Espp Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Henta vist speidersjefen til Atletico Madrid på årets siste handledag. En mann for oss og et stort tap for Atletico sies det, jeg vet ikke. Han har iallfall funnet en del spillere de siste årene: Santi Cazorla Marcos Senna Diego Forlan Diego Costa Diego Godin Filipe Luis Arda Turan Radamel Falcao Isco Antoine Griezmann Koke Saul Niguez David De Gea Nå man han bare forsette trenden sin og hente billige og geniale spillere til oss også. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Her er den fulle Premier League-troppen som ble registrert i går. Full squad: Eric Bailly Daley Blind Michael Carrick Matteo Darmian David De Gea Memphis Depay Sadiq El-Fitouri Marouane Fellaini Ander Herrera Zlatan Ibrahimovic Sam Johnstone Phil Jones Jesse Lingard Juan Mata Henrikh Mkhitaryan Paul Pogba Marcos Rojo Sergio Romero Wayne Rooney Morgan Schneiderlin Bastian Schweinsteiger Chris Smalling Antonio Valencia Ashley Young Under-21 players: Timothy Fosu-Mensah Anthony Martial Marcus Rashford Luke Shaw Legg merke til Schweinsteiger. Ikke minst El-Fitouri som ble kjøpt fra Salford. Ganske overraskende at han er med! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Jeg liker veldig godt den troppen der. Hvis ikke dette blir topp4, så er det ganske ille egentlig. Har troa på at vi kan kjempe om tittelen helt inn. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Ja, det tok jaggu meg ikke lang tid før jeg fikk klaget på det heller. Elfenbenskysten kvalifiserte seg til Afrikamesterskapet, ikke akkurat et sjokk, så vi er uten Bailly i hele Januar. Yaaay! Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Tror Smalling og Blind holder unna mens han er borte, såfremt én av dem ikke blir skadet. Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Heldigvis bare tre kamper i januar, men ikke de helt letteste: 02 jan - West Ham (B) 14 jan - Liverpool (H) 21 jan - Stoke (B) Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Det er vel to FA-cup runder i den perioden også. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Hvis Elfenbenskysten går hele veien til finalen, som egentlig er ganske sannsynlig, varer mesterskapet helt til 5. februar for Bailly. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Bare det er egentlig en grunn alene til å droppe en spiller, om det så er verdens beste. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mr. President™ Skrevet 4. september 2016 Populært innlegg Del Skrevet 4. september 2016 Ja la oss droppe en spiller som er verdens beste fordi han er borte 1 måned av gangen annethvert år. 17 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Seriøst folkens, 5+ på det der? Virkelig? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Alle burde skjønne at Banansplitt tullet. Er umulig å faktisk mene det, haha. Lenke til kommentar
Populært innlegg Old Game Skrevet 4. september 2016 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 4. september 2016 Banan er upopulær, det er min konklusjon. Pluss innlegget her hvis du er enig i at banan er feit og dårlig til å forumere. Ferdig da. 11 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Det trenger man jo ikke være rakettforsker for å skjønne, men at folk gidder å plusse hvert eneste innlegg som inneholder uenigheter med meg skjønner jeg ikke. Har tatt poenget nå. 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 (endret) Har ikke helt samme inntrykket som Blues, men jeg syntes at utsagnet ditt var ganske drøyt. Hadde ikke droppet Messi, Ronaldo, Neymar eller Bale om de var afrikanske. Bailly har vist seg å være såpass god midtstopper i en så ung alder at han er verdt de 4-5 ligakampene han mister annethvert år. Vi har rimelig god konkurranse bak der og alternativene er veldig gode så jeg tror vi skal klare oss bra. Han har gjort det mye bedre enn forventet og har fast plass, ellers hadde ikke dette vært en problemstilling for de fleste. Endret 4. september 2016 av Mr. President™ 2 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Hørte at Rooney sugde i dag og ble hyllet av manageren. I andre sjokkerende nyheter: Tyskland er bedre enn Norge i fotball. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Vel, jeg så kampen og han sugde ikke. Var den eneste sammen med Lallana som faktisk spilte ballen fremover i banen og kom seg rundt noen spillere. Dårlig kamp av England, men Rooney var blant de bedre selv om Big Sam vil ha han til å vandre altfor dypt i banen (i likhet med Hodgson). Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Har ikke helt samme inntrykket som Blues, men jeg syntes at utsagnet ditt var ganske drøyt. Haha, kan ikke engang huske å ha skrevet det. Var en særdeles fuktig aften i går. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. september 2016 Forfatter Del Skrevet 4. september 2016 (endret) Det trenger man jo ikke være rakettforsker for å skjønne, men at folk gidder å plusse hvert eneste innlegg som inneholder uenigheter med meg skjønner jeg ikke. Har tatt poenget nå. Sånn er det for meg også det. Hvis noen arresterer meg på det jeg skriver, særlig hvis det er i en spydig tone, så er det "populær post" på flekken. Er jo ingenting å bry seg om det da. Dessuten, skoy til side, syntes jeg du er en av de artigere brukerne her inne. Skriver rett fra levra og er en av de gode gamle. Ikke er du feit heller, bare kjekk og god! Endret 4. september 2016 av St Louis Blues Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 (endret) Zlatan approves Endret 4. september 2016 av Ibrahimovic 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå