Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med dere har fått med dere dette her,men tilfelle noen ikke har

Digger måten Nani reagerer på når han ser Sir Alex

Sier høyt "boss" før han gir han en god klem

https://mobile.twitter.com/FourFourTwoSG/status/752373710821036032?ref_src=twsrc%5Etfw

Helt nydelig, takk for link. 

Hvis ikke Pog har signert ila uka, håper jeg klubben gir faen å ser på andre spillere. En ting er å overbetale for et stort talent som har lyst å komme hit, en annen ting når det begynner å trekke ut. Lei av transfersagaer 

Lenke til kommentar

Regner med dere har fått med dere dette her,men tilfelle noen ikke har

Digger måten Nani reagerer på når han ser Sir Alex

Sier høyt "boss" før han gir han en god klem

https://mobile.twitter.com/FourFourTwoSG/status/752373710821036032?ref_src=twsrc%5Etfw

Helt nydelig, takk for link. 

Hvis ikke Pog har signert ila uka, håper jeg klubben gir faen å ser på andre spillere. En ting er å overbetale for et stort talent som har lyst å komme hit, en annen ting når det begynner å trekke ut. Lei av transfersagaer 

Bare hyggelig :) 

Jeg er nok veldig i mot å hente en spiller som ikke vil spille for United,ser man på Miki feks så ville han selv til United,er slike spillere vi vil hente,spillere som er god og som drømmer om å tre på seg United drakten,så for min del så håper jeg de ikke signerer han og ser etter andre som ønsker å komme hit

Lenke til kommentar

Tror man skal ta det med en klype salt,derimot så har jeg lest fra flere hold om at han avslo Arsenal ,bare det får meg til å smile :D hehe

Gleder meg til lørdag,skal bli godt å se de som ikke er på ferie i aksjon :) 

Lenke til kommentar

Tror man skal ta det med en klype salt,derimot så har jeg lest fra flere hold om at han avslo Arsenal ,bare det får meg til å smile :D hehe

Gleder meg til lørdag,skal bli godt å se de som ikke er på ferie i aksjon :)

Spesielt morsomt siden han i 2009 var "Arsenal-supporter", ref: http://www.xtratime.org/forum/260-armenian-football/231449-henrik-mkhitaryan.html#/forumsite/20794/topics/231449?page=1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

45uyoorlg69x.jpg

Fra Adidas Store i Hong Kong. Den har vel vært kjent i flere mnd allerede (footyheadlines). Men første gangen jeg har sett den nye førstedrakta på en spiller. Må si jeg synes det funker at det kun er striper på sidene på det bildet.

Lenke til kommentar

Er så jævlig stusselig å vente til langt utpå sommeren med å annonsere hjemmedrakta. Finnes ikke en organisasjon i verden som har fingeren lengre opp i ræva enn oss. Enten det er transfersagaer, annonseringer eller what not. Se på Miki, tok jo halvannen uke fra han var "bekreftet" rundtom til han stod med drakta. Det går sååååå sakkkkteeeee.

Hadde det ikke vært for at Mourinho er like utålmodig som oss, hadde jeg forventet å få svar på Pogba-situasjonen i slutten av august.

Slowpoke FC 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...