Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ville dere pool-fans likt det om enkelte av fansa deres startet å kalle dere Liver?

Hadde ikke brydd meg stort, selv om det hadde hørt litt rart ut. Men det har vel egentlig ingenting med saken å gjøre. Slik jeg ha forstått det så er ordet "manu" bannlyst fordi det kan forveksles med noe dere ikke ønsker å bli sammenlignet med... Og nå var det vel en av deres egne supportere som dette brukte uttrykket, noe jeg regnet med ikke ville være populært...

Lenke til kommentar
At jeg ikke så den komme :p

I dag måtte jeg til og med kontakte VG Nett. De hadde klart å smelle opp ordet "ManU" som toppnyhet. :)

Grunnen til at jeg skrev Manchester er at det kun eksisterer et Manchester lag i mitt hjerte og det er MÆNJU!!!

:no:

Herregud ta en spøk da mann.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Ville dere pool-fans likt det om enkelte av fansa deres startet å kalle dere Liver?

Mange, inkludert medsupportere (og deg), som kaller oss pool. Jeg bruker det så og si aldri selv, men herre så lite jeg bryr meg. Og når Man Utd-folk skal provosere litt, skriver de alt fra Loserpool til Liverpul osv, akkurat dét er jo bare søtt. Jeg kan forstå at dere ikke nødvendigvis liker ManU og at mange ikke bruker det selv, men at dere tar så voldsomt av har jeg aldri skjønt. Det fører egentlig bare til at flere rivaliserende supportere er obs på å bruke det. Let it die.

For øvrig er det den mest utbredte forkortelsen av det jævla lange navnet deres (:p). Kjenner selv en haug Man Utd-folk som ofte sier Man U. Det er jo blant annet fordi på TV-sendinger av kamper, forkortes ofte Man Utd til Man U. Og fordi det er jævlig enkelt og går raskt å si. :p Ikke alle som bruker det (egentlig ganske få) som sitter og tenker på det som negativt.

Lenke til kommentar

Mange, inkludert medsupportere (og deg), som kaller oss pool. Jeg bruker det så og si aldri selv, men herre så lite jeg bryr meg. Og når Man Utd-folk skal provosere litt, skriver de alt fra Loserpool til Liverpul osv, akkurat dét er jo bare søtt. Jeg kan forstå at dere ikke nødvendigvis liker ManU og at mange ikke bruker det selv, men at dere tar så voldsomt av har jeg aldri skjønt. Det fører egentlig bare til at flere rivaliserende supportere er obs på å bruke det. Let it die.

For øvrig er det den mest utbredte forkortelsen av det jævla lange navnet deres (:p). Kjenner selv en haug Man Utd-folk som ofte sier Man U. Det er jo blant annet fordi på TV-sendinger av kamper, forkortes ofte Man Utd til Man U. Og fordi det er jævlig enkelt og går raskt å si. :p Ikke alle som bruker det (egentlig ganske få) som sitter og tenker på det som negativt.

Er i stor grad enig i det du sier. Sier aldri manu selv, men herregud så unødig provoserte folk her blir når man sier det. Synes det er unødvendig og det var derfor jeg kom med den spøken selv om jeg selv heier på Manchester United.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Tåpelig. Hvorfor skal vi kalle Manchester United for United, når det finnes _en del_ lag som har United i navnet sitt? Da er det bedre med Manchester. Holder meg til MANU fra nå av.

Lenke til kommentar
Enig med deg Stonemeister, men jeg synes ikke vi skal hoppe i taket og ta av helt bare noen kaller det ManU. Det får være opp til hver enkelt. Selv om jeg ikke liker at folk kaller United for ManU så er det noe jeg må leve med.

Jeg blir bare provosert om det er United-supportere som gjør det. Om andre enn United-fans kaller det for ManU blir jeg bare litt irritert ved synet av ordet, ikke noen big deal, tror det er det samme når vi kaller Arsenal for Arse, tror ikke de liker det så veldig, men jeg ser ingen grunn til at de skal klikke i vinkel på grunn av det. Litt vennskapelig rivalisering og erting må være lov.

Lenke til kommentar
Enig med deg Stonemeister, men jeg synes ikke vi skal hoppe i taket og ta av helt bare noen kaller det ManU. Det får være opp til hver enkelt. Selv om jeg ikke liker at folk kaller United for ManU så er det noe jeg må leve med.

Personlig så bryr det heller ikke meg nevneverdig. Det er enten uvitenhet eller barnslighet, men siden diskusjonen er oppe.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...