Old Game Skrevet 30. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2016 Med Mourinho ved roret og Pogba inn i denne stallen, anser jeg oss som favoritter til å vinne PL. Da kan vi godt la være å kjøpe fler for min del, selv om det ser ut som denne Fabinho er nære. Folk liker å klage, men vi har et komplett stall med luksusproblemer om Mourinho greier å få de som har underprestert under Moyes/LVG til å skinne. Det tror jeg han gjør. Selv Fellaini kommer han til få ting ut av. Eneste skåret i gleden er Rooney. Han er over the hill uansett hvor mye Jose tryller. Synd at han ikke ble solgt i sommer, men man kan vel ikke få alt man ønsker heller. Kan aldri huske jeg har vært så tilfreds med et sommervindu. Føler meg "mett" og ferdig shoppa og vi er ikke i august engang (inkluderer Pogba i regnestykket.) Det som er spennende nå, er hvem som forlater klubben. Mata feks har garantert spilt seg til en rolle i laget neste sesong, det har Mourinho mer eller mindre bekreftet. Han blir ikke solgt. Happy days folkens Vel undt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 (endret) Pep sitt City er uten tvil større favoritter, men ja PL kommer til å ende i Manchester i overskuelig fremtid. Bare Chelsea kan kanskje være i nærheten. Det United presterte på banen i dag var helt sykt imponerende. Beste jeg har sett siden Tyskland - Brasil. Satt med hakeslepp Endret 30. juli 2016 av Benbjo Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 (endret) Endret 30. juli 2016 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Er ingen som sitter ved siden av de. Har et helt felt for seg selv Det var noen få sjeler som satt ved siden av. Ble hvertfall mektig irriterende utover i kampen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 (endret) Nesten litt smigrende at du sammenligner United - Galatasary i treningskamp med Tyskland - Brasil i VM, Benbjo. Mourinho brukte nå to år på å vinne ligaen i Chelsea i sin andre periode, så det kan nok ta litt lenger tid. Tror i alle fall ikke at vi får noen pangstart. Defensivt så er vi altfor dårlige, vi kan ikke være avhengige av at De Gea gjør jobben sin perfekt hver eneste kamp. Endret 30. juli 2016 av Mr. President™ 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 (endret) Benbjo, du overgår deg selv her. Sammenligne Tyskland-brasil med en kamp mellom United og ett middelmådig galatasaray i en treningskamp? Det er kanskje det sykeste jeg har lest Da er vår 7-0 seier mot Lyon i preseason ifjor den største idrettsprestasjonen som noen gang har vært... Endret 30. juli 2016 av ChopperReid 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2016 Tror kanskje han var en smule sarkastisk du. Misunnelse gjør slikt med folk Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Lover deg at han ikke var det, lovpriser alle andre lag bortsett fra det han holder med selv 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Nesten litt smigrende at du sammenligner United - Galatasary i treningskamp med Tyskland - Brasil i VM, Benbjo. Mourinho brukte nå to år på å vinne ligaen i Chelsea i sin andre periode, så det kan nok ta litt lenger tid. Tror i alle fall ikke at vi får noen pangstart. Defensivt så er vi altfor dårlige Pangstart blir det nok,lovende lett program frem til september. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Tror kanskje han var en smule sarkastisk du. Misunnelse gjør slikt med folk Du kjenner Benbjo bedre enn så, Come on. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Det United presterte på banen i dag var helt sykt imponerende. Beste jeg har sett siden Tyskland - Brasil. Satt med hakeslepp Åpenbart at du ikke vet noe om Tyrkisk fotball, men her er noen insights: Galatasaray suger god gammaldags bælle. De kom på sjetteplass(!!!!!!!) i Tyrkisk Super Lig og har vært sportslig i fritt fall en god stund. Er det sjokkerende at et lag som Manchester United scorer fem mål på det sjette beste laget i Tyrkia? Hint: svaret er nei. Det at de i tillegg er på jakt etter Stefan Johansen nå sier en del om hvor klubben er sportslig og hva slags ambisjoner som legges. Klubben er litt som Celtic. Har et godt navn og rykte, men akkurat nå: fullstendig krise. 2 Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Zlatan så bare helt sykt fokusert og avslappet ut under kampen og akkurat da de filmet spillerne i spillertunnelen før avspark og 2.omgang. Gratulerer, dere har endelig en verdensstjerne, han er ekstremt gira på å lykkes i United og PL. Og til dere som kverulerte fram og tilbake for noen måneder siden om at Mou og Zlatan "ikke funka for United", dere er idioter, bitre idioter. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Lenge siden sist Valencia var BB gitt Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Han viste god form da han kom tilbake på vårparten også. Håper han fortsetter med det! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Nesten litt smigrende at du sammenligner United - Galatasary i treningskamp med Tyskland - Brasil i VM, Benbjo. Mourinho brukte nå to år på å vinne ligaen i Chelsea i sin andre periode, så det kan nok ta litt lenger tid. Tror i alle fall ikke at vi får noen pangstart. Defensivt så er vi altfor dårlige, vi kan ikke være avhengige av at De Gea gjør jobben sin perfekt hver eneste kamp. De ghea spelte jo heilt perfekt i heile fjor så jo, det kan de fint vere avhengig av. ^^ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Nytt, stort intervju med Rooney. Snakkes om EM, United, Mourinho, Zlatan, Pogba og litt til. Bør være interessant for United-fans http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3717127/Wayne-Rooney-play-midfield-Jose-Mourinho-seen-scoring-goals-10-years.html Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Nå skal vi knuse Leicester! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Hva er greia? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Er vel noe med bastian da tenker eg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå