Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen må jo ut, spesielt sentralt hvis Pogba kommer inn. At det er Schweinsteiger (og kanskje Fellaini) som forsvinner da er vel det mest nærliggende. Carrick er kontinuitetsbærer og veldig populær/viktig for resten av spillergruppa, og han har skrevet kontrakt for et år til. 

Men synd er det, jeg tror Schweini fortsatt har litt i seg. Å se han under Mourinho hadde vært interessant. 

Lenke til kommentar

Synd med Schweini, men han har ikke vist mye i trøya. Jeg vil før at Mephis og Mata får en sesong på å vise seg fram. Fellaini har jeg dessverre aldri likt. Han gir meg samme følelsen som ketchup på andebryst. Han kan sikkert være god andre steder, men i United passer han absolutt ikke inn for meg.

Lenke til kommentar

Syntes også det er synd med Scweini, som imo var vår beste midtbanespiller ifjor (det sier ikke mye, de andre var danglebær) men dersom vi kan få igjen noen pund på et evt salg (?) og kutte lønna er det god butikk når han uansett hadde vært ferdig neste sommer og drar på åra. Vi har en litt for stor stall akkurat nå, så helt fair at noen ryker sånn sett. Så lenge det ikke er Mata som ofres er det greit for meg. Ser man bort i fra det kyniske, dvs det økonomiske perspektivet, er det rimelig stusslig av oss om rapportene stemmer at han må trene med reservelaget. Basti er ikke noen hvemsomhelst. Han er etter Zlatan den soleklart største spillerprofilen vi har hatt de siste åra. Genuin legende og Manchester United supporter, så dette burde vært håndtert med mer verdighet. Er ikke akkurat som Bastian er noen påsa med dritt som forsurer garderoben heller, slik Rooney er når han furter. Mannen er 100% tysk. og tysk = proff.

Liker de fleste spillerne vi har på bøkene nå, i varierende grad naturligvis, foruten Rooney, Adnan (visstnok en helt jævlig person ifølge United beat-writers) og kanskje litt Lingard men det har mest med at jeg mener han ikke er god nok. Fellaini kan jeg faktisk se at han en rolle å spille under Mourinho, dessuten har jeg begynt å like at han er så jævla gris. Lei av snille gutter, vi trenger litt drama. Sålenge han er rotasjonspiller, kan jeg leve med Fella. Rooney derimot er en slange i paradis som burde vært kutta for mange år siden. At det er han som lekker ting om utd i pressen via Paul Stretford har jeg mistenkt i årevis, det er eneste logiske grunn til at han har vært (og fortsatt er!) fredet i britisk presse.

Sier som en på redcafe om kampen i mårra. "Bench him." Mannen har greid kunststykke å score (snart) rekordmange mål og være inne blant topp 10 i antall kamper for klubben, likevel er han en av de mest upopulære spillerne på laget og universalt mislikt. Jeg er overrasket over at han fortsatt har twitterprofil, skal jeg være ærlig. Tviler på at han har noen spesielt varmt forhold til oss fansen lengre i alle fall. Det er vel egentlig bare de asiatiske turistene igjen (og kanskje Tc47) som har noe til overs for Wayne. Døde i mine øyne når han holdt oss til ransom i den ene korte perioden i klubben hvor vi var helt avhengig av mannen. En av UKs mest oppskrytte spillere gjennom alle tider. De siste seks åra har han knapt vært PL-kvalitet og i fjor kan man argumentere for at Grant Holt hadde gjort samme jobben. Så at han nå smisker med Mourinho? Dra meg i fletta og kall med overrasket. Han er ikke dummere enn at han vet sin posisjon. Dessverre vet han også at han er poppis i laget og i pressen, slik at de nye trenerne (inkl Mourinho?) ikke tørr å sette han ut i kulda. Uansett prestasjoner!  99% sikker på at Jose blir den siste manageren Rooney har i United dog, og det er jo noe. Så får vi bare overleve at han stjeler plassen til Marcus Rashford noen mnd frem til Mourinho ikke orker mer.

Har prøvd å bli litt mer aktiv her inne igjen nå i sommer, men ser jo at det knapt er aktivitet her inne. Noe man kan gjøre for å få med gamle travere og nye pjokker igjen? Har begynt med twitter, men er ikke helt det samme. Om noen her inne er aktive der, legg meg gjerne til @henkenpuck - så følger jeg tilbake. Trenger ikke være Utd fans. Særlig hvis det er noen av dere gode gamle, keen på se hva dere mener om ting og tang i disse tider.

(er The Game forøvrig)

:)

Endret av St Louis Blues
Lenke til kommentar

Syntes også det er synd med Scweini, som imo var vår beste midtbanespiller ifjor (det sier ikke mye, de andre var danglebær) men dersom vi kan få igjen noen pund på et evt salg (?) og kutte lønna er det god butikk når han uansett hadde vært ferdig neste sommer og drar på åra. Vi har en litt for stor stall akkurat nå, så helt fair at noen ryker sånn sett. Så lenge det ikke er Mata som ofres er det greit for meg. Ser man bort i fra det kyniske, dvs det økonomiske perspektivet, er det rimelig stusslig av oss om rapportene stemmer at han må trene med reservelaget. Basti er ikke noen hvemsomhelst. Han er etter Zlatan den soleklart største spillerprofilen vi har hatt de siste åra. Genuin legende og Manchester United supporter, så dette burde vært håndtert med mer verdighet. Er ikke akkurat som Bastian er noen påsa med dritt som forsurer garderoben heller, slik Rooney er når han furter. Mannen er 100% tysk. og tysk = proff.

Liker de fleste spillerne vi har på bøkene nå, i varierende grad naturligvis, foruten Rooney, Adnan (visstnok en helt jævlig person ifølge United beat-writers) og kanskje litt Lingard men det har mest med at jeg mener han ikke er god nok. Fellaini kan jeg faktisk se at han en rolle å spille under Mourinho, dessuten har jeg begynt å like at han er så jævla gris. Lei av snille gutter, vi trenger litt drama. Sålenge han er rotasjonspiller, kan jeg leve med Fella. Rooney derimot er en slange i paradis som burde vært kutta for mange år siden. At det er han som lekker ting om utd i pressen via Paul Stretford har jeg mistenkt i årevis, det er eneste logiske grunn til at han har vært (og fortsatt er!) fredet i britisk presse.

Sier som en på redcafe om kampen i mårra. "Bench him." Mannen har greid kunststykke å score (snart) rekordmange mål og være inne blant topp 10 i antall kamper for klubben, likevel er han en av de mest upopulære spillerne på laget og universalt mislikt. Jeg er overrasket over at han fortsatt har twitterprofil, skal jeg være ærlig. Tviler på at han har noen spesielt varmt forhold til oss fansen lengre i alle fall. Det er vel egentlig bare de asiatiske turistene igjen (og kanskje Tc47) som har noe til overs for Wayne. Døde i mine øyne når han holdt oss til ransom i den ene korte perioden i klubben hvor vi var helt avhengig av mannen. En av UKs mest oppskrytte spillere gjennom alle tider. De siste seks åra har han knapt vært PL-kvalitet og i fjor kan man argumentere for at Grant Holt hadde gjort samme jobben. Så at han nå smisker med Mourinho? Dra meg i fletta og kall med overrasket. Han er ikke dummere enn at han vet sin posisjon. Dessverre vet han også at han er poppis i laget og i pressen, slik at de nye trenerne (inkl Mourinho?) ikke tørr å sette han ut i kulda. Uansett prestasjoner!  99% sikker på at Jose blir den siste manageren Rooney har i United dog, og det er jo noe. Så får vi bare overleve at han stjeler plassen til Marcus Rashford noen mnd frem til Mourinho ikke orker mer.

Har prøvd å bli litt mer aktiv her inne igjen nå i sommer, men ser jo at det knapt er aktivitet her inne. Noe man kan gjøre for å få med gamle travere og nye pjokker igjen? Har begynt med twitter, men er ikke helt det samme. Om noen her inne er aktive der, legg meg gjerne til @henkenpuck - så følger jeg tilbake. Trenger ikke være Utd fans. Særlig hvis det er noen av dere gode gamle, keen på se hva dere mener om ting og tang i disse tider.

(er The Game forøvrig)

:)

Virker som Schweinsteiger blir litt dårlig behandlet ja, men fotballen er nådeløs og mannen har pung nok til å takle det. Kom nok ikke som julekveld på kjerringa heller, han har nok (forhåpentligvis) blitt fortalt at han var uønsket i en 1-on-1 samtale med sjefen tidligere. Virker veldig dramatisk når det står i avisene at han er blitt sendt til reservene nærmest uten noe forvarsel, men det antar jeg bare er skitavisene som overdriver. Nu vel, med Schneiderlin, Carrick, Herrera, Fellaini og forhåpentligvis Pogba har klubben mer en nok gubb til å dekke to / tre sentrale plasser. Skulle nesten tro at enda en av de overnevnte ble vist bakdøra. Mistenker at Herrera lever farlig, selv om jeg skulle ønske at han fikk en ny vår under Mourinho er det neppe plass til ham.

Interessant om Adnan, hvem er det som skriver om han? Hvor finner du slike rykter?

Satser på å bli litt mer aktiv selv, er omsider litt positivitet rundt klubben igjen.

Lenke til kommentar

Godt å høre String :)

Adnan ryktene har versert i årevis nå og det har vært en kjensgjerning at han har slitt med litt dårlige holdninger. At han er en råtten fyr er noe jeg har lest mye det siste året, sist fra Pilib de Brun om jeg ikke husker feil. Leser mye på bl.a redcafe og rundtom, så husker ikke nøyaktig hvilke kilder som har sagt hva. Du får ta det med en klype salt, men det er sjelden mye røyk uten ild. Jeg tror faktisk talentet hans er større enn hva mange er klar over, men at det er nettopp personligheten hans som hindrer han i å få sitt virkelige gjennombrudd. Et utlån eller salg med buy back clause til Sunderland hadde vært topp! Ikke sammenlignbart forøvrig, men husker dere Ravel Morrison? Dumt spørsmål, klart dere gjør. Samme greia bare mye mer ekstrem. Kanskje vårt største talent noensinne, som visnet bort til ingenting. Tragisk. Husker jeg så han og Pogba sammen i en bortekamp på Anfield (reservekamp) - makan til talent han var. Som en ung Rooney bare med strålende teknikk og masse kreativitet. Var bombesikker på at han var the real deal.... Sånn kan det gå! Pogba handles for 1mrd og er et av europas hotteste navn, mens Ravel vet man knapt hvor spiller lengre. 

Artig med ungdommen i laget sånn ellers! Var lenge skeptisk til Rashford - litt fordi ingen hadde hørt om gutten og nettopp fordi jeg har brent meg på disse Macheda innslagene tidligere - men han har overbevist meg. Fosu Mensah er også en for fremtiden, defo ikke noen døgnflue. Martial er allerede etablert, så gidder ikke messe om han. Lov å smile litt over det, deilig å ikke bare ha en bråta med gamlinger.

Vi er på vei steder, det er helt klart! Pogba inn nå i slutten av uka/mandag, så kan vi begynne å telle fjæra. Kanskje en høyreback og ideelt sett en klassestopper, men det er ikke alfaomega. Lov å mene at dette er det beste overgangsvinduet vi noen gang har hatt. Jeg syntes i alle fall det :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel egentlig bare de asiatiske turistene igjen (og kanskje Tc47) som har noe til overs for Wayne. 

Feil! Blir som å banne i kirka her inne, men: alt han har gjort for klubben, samt hvor mye han hater rivalene våre er nok til å fortsatt elske Wazza. Også synes jeg han fremdeles er god, men at han har blitt brukt i feil rolle og system de siste årene. På landslaget har han vært mye bedre, nesten som en annen spiller. Gleder meg til å se hva som skjer med Rooney nå under Mourinho. Skulle f.eks. likt å se han i en fremskutt rolle i 4-3-3, gjerne litt ut mot høyre.

Bortsett fra det er jeg helt enig med deg, fint innlegg :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...