banansplitt™ Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 https://twitter.com/UnitedStandMUFC/status/769861664741134336?s=09 4 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Enten så skal dere hakke på Rooney, eller så skal dere forgude han og tilgi han magiske evner (slik som Özil) han ikke er i nærheten av å ha. Er det ikke mulig å ha et litt nøytralt syn på han? 3 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Enten så skal dere hakke på Rooney, eller så skal dere forgude han og tilgi han magiske evner (slik som Özil) han ikke er i nærheten av å ha. Er det ikke mulig å ha et litt nøytralt syn på han? Hæ? Hvem, hva, hvor? Lenke til kommentar
blured Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Magiske evner som Rashford. Får da være grensen for hvor mye Rooney skal snakkes opp. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Rooney fortsetter som England-kaptein. Sinnsykt. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Kan ikke huske en spiller som har vært så søppel/begredelig/dårlig/middelmådig/lite imponerende/ute av form (velg den som passer best til ditt syn på Rooney) og samtidig fått beholde en sånn posisjon for både klubb og landslag uten noe tegn til at plassen er i fare. Det er rett og slett bekymringsverdig hvor mye makt Rooney virker å ha i fotball-England. 4 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. august 2016 Forfatter Del Skrevet 29. august 2016 Enig med Stonemeister og Banan. Jeg mener oppriktig at Rooney ikke har vært god nok til å spille i PL på to-tre år og nå er det ekstra surt ettersom vi faktisk har klassespillere på benken for å presse han inn i XI. Akkurat som når Persie kom, har Ibra vist på et par kamper hvor helt jævlig utdadert Rooney er. Treig, tung - ja faktisk overvektig. En pubspillers teknikk og en bakfull pløse av et skudd. I sesonginnledningen 16/17 er han verre enn noensinne. Han har ingenting i repertoaret foruten et snev av gamle kunster som gjør at han i blant har 2-3 blaff ila en kamp, det såfremt han er i et lag som har råd til å bære på gratispassjerer. Hvordan han slipper unna i engelsk presse og er kaptein for england? Vel, engelske folk har vist de siste 30-40 åra at de ikke har peiling på fotball. Det er utlendingene som gjør PL bra. Pep hadde solgt Rooney på svartebørsen etter 1 trening. Mourinho sitter på gjerdet, klok av skade etter Casillas affæren. Hadde vi avgitt poeng i starten og med Wayne på benken hadde engelsk media vært på Mourinho fra dag 1. Det er helt sjukehus. Han må være fyren som lekker inside om klubben til pressen, noe annet kan jeg ikke skjønne. Ellers vil jeg bare si at United is back! Fergietime og pressing de siste 15min, med alle mann over bord. Trodde ikke mine egne øyne, det var som å bli dratt rett tilbake i tid. Så det også på bortefansen at det var noe spesielt. Sjeldent sett det rakne så bra i en bortesving. Alt er radet opp til manc derby om to ukers tid. En strekk på Rooney i helga, så snakker vi tidenes flyt. 2 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Nå var vel Rooney kanskje Englands beste i EM, og så langt i sesongen har han 2 assist og et mål på tre kamper. Ikke gale å få det til i PL når en er en overvektig pubspiller. Slik laget har spilt denne sesongen er det flere som har hatt en dårligere start enn Rooney, og dermed bør være dem som må vike plassen sin først. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Her snur du egentlig litt på faktaene mener jeg. Ja, Rooney var en av de beste på England - men alle var under gjennomsnittet, ergo var ikke Rooney noe bra han heller. Ja, det er flere som har hatt en dårligere start, men de spiller gjerne i en mer uviktig posisjon enn Rooney. Det er bedre at Martial har en dårlig dag enn tieren som gjerne er den kreative og skal åpne opp forsvar. Rooney har en enormt viktig posisjon, og han er ikke god nok (i forhold til Mata / Mkhitaryan) til å starte i den uke etter uke. Nå syns jeg Rooney har hatt en fin kurve da, men vi har bedre spillere på benken. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Om resten av laget er under gjennomsnitt er det jo nesten en større prestasjon å spille bra. Enklere å gjøre en bra figur når laget fungerer enn når laget er søppel, så å bruke det mot Rooney synes jeg er helt feil. Ja, Mikki hadde et bra innhopp nå sist, og om han fortsetter slik ser jeg gjerne at han blir foretrukket fremfor Rooney i 10`er rollen. Mata har ingenting der å gjøre, og han har vel spilt dårligere for hver kamp han har spilt denne sesongen. Martial tror jeg også snart ender på benken og Rashford blir brukt på kant. Så lenge Rooney har en kurve som peker oppover, fortsetter å gi målpoeng så tror jeg Mikki blir å se på kant fremfor i 10`er, så blir han eventuelt trukket inn om Rooney blir byttet ut. Håper uansett at de som til en hver tid er i best form og presterer best på banen er de som får starte, uavhengig av om de heter Rooney, Zlatan eller Rashford. Jeg bryr meg svært lite om hvem som starter kampene så lenge det er spillere som er i form og bidrar for laget, og så langt denne sesongen synes jeg Rooney har gjort det og dermed forsvarer en plass i laget. Mikki og Rashford er nok svært nære å starte en kamp, og tror de er på plass enten mot City, Feyenoord eller mot Watford. Om ikke noe endrer seg de neste kampene tror jeg de starter for Martial og Mata, med mindre han nå trekker Rooney ned sentralt i banen for å ta over for en skadet Fellaini og kjøre Mikki inn i 10`er, eller Mata i 10`er og Mikki på kant. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 (endret) Nå er det jo nettopp Rooneys prestasjoner på landslaget som har reddet ham mye det siste året. Har sett alle kampene siden før EM-kvaliken. Der har han vært kanskje lagets beste spiller, scoret mange mål og virkelig vært godkjent. Med unntak av EM selvfølgelig, selv om han kanskje var lagets beste i mesterskapet var han også under pari. Det som er frustrerende med Rooney er alle de enkle feilene han gjør. Dårlige mottak, mister oversikten, dårlige skudd. Også leverer han plutselig glimt av klasse like etterpå. Derfor er det så mye diskusjon - noen klarer ikke se det hele bildet. Det er liksom hat eller elsk. For meg er det enkelt, akkurat nå forsvarer han plassen i laget fordi han har hatt en bra kurve og levert mål og assists. Så lenge han gjør det, og vi vinner, så driter jeg i resten. Tror også Rooney er en viktig fyr i garderoben, noe Mourinho og de andre spillerne understreker ofte. Han er spilleren som har vært lengst i klubben. Og kom igjen, vi vet alle at Mourinho, en av verdens beste managere, ikke bruker Rooney fordi han har "makt", men fordi han mener det er sånn vi vinner fotballkamper. Endret 30. august 2016 av Snikpellik Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Enig i mye av det du skriver og mener også at Rooney har bidratt den siste tiden, men det siste der er jeg ikke så sikker på. Mourinho dreit på draget med Casillas og der kan godt hende han har den situasjonen friskt i minne. Vi vet ikke! Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Det her har vi manglet siden SAF dro. En gjeng som faen ikke gir opp!! Satan så vi ropte når Kong jr putta inn målet. Sykt fortjent at det er ROONEY som assisterer den også. Han har vært i en stigende kurve og spilte sin beste kamp for sesongen i kveld. Mkhitaryan var helt sjef og jeg håper inderlig at han starter neste. Både han og Rashford er litt "Attack attack attack"! Det er noe vi trenger. Nå skal det feires med 3,4 og kanskje 10 pils. Denne stå på viljen, det store ønsket om å vinner hver eneste kamp er 17.mai for meg! Det kan man takke Mourinho for Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Det kan man takke Mourinho for Helt klart. Han har snudd hele klubben på hodet og fått alle til å prestere igjen. Jeg tror ikke at alt er bare bra, det tar nok litt lengre tid, men vi får se. Ting er bra nå. Det blir spennende å se om det enda er bra om 2 år. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Enig i at alt ikke er bra, men på så kort tid så er det så bra som det kan bli Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Will Keane solgt. Litt skuffet over at han ikke fikk en ordentlig sjanse for oss, men alderen hans tilsier at han MÅ ut for å spille. Håper han slår skikkelig til i Hull da. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Enig, en spiller med gode kvaliteter og en vanvittig bra avslutningsteknikk. Har troa på han. Veldig mye skadet for oss, og kanskje ikke helt på topp fysisk en periode. Heldigvis førte skadene hans til at Rashford fikk sjansen Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Ikke god nok. Glad vi er kvitt ham. Såpass hjerterå må man være. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Helt ærlig så vet jeg ikke om han er god nok. Vi hadde sagt akkurat det samme om Rashford hadde det ikke vært for alle skadene vi hadde i fjor. Det er bare å innse det, han hadde aldri spilt hadde det ikke vært for de. Det å evaluere spillere uten å faktisk sett hva de kan på et høyere nivå er umulig for oss som sitter her i Norge. Regner med at Man Utd har god kontroll på akkurat dette, og ikke slipper superspillere unne for slikk og ingenting slik som Chelsea har gjort noen ganger under Mourinho. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå