Mr. President™ Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 (endret) Men så er Will Keane 23 år gammel og har han ikke imponert noe særlig til nå så sier det seg selv at tiden holder på å renne ut i U23/reservelaget. Er også ganske åpenbart at ikke alle fra reservelagene kommer til å få sjansen. Sånn er det bare. Vi har verken tid eller plass til å gi alle sjansen. Endret 31. august 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Han har imponert på reservelaget i år etter år, derfor burde han fått sjansen til å teste seg på et høyere nivå, altså for A-laget. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Med ikke god nok så mener jeg ikke god nok for oss. Skal han slå ut Zlatan eller Rashford? Jeg har for øvrig heller ikke fått vist meg på A-laget til United, men jeg er ikke god nok. Jeg er nok ganske sikker på at han ville fått sjansen i bananas-sesongen til LvG da alle unggutter som kunne krype og gå fikk prøve seg pga. alle skadene. Grunnen til at vi ikke hadde sett mye til Rashford er pga alderen hans. Will Keane er 23 og burde vært på et brukbart nivå allerede for noen år siden. Will Keane er rett og slett ikke god nok, alle blir ikke toppspillere, iaf ikke fra et allerede problemfylt akademi som har havnet i bakleksa på flere av de større klubbene. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Han fikk jo sjansen og imponerte, men ble langtidsskadet i den kampen han fikk. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Will Keane er typisk tilfelle av god nok for klubber mellom 8-20 plass. Ikke god nok for et lag som vil vinne tittelen, men Keane vil prege den nedre halvdelen av tabellen. Lenke til kommentar
Populært innlegg Mr. President™ Skrevet 31. august 2016 Populært innlegg Del Skrevet 31. august 2016 Happy fax machine day 16 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Han fikk jo sjansen og imponerte, men ble langtidsskadet i den kampen han fikk. Lyskeskaden forrige sesong du sikter til? For et par-tre-fire år siden røyk han vel korsbåndet også hvis jeg ikke husker feil. En alvorlig kneskade var det i hvert fall. Skader ødela nok mye dessverre, men fint hvis han klarer å få seg en OK karriere allikevel. Lenke til kommentar
Mathmus Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Happy fax machine day Det er en myte at det var faks maskinen som stoppet overgangen. Faktisk så har faks maskinen ikke blitt brukt av klubber siden 2010. http://thesetpieces.com/features/transfer-window-myth-busting/ Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Aner ikke hvordan det gjøres, men den beskriver bare overganger som skal registreres. Problemene oppstod mellom da United skulle sende papirene over til Real. Jeg er helt sikker på at det var snakk om at det var noe fakstrøbbel da. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Morsomt var det uansett Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Drittlei landslagspauser. Burde avskaffe heile dritten. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Drittlei landslagspauser. Burde avskaffe heile dritten. Ja. Hold heller landslagskamper til sommeren og VM/EM. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Trenger snart ikke kvalifisering. Hele Europa er jo med i EM uansett? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Unntatt Norge..... ..og Isl...nvm 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 EM/VM er ikke spesielt gøy uansett. Kunne godt avskaffet landslagfotball generelt, så slipper vi at spillere er vekk med et sub-par støtteapparat spillende på jallabaner all over. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Burde i det minste vært pause fra landslagsfotball i ett år etter EM/VM. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 https://cdn.streamable.com/video/mp4-mobile/tg71.mp4 Made in Manchester Lenke til kommentar
G27 Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Bekreftet: Pogba er egenprodusert http://www.united.no/nyhetsarkiv/pogba-er-egenprodusert/ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Biter meg merke til det at Sadiq El-Fitouri er i listen for A-laget. Har han i det hele tatt vært nærme benken så langt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå