Muffinss Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Gåsehud. Martial fortjener vel også en spot for denne: Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. september 2016 Forfatter Del Skrevet 8. september 2016 Fra videoen til banan der. Det beste er fra FA cupen for meg, lett! Gud hvor magisk den turneringa var på 90 tallet og tidlig milleniumskiftet. Den hjemmekampen mot LFC når United presser og presser, hvor Keane skyter i stanga og Andy Gray (savnes på lik linje med John Motson) sier "What did i say, this is Liverpools day" før United snur det heeeelt i slutten. Sunny med 2-1 og OT rakner totalt. Prøvd å finne igjen video fra kampen, men finner ikke med lydsport hvor Andy Gray er med. Han skaper litt av dramaet med kommenteringa. Også, den hvor Ruud scorer borte på Villa Park (2002/03 tror jeg) - Den husker jeg gikk på tv2 moderkanalen. Ernst A Lersveen kommenterte. Dårlig kvalitet, men det er med Motson som kommentator. Husker jeg var ute å spella fotball i snø-søla i bekmørket med broderen etter kampen. Inspirert. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 (endret) Når vi er inne på magiske FA-cup kamper. En av tidenes beste fotballkamper! (Riktignok litt dårlig kommentator her) Ikke minst denne fra samme år som vi liker svært godt. https://www.youtube.com/watch?v=gqRtXQpyj3s Endret 8. september 2016 av Snikpellik Lenke til kommentar
oinkerbranch Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Elsker den gutten mer og mer for hver kamp! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 https://www.youtube.com/watch?v=zg4qMcGng3I Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. september 2016 Forfatter Del Skrevet 9. september 2016 Takk for link til presser. Kjenner jeg gleder meg stort til match i mårra og for første gang på mange år har jeg troa på oss i en toppkamp. Det har jeg ikke hatt siden Fergie sine glade dager og da gjerne ikke de siste åra heller, når vi var på hell. God helg søtnoser. Nyt på! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Skal i bryllup i morgen. Kampen smyger akkurat mellom kirken og festen, hvor perfekt er vel ikke det? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Hva slags folk er det som planlegger bryllup på kampdag i Premier League? Det er jo det landslagspausene er til for, om man ikke gjør som vanlige vettuge folk og gifter seg på sommeren. Skulle ikke fått lov til å gifte seg engang... 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Enig. Var i bryllup i under landslagspausen selv. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Shitt! ManU 1-2 ManC.. Kom an nå ManU!! Ett mål! To er også ok. City=buuu.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Stryk til alt og alle utenom Rooney. Mye å jobbe med. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 (endret) Uenig. Herrera har vært helt rå etter at han kom på. Banens beste i dag. Edit: banens beste for oss! KDB totalt sett. Endret 10. september 2016 av Espp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Stryk til alt og alle utenom Rooney. Mye å jobbe med.Tøv, så du 2.omgangen? Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Kjipt at City vant. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Var jo for det meste Lingard og Mkhitaryan som fungerte dårlig. Skjønner ikke hvorfor vi startet med de to. Spesielt Mkhitaryan, han har ikke vært god og trenger tid på seg og så setter Mou ham rett inn i sesongens vanskeligste kamp. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Spesielt Mkhitaryan, han har ikke vært god og trenger tid på seg og så setter Mou ham rett inn i sesongens vanskeligste kamp. Helt uenig. Var veldig god sist kamp når han kom på. Derimot å starte med Lingard var en bom. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Stryk til alt og alle utenom Rooney. Mye å jobbe med.Tøv, så du 2.omgangen? Haha nei der gikk jeg faktisk glipp av mye. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Full forståelse for hvorfor Mata og spesielt Martial ikke startet denne. Problemet er jo hvem som ble satt inn for å erstatte dem, der bommet han totalt. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Andreomgangen var godkjent. Godt at han gjør bytter når ting ikke funker i steden for å vente til 88. min slik som forgjengeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå