Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra treningsøkt. Nå er pre-season over, ingen unnskyldninger fra neste uke. Skal gi Mourinho CS matchen gratis, ettersom vi så tydelig er ringrustene, men mot Bournemouth forventer jeg at butikken er oppe å går.

Bring on the season boys! 

Lenke til kommentar

Damn, kjenner jeg sjelden har gledet meg til en sesong så mye som i år. United i går var faktisk ikke så aller verst, det var teknikken det skortet på og ikke taktikk eller vilje. Synes Mkhitaryan har vært bøtte i sesongoppkjøringen, men samtidig er det stort sett en dårlig pekepinn på hva som vil komme. Ser han prøver, og fyren er en knallspiller. I andre omgang telte jeg fire killer balls-forsøk fra han, men de andre hengte ikke helt med. Med Mkhitaryan-Lingard har vi faktisk plutselig en høyreside som ikke er helt ræl. Ja, jeg liker Lingard, han er frisk og rask og uredd, litt som Rashford egentlig.

Zlatans aura er alene verdt lønna hans. Det er hans fremste egenskap IMO, det går ikke an å kødde med dette United-laget når han er på banen. For meg er den riktige spilleren en spiller som kan heve laget fremfor å selv fremstå som en stjerne, noe Van Gaal også var veldig opptatt av. Om United vinner ligaen med Zlatan på banen i samtlige kamper, og han bare scorer 5-6 mål, så har han fortsatt vært en stor suksess. 

På tide å kvitte seg med noen nå snart, forresten. Rojo, Jones, Januzaj og Darmian ser jeg ikke helt bruken for, vi har potensielt to bedre spillere i demmes beste posisjoner. Bonucci og Pogba inn er en klissvåt drøm, men jeg klager ikke om vi jekker kvaliteten ned et liiite hakk heller. Dessuten: eneste som kan fremstå som en frelser uten å egentlig være det, er Zlatan, så Pogba må pent finne seg i å være vår nest største stjerne om han kommer. Blir han for hypa, noe som forsåvidt allerede har skjedd, så kan han fort bli litt skuff for oss. Men for all del - det er Pogba, Fergies største feil og en 23 år gammel klassemidtbanespiller. Han er det vi behøver, og dessverre er det få reelle substitutter til han i dagens fotballverden. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når det er så lite folk her som det pr nu er, er det ikke like greit å drite i disse kamptrådene? Like greit å kjøre diskusjonene i klubbtrådene, samt en "pub-tråd" for de mindre lagene, slik vi brukte å gjøre i gamle dager. Kamptrådene hadde sin hensikt når det var langt flere brukere her. 

Lenke til kommentar

Pleier å være endel mer aktivitet i de når PL starter. Men ja, merker at det er færre folk her nå enn tidligere. Litt synd, for alternativene har for mange brukere igjen (RedDevils, RedCafe, osv). Også greit at man får mikset fans fra litt ulike lag, blir man ikke så jævlig perspektivløs.

Lenke til kommentar

Hadde forventa at Pogba sto i Man Utd drakt og poserte her inne når jeg logga på etter 6 dager så langt inn i en nasjonalpark at jeg får vondt i beina av å tenke på sko! Sykt skuffende, og det gjør meg til en liten pessimist med tanke på en overgang for han. Hvorfor har han ikke signert enda? Kanskje det bare er tull alt sammen da.

Alt i alt enig med flere av dere. Jeg gleder meg enormt til sesongen starter nå og jeg er også optimistisk! Har ikke sett mange av pre-season kampene, men jeg liker det lille jeg har sett.

Forfriskende med innleggene dine St.LB! Forsett takk :)

Lenke til kommentar

Heh, tok den ikke først! Burde kanskje gjort det, for moro den var :D

Ferie burde ikke være en hindring spør du meg, men ser at Mourinho nesten bekreftet Pogba (eller en annen stjernespiller?) på pressekonferansen han holdt nettopp. Fikk faktisk tilbake optimismen av å lese hva han sa.

Lenke til kommentar

Mourinho har også sagt at han vanligvis liker en tropp på 20 utespillere + 3 keepere. Men at han pga Europa League ønsker 23 + 3. En sannsynlig sammensetning er vel da noe ala dette:

GK: de Gea Romero Johnstone
DR: Valencia, Darmian, Fosu Mensah
DC: Smalling, Bailily, Blind, Jones
DL: Shaw, Rojo
MC: Pogba?, Carrick, Herrera, Schneiderlin, Fellani
AMR: Mkhitaryan, Lingard, Young
AMC: Rooney, Mata
AML: Martial, Memphis
ST: Ibrahimovic, Rashford
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...