Stonemeister Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Gah, jeg klarte å glemme at gymlæreren er Liverpool-supporter i dag. Alle de flotte grunnene til å gi meg nedsatt karakter i oppførsel, borte... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Var deilig å sprade rundt i den deilige rødfargen idag, med scouserhelt nr 1, Rooney på ryggen. Fotballæreren min fikk igjen for alt han har sagt om at de skulle knuse oss, haha. Du spurte han om han sog Rio vinke Torres på bena ja? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Var deilig å sprade rundt i den deilige rødfargen idag, med scouserhelt nr 1, Rooney på ryggen. Fotballæreren min fikk igjen for alt han har sagt om at de skulle knuse oss, haha. Du spurte han om han sog Rio vinke Torres på bena ja? Jeg lurte egentlig på hvor det ble av Torres i går, jeg lurte på om han spilte. Men nok bashing nå Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Kanskje det er spurt endel del ganger nå, men når er det Fifa kårer verdens beste spiller? Blir sikkert Kakà som tar ehhmm kaka Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Kanskje det er spurt endel del ganger nå, men når er det Fifa kårer verdens beste spiller?Blir sikkert Kakà som tar ehhmm kaka Badum TISH! Jeg synes at Ron skal få den, men det er FIFA som kårer... så det skjer nok ikke, og da er Kaka den neste på lista. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Kaka vant gullballen. Det gjør ham vel til verdens beste spiller, eller? ENDRET: Dette var visst bare en stor pris fra fotballmagasinet "France Football". Goscinny Endret 17. desember 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Ja, det er lenge siden han fikk gullballen. Håper Ronaldo blir kåret til verdens beste spiller i dag *krysse fingrene * Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Er det i dag!! Trodde det var lenge til jeg. Kanskje det er bare tiden som går altfor fort? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) I dag ja. Kaka ble europas beste fotballspiller. Dette er verdens beste fotballspiller. Er litt usikker men det er vel UEFA som kårer europas beste, og ikke Fifa. Vil overraske meg om det ikke blir Kaka igjen. Det er vel de samme tre som står igjen. Ronaldo, Kaka og Messi. live her: http://www.fifa.com/classicfootball/awards...conference+live Endret 17. desember 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Når tid er kåringen? *Krysser fingrene for Ronaldo* Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Ronaldo sa netopp at selv om han er veldig glad for å spille i England at han kanskje engang kommer til å spille i Spania. Han sier bestemt at det er kanskje en gang i fremtiden. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Håpar han ombestemmer seg ;D Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Vel Ver et halvt retorisk spørsmål der de skulle skryte av spansk fotball og han sa at han alltid har hatt en drøm om å spille i Spania. Da han fikk direkte spørsmålet om når, så sa han profesjonelt at det kanskje kunne skje en gang i fremtiden men at han er fornøyd i Manchester United Egentlig ikke noe annet enn det han alltid har sagt. <Når tid er kåringen? Tror det er klokka 8 Endret 17. desember 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Krysser fingrane for ronaldo Endret 17. desember 2007 av Sunhome20 Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Det må da være mulig å lese to poster lenger opp da. Klokken 8 Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Det må da være mulig å lese to poster lenger opp da. Klokken 8 hehe..såg de nettopp Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Så liten Messi er i forhold til Ronaldo og Kaká. Flere som ser på eurosport? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Ser på en stream med en fyr som komenterer (altså oversetter det hele) på russisk eller noe sånt. Utrolig irriterende, men det er den eneste som funker. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Ser på fifa sin stream, oversetter på engelsk. Ronaldo i fancy skinnjakke :!: Endret 17. desember 2007 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå