Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spesielt Mkhitaryan, han har ikke vært god og trenger tid på seg og så setter Mou ham rett inn i sesongens vanskeligste kamp.

Helt uenig. Var veldig god sist kamp når han kom på. Derimot å starte med Lingard var en bom.

Han spilte jo så vidt. Han dro av noen mann og sånt ja, men han hadde jo fordelen med å ikke å ha spilt like lenge som de. Ble jo nevnt at han trengte tid til å tilpasse seg i Dortmund sånn at vi kanskje også måtte gi ham det.

Lenke til kommentar

Må også innrømme at jeg trodde Miki inn fra start var et godt trekk. Miki er åpenbart ikke helt klar fysisk, selv om han hadde et bra innhopp sist. Han var dårlig i dag samtidig som Citys backer var ekstremt gode i førsteomgang. Lingard er ikke like god på venstrekanten, så jeg stussa litt over det valget. Fikk ikke lette arbeidsforhold, men mister jo ballen upressa flere ganger. 

Andreomgangen var fryktelig sterk av oss og jeg tror Rashford kommer til å starte neste kamp. Høyresida er den mest usikre for oss nå, men jeg tror kanskje Mata er det beste valget akkurat nå foran Lingard og Miki. Herrera ser også ut til å nærme seg startelleveren.

Lærte mye av denne kampen og jeg sitter faktisk igjen positiv til resten av sesongen på tross av tapet mye fordi Citys svakheter ble veldig åpenbare. Jeg er fornøyd hvis vi klarer topp 3, men vi kan absolutt kjempe om gullet. Sånn det ser ut akkurat nå så er jeg ikke i tvil om at de tre første plassene står mellom oss, City og Chelsea. 

Er dette også en av de sjeldne gangene vi kan enes om at Rooney var vår bestemann? Sammen med Herrera og Valencia. 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Får håpe vi kjører 4-3-3 i de neste kampene med Fellaini - Pogba - Herrera på midten akkurat som i 2.omgang, eventuelt Scheinderlin inn for afroen. Føler ikke at vi har de helt rette spillertypene til 4-2-3-1, særlig Pogba som ikke får utfylt sitt potensiale i DM rollen.

Håper vi får se mer av Herrera og Rashford fremover.

Lenke til kommentar

Jeg er faktisk ikke skuffet over dagens kamp. City vil alltid ha mye ball med Pep bak spakene. Ikke at jeg synes det nødvendigvis er så jævlig moro å se på, men de første 40 minuttene i dag var det klasseforskjell. Sjansemessig skaper egentlig City svært lite utenom det de scorer på. KdB var nære på med stang, langs strek og ut, men utover det så skaper de lite. Det gjorde forsåvidt ikke vi heller, men det var en meget jevnspilt kamp.

Er positiv etter dagens kamp. City er på et helt annet nivå enn resten av ligaen, men på en god dag kan vi slå dem.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Som flere over her heller ikke skuffet over dagens kamp, det er mye positivt å bygge videre på. Når det er sagt så ble jeg enda mer overbevist om at det er City som kommer til å ta hjem ligatrofeet. På en dag der de manglet Agüero, Kompany, Gündogan, samt spilte med en helt ny keeper, så de tidvis svært gode ut. Under en taktiker som Pep kommer de antakelig til å gå på enda færre "unødvendige" poengtap enn under Pellegrini også.

Lenke til kommentar

City kan komme til å slite med Bravo i mål. Han er regelrett søppel i feltet, og han kan bare glede seg til Slimani(?) Crouch, Rondon, Bony osv. Håper han driter seg ut mye mer, og at Pep savner Hart(som er minst like god som Bravo)

håper det samme :p han så ut som en regelrett kløne i går, og koster City masse poeng hvis han forsetter i det sporet der.

Lenke til kommentar

Forhåpentligvis ikke så ille. Mourinho har sagt at han ønsker å rotere på laget, så da får han muligheten med Rojo/Darmian/Blind på venstrekant (kanskje med Smalling inn i midtforsvaret). Kampen mot Feynoord spilles forresten nøyaktig ett år etter skadet hans mot PSV.

Edit: Håper vi får se noe ala dette, med mange spillere vi enda ikke har fått sett spille denne sesongen (kanskje også Bailly på benk, etter å ha startet 6 kamper siden CS):

DDG
TFM - Smalling - Bailly - Darmian
Herrera - Schneiderlin - Pogba
Mikhi - Rashford - Memphis
Endret av blured
Lenke til kommentar

Liker den lagoppstillingen, blured. Det blir nok mange endringer fra forrige kamp. Kanskje alle? James Ducker i the Times tror at Micki og Lingard vrakes. 

Alternativt (hvis hele XI byttes ut):

Romero

Darmian - Smalling - Jones - Rojo

Herrera - TFM - Schneiderlin

Mata - Rashford - Martial

/

Romero

Darmian - Smalling - Jones - Rojo

Herrera - Schneiderlin

Martial - Mata - Memphis

Rashford

(Tror egentlig ikke TFM får starte)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...