Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Rooney på rundes lag haha herregud. Han var jo elendig! Helt utrolig hvilken free-ride han får i britisk presse. Ser Paul Parker (ex United back for de som ikke husker) er ute å kaller han overvektig og treig i dag. Det er jo noe. Danny Murphy hadde visst sagt etter kampen at Wayne er "verdensklasse" hehe

 

Jeg mener oppriktig at Rooney ødelegger i langt større grad enn han bidrar positivt. Jeg vil mye heller se Micky og Mata som 10ere. Evt Pogba. Wayne er cooked.

Endret av St Louis Blues
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rooney på rundes lag haha herregud. Han var jo elendig! Helt utrolig hvilken free-ride han får i britisk presse. Ser Paul Parker (ex United back for de som ikke husker) er ute å kaller han overvektig og treig i dag. Det er jo noe. Danny Murphy hadde visst sagt etter kampen at Wayne er "verdensklasse" hehe

 

Jeg mener oppriktig at Rooney ødelegger i langt større grad enn han bidrar positivt. Jeg vil mye heller se Micky og Mata som 10ere. Evt Pogba. Wayne er cooked.

Det laget er bare satt sammen av spillerne i første runde med best statistikk fra Opta. Så det er ingenting subjektivt over det. Vil tro det er fordi Rooney var spilleren med flest pasninger på motstanders halvdel og best treffprosent. Uansett gledelig United-dominans!

 

Og hvorfor er folk så overrasket over at Mata startet mot Bournemouth? Lingard var skadet. Miki mangler fortsatt på fysikken og formen. Er akkurat som i pre season og CS.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Zlatan, Pogba, Mourinho, og seff Mata, blir vanskelig å mislike dere i år!

Noen vil alltid finne en grunn.

 

Zlatan er jo ikke akuratt populær blant Pool fans lenger fordi han gikk til United, nå er han gammel, over the top, høy på seg selv osv.

 

Zlatan i PL hadde vært kult uansett hvilken klubb han hadde gått til, ekstra gøy når det var United som fikk han :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mektig imponert over det vi viste i dag.

Kan for første gang på hvem vet hvor lenge si at det egentlig ikke var noen av de utpå der som var spesielt dårlige, engang ikke Rooney!

Pogba er jo bare elsk, utrolig deilig å se hvordan han tar med seg ballen forbi flere spillere. Fyren vinner dueller og har gode tekniske ferdigheter, i tillegg er han høy og en trussel i feltet. Rett og slett fantastisk å se på! Money well spent.

Og Zlatan... føler jeg ikke trenger å skrive noe her.

 

Det eneste negative er at vi etterlater oss mye rom når vi står høyt og har med backene opp i angrep. Kunne fort ha sluppet inn mål slikt, men alt vil nok ikke sitte på plass etter bare 1-2 måneder med trening.

 

Føles utrolig surrealistisk ut når man ser Mourinho, Zlatan, Pogba, Mkhitaryan og De Gea på samme lag. Lenge siden det har følt så bra å være United-supporter :)

Lenke til kommentar

Enig, veldig dumt Rashford ikke fikk noen minutter i dag. Håper virkelig han blir brukt en del denne sesongen, han fortjener det og han trenger det. Manchester United trenger det.

 

Ellers er jeg fryktelig fornøyd med kampen, og laget. Lenge siden jeg har hatt så stor tro på dette her. Pogba gir en ny dimensjon til laget, rett og slett herlig å se på. Ikke minst veldig moro å se at Fellaini faktisk fortsetter å gjøre det bra, spesielt i den rollen, noe jeg må innrømme at jeg ikke hadde tro på.

Lenke til kommentar

Helt vanvittig imponert over laget i dag. Det framstår som noe helt annet enn det vi har sett de siste tre årene, og det etter kun 3 kamper. Helt sinnssykt spør du meg.

 

Fellaini var enormt god igjen. Valencia var sjef i kveld. Pogba gjorde det bedre enn jeg kunne ha drømt om. Zlatan is Zlatan. Mata var god til tider. Rooney var kvikkere med ballen i beina og jeg har ikke én eneste gang under kamper blitt irritert på han, noe som er en stor framgang!

 

Jeg har rett og slett troen på laget, og enda viktigere så virker det som at de selv har troen. Dette ser bra ut! Håper ser holder seg slik og at ser bare blir bedre og bedre npr relasjonene sitter litt.

 

Gjentar meg selv nå, men helt sykt at Pogba spilte sin første kamp for oss i kveld på flere år. Han så ut som at han hørte til på midten vår!

Lenke til kommentar

Jeg har rett og slett troen på laget, og enda viktigere så virker det som at de selv har troen. Dette ser bra ut! Håper ser holder seg slik og at ser bare blir bedre og bedre npr relasjonene sitter litt.

 

Kan ikke huske sist vi ledet (og attpåtil til pause), og jeg ikke bare satt og bet negler og ventet på reduseringen. Dette er den første (av de tre) kampene der det ikke var preg av LvG-fotball igjen. Og når kjemien kommer bedre på plass (som du skriver), så vil det bare gå hurtigere og hurtigere fremover, hvilket bare vil gjøre Zlatan enda bedre (!!!).

 

Edit: Det eneste jeg har å pirke på etter denne kampen, er at vi lot Southampton komme til ganske mange innlegg. Kanskje ikke så rart, så offensivt som Valencia og Shaw fikk spille, med henholdsvis Mata og Martial til å dekke opp (ikke akkurat de beste defensivt). Men igjen, det er bare pirk. Svært fornøyd etter dagens kamp!

Endret av blured
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...