Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk må slutte med argumentet om at forskjellige spillere ikke tar "nivået" i pl. Pl nivået er bøssedårlig. Kanskje de ikke klikker med laget, sliter med språket etc etc, men gode spillere i italia, spania, tyskland, frankrike tar nivået. Er som oftest nedgang i nivået.

Og du (og kanskje andre) misforstår hele poenget. Nivået i PL er ikke noe særlig bedre, engelske lag er ikke noe særlig bedre enn tyske / spanske / italiensk, men fotballen som spilles er helt forskjellig.

Tempoet i engelsk fotball er helt hinsides alt annet og det er slikt fra første spark på ballen til siste. Slik er det ikke i andre land. Det er den store forskjellen. Fysikken og tempoet.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Så hvis Pogba ikke presterer får ikke Juventus fult betalt?

Forhåpentligvis blir det slik hvis overgangen skjer. Det er jo sånn med Martial. Ble jo avslørt at en av betingelsene er Ballon d'Or. Kan jo håpe på at det gjelder for Pogba også. Skal han bli verdens dyreste spiller så skal du jammen meg kunne vinne prisen for verdens beste spiller også. Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

Tempoet i Spania, Tyskland, Italia og Frankrike er utrolig mye lavere enn det er i England. Mye morsommere å se Sunderland mot West Bromwich på tv enn Osasuna mot Granada. Premier League er også en del jevnere (bedre nivå på bunnlagene) så avstanden mellom topp og bunn er ikke altfor stor, som f.eks. i Spania. 

Lenke til kommentar

Jeg har ikke hørt noe om prestasjonsbasert kontrakt / betingelser for Pogba overhodet. Tviler på at Juve gidder å gå med på det (det hadde vært ganske idiotisk), når de egentlig ikke trenger å selge i det hele tatt. Monaco var i en litt annen situasjon enn Juventus, med tanke på Martial-dealen.

Vi får se, Beppe Marotta er den beste calciomercatoen som finnes, så uansett om dealen skjer så tro meg - den vil være bra for Juventus. 

Lenke til kommentar

Heller lite imponerende kamp av Pogba og Matuidi i kveld, må sies.

Synes Pogba har vært lite imponerende / skuffende i stort sett hele EM. Han gjør det godt for Juventus og ville sikkert gjort en god jobb for United han, men håper allikevel han ikke blir kjøpt. Mest fordi det ser bare så håpløst dumt ut å kjøpe tilbake en spiller til en milliard som gikk gratis for noen år siden. Dessuten takler jeg av prinsipp ikke spillere som; 

- Har innøvde kleine målfeiringer

- Har tåpelige hårsveiser

- Har bling i øra

- Har masse tatoveringer, det er det seriøst det mest jævlige som finnes og kun et fåtall folk som har baller nok til å "pull it of"

(ja, jeg veit jeg er sær, begynner å bli gammel)

• Liker 8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...