Manu er at det er manageren som bestemmer. Sånn det faktisk skal være. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Ferguson er nok den mest innflytelsesrike manageren på øyriket, og topp 3 i Europa. Ryktes jo at Gill kun taler hans sak i styret. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Ferguson er nok den mest innflytelsesrike manageren på øyriket, og topp 3 i Europa. Ryktes jo at Gill kun taler hans sak i styret. Jeg sier mest innflytelsesrike i Europa. Er ikke mange som har så mye mer å si for en klubb enn en manager som har ledet laget til toppresultater i nærmere 15 år. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Men en liten ting jeg fikk i hodet mitt nå. United har nå (faktisk) den mest stabile situasjon i av topplagene. Chelsea har en manager som jeg ikke kan tenke meg sitter lenge, samt en russer som ikke helt vet hva han gjør. Arsenal har en ung stall, men en liten stall. Samt for lite penger. Liverpool så skummel ut, men eiernes vegring gleder meg. Så fremtiden ser lys ut for en ny united æra, første klubb som klarerer 4 på rappen i PL ? Utrolig optimist jeg vet, men akkurat nå er alt bare grønne skoger. Arsenal tror jeg kan blir farlig i år, men Liverpul og Chelsea blir nok ikke å se i toppen såfremt ikke uante ting skjer. 4 på rappen er jeg positiv til. Ingen andre lag i England som spiller bedre fotball. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Arsenal har vel strengt tatt hatt den fineste og beste fotballen på øya i år. Hvertfall for inntil noen kamper siden. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Arsenal har vel strengt tatt hatt den fineste og beste fotballen på øya i år. Hvertfall for inntil noen kamper siden. Arsenal spiller fin fotball, og strengt tatt spiller de kanskje den beste fotballen i år. (I alle fall til nå) I fjor syntes jeg vi (Manchester United) var på høyde med Arsenal, og hakket bedre i spillet. Men vi har ikke fått til like bra spill i år, men vi spiller fortsatt fin og bra fotball, bare ikke like bra som Arsenal. Når det er sagt så frykter jeg mer Chelsea og Liverpool, enn det jeg frykter Arsenal denne sesongen. Arsenal holder ikke hele sesongen.. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Haha, Rio er så "tøff". Akkurat det der er helt tåpelig. Enkelt å slenge med leppa når han er på banen, skulle gjerne likt ham gjøre det utenfor stadion. Det blir litt som å stille seg bak kompisen din som går på kampsport når noen bråker med deg. Kul fyr. Hvis du skal være kul burde du heller begynne å småyppe og så stikke med en gang etter motstanderen viser at han ikke har tenkt til å ta det tullet der... Da er du kul. Sorry ass, men i den situasjonen ble godeste Torres latterliggjort av vår forsvarsgud. Rio prøver bare å melke situasjonen fordi han vet at Torres hadde lekt med ham 9 av 10 ganger. Bare ikke i går. Så langt har Torres vært trygt plassert i lomma til Ferdinand i 100% av alle gangene de har møttes. Latterlig at man bare skal gå ut i fra at Torres ville lekt med han i 9 av 10 oppgjør. Når det er sagt så frykter jeg mer Chelsea og Liverpool, enn det jeg frykter Arsenal denne sesongen. Arsenal holder ikke hele sesongen.. Du kan ikke frykte Arsenal mye hvis du frykter dem mindre enn Liverpool? Endret 18. desember 2007 av Geir M Lenke til kommentar
PSV Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Har tilgode å se en post hvor en Liverpul-fan ikke forguder sine egne spillere jeg. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg har egentlig til gode å se en konstruktiv post fra deg hvor du faktisk er voksen nok til å skrive navnet på laget du snakker om. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Støtter GeirM, her var det kun Torres som oppførte seg dass. Han ble eid av Rio på en helt akeptabel måte, og kommer opp til han etterpå for å sippe fordi han ikke har fysikk nok til de beste forsvarerne i pl. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 DivShare File - Ferdinand_owning_Torres_.avi Nuff said. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 DivShare File - Ferdinand_owning_Torres_.avi Nuff said. Takk for at du postet den! Ikke bare ble han eid i den situasjonen, men det er symptomatisk for hele kampen; Ferdinand har FULL kontroll. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Litt fleire klipp: DivShare File - Ferdinand_highlights.avi DivShare File - Anderson_run.avi DivShare File - Celebration.avi DivShare File - Rooney_and_Ronaldo_link_up.avi DivShare File - Evra_off_the_line.avi DivShare File - Rooney_and_Ronaldo_link_up.avi Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Haha, Ronaldo bak Messi .. Sier sitt om denne latterlige kåringen. Ronaldo hadde fortjent å vinne pga innsats i ligaen. 23 mål og 20 assist totalt ifjor sier sitt. Rio prøver bare å melke situasjonen fordi han vet at Torres hadde lekt med ham 9 av 10 ganger. Bare ikke i går. Ikke vær så bitter da. Er tross alt snakk om Englands beste midtstopper her, og verdens beste, etter Nesta. Endret 18. desember 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå