Benbjo Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Mourinho vant vel ikke gull i sin første sesong tilbake i Chelsea heller? United tar garantert topp 4. Stallen er for god og manageren er for god til ikke å klare det. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Chelsea vant gull i Mou's første sesong med Chelsea, jo. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Syns folk her er overdrevent negative. Vi startet med tre greie seiere. Tap mot city som selvfølgelig er kjipt, men ikke veldig overraskende. Tap mot feynoord som har ingenting å si. Tap mot Watford som er for dårlig, men som fort kunne gått andre veien med litt marginer. Bortsett fra city, som jeg tror vinner overlegent uansett, er det kun Everton, som jeg ikke tror holder ut sesongen, som ligger mer enn et poeng over oss. Håper dog mourinho har baller til å sette Rooney ut av laget. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Chelsea-stallen i fjor var også altfor god til å havne midt på tabellen. Leicester sin stall altfor tynn til å vinne med et hestehode. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Rart at ikke Carrick har fått sjansen enda, midtbanen vår har jo skreket etter en stabilisator i lang tid nå. Han kan da umulig prestere noe dårligere enn hva de andre på midten har gjort til nå. Der har vi i hvertfall en spiller med en KLAR rolle i laget, i motsetning til Fellaini og Pogba som vandrer rundt og ikke ser ut til å vite hva deres rolle er. Carrick som anker med Herrera og Pogba som indreløpere ville jeg likt og sett. Selv om vi mest sannsynlig er stuck med 4-2-3-1 fremover. Lenke til kommentar
blured Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Vårt største problem hittil er samspillet. Det er ingen flyt når vi går fremover, ingen offensive spillere som "klikker" (slik som Shaw og Memphis i starten av fjorårssesongen, eller slik midtstopperne våres har fått til gode samarbeid). Rooney bak Zlatan fungerer ikke, han er ikke rask eller mobil nok til å spille eller løpe han fri. Og Rooney foran Pogba fungerer ikke, da det hovedsakelig forhindrer Pogba i å kunne utfolde seg. Nå må han slite på midtbanen sammen med Fellaini i et forsøk på å kontrollere den. Det trengs en spiller på midten som kan binde det hele sammen, og den spilleren er ikke Rooney eller Mata. Jeg håper det kan bli Pogba med hjelp fra Herrera, Fellaini og/eller Schneiderlin lenger bak. Men føler helt ærlig at midtbanen vår mangler litt balanse for å bli skikkelig bra. Skulle gjerne sett en kriger/bauta bak en B2B og en Pogba i en enda friere rolle. Alternativt Carrick, som Roger Roger skriver, som anker, da både Herrera og Pogba kan bidra begge veier. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Chelsea vant gull i Mou's første sesong med Chelsea, jo. Jeg sjekket nå, de kom på tredjeplass. Chelsea vant i den andre sesongen hans i periode 2. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Chelsea vant gull i Mou's første sesong med Chelsea, jo. Jeg sjekket nå, de kom på tredjeplass. Chelsea vant i den andre sesongen hans i periode 2. Ah, første setningen din kunne tolkes på flere måter. Jeg trodde du snakket om hans første periode. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 (endret) Syns folk her er overdrevent negative. Vi startet med tre greie seiere. Tap mot city som selvfølgelig er kjipt, men ikke veldig overraskende. Tap mot feynoord som har ingenting å si. Tap mot Watford som er for dårlig, men som fort kunne gått andre veien med litt marginer. Bortsett fra city, som jeg tror vinner overlegent uansett, er det kun Everton, som jeg ikke tror holder ut sesongen, som ligger mer enn et poeng over oss. Håper dog mourinho har baller til å sette Rooney ut av laget. Hyptetisk sett kan United fortsatt vinne ligaen med 10 poeng (vi kan havne på 108 poeng i teorien). Alt kan skje fortsatt, og sesongen i seg selv er såvidt startet. Mitt problem er det at United i år ennå har til gode å levere en fotballkamp som er mer enn bare godkjent. Jeg synes de var dårlige mot Sputhampton, dårlige mot Hull, og regelrett elendige så langt i september. Da står man igjen med en god omgang mot Bournemouth borte. Jeg innrømmer også glatt at jeg har langt mindre tålmodighet overfor Mourinho enn tilfellet var med Van Gaal. Signalementet fra transfervinduet i sommer var klokkerklart: det skal vinnes, og det skal vinnes KJAPT. Der spesielt Van Gaal i det minste brukte tida på å levere elendige overgangsvinduer, avle frem de gode talentene vi hadde i stallen og få mer eller mindre godkjent ut av en altfor ung stall, har Mourinho fått servert gourmet-spillere av Woodward i sommer. Det vi har sett til nå er null steg opp fra Moyes og Van Gaal, med en stall som er milevis bedre. Martial skulle liksom ta siste steget opp i år, men har sett mer ut som Depay så langt. Pogba springer rundt uten mål og mening. Mkhitaryan får selvsagt ikke spille når Kaptein Fantastisk er skadefri. IMO er det bare Zlatan og Rashford av angriperne som får godkjent så langt. Spesielt førstnevnte fortjener langt bedre enn å spille i et lag som angriper på måfå, slår ballen ut over sidelinja og dunker langt mot Fellaini når de går tom for idéer. Angående Depay så er det like trist å se på som under LvG. Hva forventer man at han skal klare med 10 min igjen mot et lag som regelrett valser over United? Kagawa, Di Maria og Depay - alle tre er offer for at våre managere på død og liv skal presse inn tjukkebollafeita bak spissen. Nestemann på denne listen blir Mkhitaryan. Kanskje Mata også kan nevnes her, som har blitt forvist til høyre kant i tre år nå, på grunn av kaptein Sabeltann sin åpenbare plass i startelleveren. Rant out. Endret 18. september 2016 av Amoralsk Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Syns folk her er overdrevent negative. Vi startet med tre greie seiere. Tap mot city som selvfølgelig er kjipt, men ikke veldig overraskende. Tap mot feynoord som har ingenting å si. Tap mot Watford som er for dårlig, men som fort kunne gått andre veien med litt marginer. Bortsett fra city, som jeg tror vinner overlegent uansett, er det kun Everton, som jeg ikke tror holder ut sesongen, som ligger mer enn et poeng over oss. Håper dog mourinho har baller til å sette Rooney ut av laget. Det er ikke å være overdrevent negativ når en står med tre tap på en uke. Mot lag som Watford skal ikke marginer ha noe å si på om en vinner eller ikke, United skal enkelt og greit være ett mye bedre lag i alle ledd og alle deler av spillet. Marginene bør avgjøre om en vinner med 2 eller 4 mål. EL er en ekstra sjanse for United å komme til CL neste sesong, i tillegg til at det er en del ekstra penger i bilde om de vinner den. Selv med så mange roteringer i laget burde laget være sterkt nok til å vinne, men når spillerne ikke aner hva de skal gjøre med og uten ball blir det ekstremt enkelt for motstander å vinne kampene. Synes du kommer med overraskende mange unnskyldninger til hvorfor det er greit å tape tre kamper på en uke, noe det selvsagt ikke er uansett hvem en møter den uken. Vi ble rundspilt av City i førsteomgang grunnet JM bommet totalt med laget De tre seirene vi har hatt har jo heller ikke vært spesielt imponerende. At noen mener at United har den beste sentralmidtbanen i PL er helt horribelt. Vi har Pogba som var god i et overlegent Juventus, der han hadde to fantastiske spillere rundt seg til en hver tid på sentral midtbane. Schn var god i Southampton, siden har han vel knapt prestert noe som helst. Blind er blitt midtstopper, Herrera er altfor ustabil i prestasjonene sine, og Fellaini mister jo ballen oftere enn han vinner den og Carrick ser ikke ut til å bli satset på lengre. United har slitt på midtbanen i flere år nå, og fordi om Pogba kommer inn der blir ikke de rundt ham automatisk verdensstjerner, det har jo sesongen så lang bevist. Når de to fremste begge er bøtte treg og liker å trekke dypt i banen, så er det jo ingen som kan utfordre bakrom eller noen å slå igjennom på når en vinner ballen. Dette ser en jo gang på gang med at det skal gå via kantene/backene som skal slå inn. Det er så mye i dette laget som ikke fungerer at jeg er ekstremt glad for at det ikke er min jobb å finne løsningene. Og jeg tror heller ikke noe på at Rooney spiller grunnet krav fra styret og fansen. Om det var tilfelle hadde det blitt skreket høyt om fra både Moyes og LvG nå i ettertid. Rooney er jo hakkekylling nummer en, og er vel knapt en eneste supporter som vil ha ham på banen lengre. Jeg skulle gjerne sett Rooney på benken, men når andre får prøve seg i hans posisjon og gjøre det enda dårligere så er veien kort tilbake for Rooney. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Ja han har vel knapt vært der i 3 måneder, men en skulle tro at på 3 måneder var der noe som helst fremgang å spore? Frem til City-kampen var det jo masse framgang å spore. Andreomgangen var bra der til og med. Så er vi elendige i to kamper etter det. Er ingen krise enda. Men vi må vinne mot Leicester. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Ner det er ingen krise, men hvor langt bak City er det greit å ligge før en kan kalle det krise? Eller er City så overlegen i år at det er poeng bak 2 plassen en skal snakke om før det er krise? For meg er det ikke langt unna å være krise, men det har ikke noe med tapene å gjøre, det har med spillet, innsats, laguttak og engasjement å gjøre. Alt står til stryk så langt, og jeg klarer rett og slett ikke å se "masse fremgang" i fra sist sesong og til nå. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Wayne Rooney Amazing Skillz vs Watford https://twitter.com/UtdHQ/status/777597770567942144 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 England captain, club captain. Spiller fast uke inn og uke ut. Leverer forestillinger som videoen over HVER kamp og har gjort det i 2-3 år nå. Selv en fyr som Mourinho som ikke er redd for å gjøre endringer skriver ham først opp på blokka. Hva faen er det som foregår egentlig? Lenke til kommentar
blured Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Enda sjukere er at han med unntak av i EL (der han fikk hvile), har spilt samtlige 90-min. Så Mourinho har ikke forsøkt å se hvordan laget ser ut uten han når det er toppet. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Helt latterlig at han fortsatt er på laget. Uforståelig faktisk. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 (endret) Luke Shaw får slakt: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/premierleague/shaw-fikk-slakt-av-mourinho/3423263831.html Hva syns dere om det? Syns ikke han var den dårligste på banen akkurat. Husker når han snakka dritt om Hazard, hjalp ikke så mye akkurat. Endret 19. september 2016 av PrettyBoy Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Nøyaktig hva jeg sa kom til å skje før kampen, at det bare var ett spørsmål om tid før han begynner å skylde på spillerne i media. Jeg synes JM er en stor klovn. Der andre tar all skyld for det som skjer skyver JM all skyld over på spillere. Bryter ned selvtillit fremfor å bygge den opp. Dette har han jo gjort i alle klubber han har vært i, og er jo også grunnen til at det går til helvette i hver klubb han er i. Han er rett og slett ikke en lagbygger, og etter LvG og Moyes var det å hente en lagbygger det viktigste for United. Når det er sagt så synes jeg ikke det som står i nettavisen er å slakte noen i det hele tatt, mer et billig forsøk på å unnskylde tapene. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Akselerert prosess denne gangen. 2 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Ja, han gjør slike feil hver eneste kamp. Syns det er rart at noen forsvarer det. Det er slurvefeil som hører lave divisjoner til, ikke i en klubb som ønsker å kjempe om topp 4 i England. Ut med Rooney, vær så snill!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå