Sameboe Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Neste år er de nominerte disse: C.Ronaldo Anderson Kaka Helt klart... Messi har ikke gjort noe stort i det siste spør du meg. Eneste han prøver på er å etterligne Maradona. Han var jo en fiasko mot Norge. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Neste år er de nominerte disse: <C.Ronaldo <Anderson <Kaka Haha, tviler. Ikke to fra samme engelske klubb nei. Messi er en fantastisk fotball spiller, men han har et par foran seg på lista mi også. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Neste år er de nominerte disse: <C.Ronaldo <Anderson <Kaka Haha, tviler. Ikke to fra samme engelske klubb nei. Messi er en fantastisk fotball spiller, men han har et par foran seg på lista mi også. ehm....i for fjor var både Terry og Lampard med på kåringa. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Neste år Anderson Tevez Ronaldo Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Neste år er de nominerte disse: <C.Ronaldo <Anderson <Kaka Haha, tviler. Ikke to fra samme engelske klubb nei. Messi er en fantastisk fotball spiller, men han har et par foran seg på lista mi også. ehm....i for fjor var både Terry og Lampard med på kåringa. Husker det nå. bare surt sagt i øyeblikket. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Nå blei jeg SYYKKT skuffa å sjokkert. Kaka Messi Ronaldo WTF? hva har di gått ut ifra her?kun CL? Ja jøss messi bedre enn Ronaldo.. NEI trukke det. Spør du meg, snudd opp ned på denne lista, å bytta om på kaka å messi. herregud!!! Nei detta var som å ta rennafart å mose ansiktet i fjellveggen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Care, alle vet at disse greiene styres av de på fastlandet. Aldri i verden om du får anerkjennelse der hvis du spiller i England. Lenke til kommentar
pej Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Er jeg virkelig den eneste som ikke tar så fryktelig på vei over denne kåringen? Jeg mener, den er jo bare nettopp det; en kåring. Heder og ære er det eneste som er up for grabs. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Er jeg virkelig den eneste som ikke tar så fryktelig på vei over denne kåringen? Jeg mener, den er jo bare nettopp det; en kåring. Heder og ære er det eneste som er up for grabs. Delvis enig, men det er litt irriterende at gode spillere ikke får sin rettmessige plass i historien grunnet politikk. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 En ting jeg lurer på. Hvorfor skal Messi være bedre enn Ronaldo i verden og ikke i Europa? Ronaldo kom nå på andre plass over Europas beste spiller mens Messi kom på tredje plass. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Forskjellig jury. Sier igjen, care. Alle vet at Ronaldo grisebanket begge både når det kommer til mål og assist ifjor. Å det er det som teller for meg. At han får den minste statuen med hjem tar jeg ikke på vei for, bare motivasjon for klysa vår. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Dette er den største prisen man kan få individuelt som fotballspiller - da bør juryen være 100% habil. For meg er det forbanna irriterende, Ronaldo skulle hatt den prisen i år. Men hvis man tenker over det, Ronaldo er fortsatt bare 22 år gammel, han har mange år igjen hvor muligheten for å bli kåret til verdens beste helt sikker vil komme. Kaká er 25, og for å sette det i perspektiv skulle det ikke forundre meg om godeste Ronaldo tar denne prisen innen tre år. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Helt klart... Messi har ikke gjort noe stort i det siste spør du meg. Eneste han prøver på er å etterligne Maradona. Det er det dummeste jeg hørt på lenge. Blir forbanna når jeg hører sånne håpløse komentarer. Tror ikke du har sett for mange Barcelona kamper for å si det sånn. Messi er Barcas klart beste spiller. Han har en ballkontroll og en fart som ingen andre kan matche i La Liga. Han har vert involvert i omtrent alle barcelonas mål i denne sesongen og han er en konstant trussel for hvilkent som helst forsvar han møter. Og hva er galt i å etterligne Maradonna? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Helt klart... Messi har ikke gjort noe stort i det siste spør du meg. Eneste han prøver på er å etterligne Maradona. Det er det dummeste jeg hørt på lenge. Blir forbanna når jeg hører sånne håpløse komentarer. Tror ikke du har sett for mange Barcelona kamper for å si det sånn. Messi er Barcas klart beste spiller. Han har en ballkontroll og en fart som ingen andre kan matche i La Liga. Han har vert involvert i omtrent alle barcelonas mål i denne sesongen og han er en konstant trussel for hvilkent som helst forsvar han møter. Og hva er galt i å etterligne Maradonna? Det er teit å få helt samme mål godkjent, altså en guds hånd fra begge to, dette trodde jeg ikke skulle være mulig en gang å få godkjent. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Såså, er nok ikke enig med at Messi er lagets klareste beste spiller. Joda, han prøver å etterligne Maradonna så det skal komme i avisen, og så tror alle folk at dem har fått ny Maradonna. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Det er teit å få helt samme mål godkjent, altså en guds hånd fra begge to, dette trodde jeg ikke skulle være mulig en gang å få godkjent. Når du først skal sammenligne de to, kan du vel like gjerne sammenligne målene mot Getafe og England. Sjønner ikke hva som er så galt i å etterligne det målet Såså, er nok ikke enig med at Messi er lagets klareste beste spiller. Tør jeg spørre hvem det er da? Endret 17. desember 2007 av Messi91 Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 For å være ærlig så er stort sett alt med Fifa latterlig. Bare ta en kjapp titt på dagens Fifa ranking, (landslag), så ser man at det er mye som ikke stemmer. Men som mange nevner så er det merkverdig at messi ender opp foran Ronaldo... ikke at jeg bryr meg så sinnsykt mye egentli. Har egentli aldri fått med meg Kakà spille ordentlig forutenom når Milan spilte mot oss i CL. Har Canal + så skal få tunet inn til neste gang Milan spiller i Serie A, men italiensk fotball er så forbanna kjedelig synes jeg... Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Tror ikke du har sett for mange Barcelona kamper for å si det sånn. Messi er Barcas klart beste spiller. Han har en ballkontroll og en fart som ingen andre kan matche i La Liga. Messi er sykt god. Og han er en av Barcelonas viktigste spillere, blir kanskje litt drøyt å si at han er den viktigste, men det kan stemme. Og ballkontrollen til Messi er helt fantastisk, men farten? Messi er flink til å løpe med ballen i beina, men å si at han har en fart som ingen andre i La Liga kan matche blir bare tull å si.. Han er ikke så rask uten ball. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Snakk om å gi en lekse ja ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå