Bandidos-Pelle Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 (endret) Ok, da skriver DiMarzio at Pogba er klar innen 48 timer og at alt ble i boks nå i kveld.Jubler ikke av glede, du har litt å bevise nå, Pogba-gutt. Endret 27. juli 2016 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Tar det med en klype salt, ingen andre kilder som har denne "bekreftet" Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Kan ikke si jeg er veldig begeistret over denne overgangen. Summen er altfor høy, Pogba synes jeg er oppskrytt, og en kunne lett fått inn tre glimrende spillere for samme sum som totalt hadde hevet laget mer enn hva Pogba vil klare. 1 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Tar det med en klype salt, ingen andre kilder som har denne "bekreftet" Ser skepsisen, er generelt det selv, men når DiMarzio melder det så er det "alltid" rett. Innen 48 timer har han nå sagt, så da får vi bare se! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Helt sykt at vi, hvis dette stemmer, svir av å så mye penger på én spiller. Jeg gir egentlig totalt faen i hva klubben bruker penger på, men som profeten sier over: vi kunne kjøpt inn 2-3 spillere som kunne forsterket klubben for den summen. Forhåpentligvis er han den ene spilleren som Mourinho trenger for å skape gull da. 1 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Tror enda ikke på dette før han står der med drakta eller bekreftet av klubbene selv. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Med tanke på hva Juventus nettopp har brukt på Higuain så var ikke dette så ille likevel, men han har fortsatt mye å bevise. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Kommer jo an på hvordan du ser på det. Han puttet vel 36 mål sist sesong, satte ny rekord i Italia? Gjør han det samme neste sesong så vil han jo alene skyte klubben til CL, og dermed betale inn summen på den måten. Du kan jo tenke deg selv hvordan en spiller som puttet 36 mål ville gjort en enorm forskjell på United sist sesong. Så det er ikke rett frem å sammenligne pris på spillere på den måten. Hva bidro Pogba med i Juventus sist sesong som gjør ham verdt summen? Var han så ekstremt mye bedre enn alle andre i verden i den posisjonen at det er verdt å satse alt på ham? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 (endret) Kjipt at Man Utd driver å kjøper masse stjerner og greier, men så endte de opp med å plassert i League 2 på bakgrunn av denne videoen her. Riktignok hundre prosent fortjent. edit: nå fikk jeg bekreftet på øret at Man Utd også er kastet ut av Europa League pga. den videoen ja. Endret 27. juli 2016 av Mchansern Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Herregud for en forferdelig video. At det er mulig. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 (endret) USA, USA, USA! Endret 27. juli 2016 av OhEasy Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 DAB? Som i radioen?Ja, for FM (Football Manager) er ut. DAB er inn. 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Helt sykt at vi, hvis dette stemmer, svir av å så mye penger på én spiller. Jeg gir egentlig totalt faen i hva klubben bruker penger på, men som profeten sier over: vi kunne kjøpt inn 2-3 spillere som kunne forsterket klubben for den summen. Forhåpentligvis er han den ene spilleren som Mourinho trenger for å skape gull da. Kunne fått 2-3 Fernando Torres og ? Kvalitet > Kvantitet Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 (endret) Litt Off Topic, men noen som vet om tilbud/kampanje på Tv2 Sumo Sport Premium. Husker det av og til har vært 3 mnd til ca.599, finnes det noe lignende nå? Endret 28. juli 2016 av K_7 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 (endret) 3700 for et år er det ikkje? Og det er vel ikkje kampanje. Det er vel berre om du køyrer årsabb. Endret 28. juli 2016 av Whiteshit Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2016 Pogba er DONE DEAL. De mest solide avisene, journalistene mfl er i unison enighet. Smådetaljer igjen, det kommer en tweet fra (juve først tenker jeg) enten i kveld eller i mårra. I absolutt aller veste fall tidlig neste uke. Sies at det er medical i USA fra noen, men det tviler jeg på. Tipper han står med trøya rundt CS kampen. Evt blir han presentert på kampen til Rooney. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Mener noen linket til et 3mnd tilbud her for noen dager siden.... Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Rykter som sier at Pogba sin overgang til Manchester United kan bli offentligjort på twitter av Juventus eller Manchester United ikveld. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Pogba kommer. Spenningen gjelder overgangssum, lønn og når det blir annonsert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå