Populært innlegg Bandidos-Pelle Skrevet 1. juli 2016 Populært innlegg Del Skrevet 1. juli 2016 Jeg kan ikke gjøre annet enn å le så jeg griner av alle bitre, sutrete fans fra andre lag. Vi snakker kanskje om den spilleren i verden med høyest maksnivå. Vi snakker kanskje om den MINST forutsigbare spilleren i fotballhistorien. Han har levert to HELT vanvittige sesonger bak seg etter en skade som satte ham ut. I mine øyne; verdens beste nier (ja, foran Suarez). Det ikke folk skjønner er at aldringsprosess og modning er helt individuelt og avhengig av spillestil. En spiller som Messi og Ronaldo vil i mye større grad bli svekket av å bli eldre, tregere. Zlatan har ALDRI vært rask, han har alltid vært kruttsterk, ekstremt fotballklok, fantastisk avslutter og en x-faktor som INGEN andre i verden har. INGEN. Så kan folk ironisk "glede seg over" at han vil oppta en plass i elleveren. Det er så deilig bittert å lese. Elsker det. Håper han starter alle matcher, lykke til mot Zlatan. Kommer til å pisse på Skrtel, Henderson og samtlige i den bakre fireren. Kjøp deg en Mané-drakt og kryss fingrene for at det kanskje en gang i din levetid blir et PL-trofé. Sneix. 12 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 AAAAAAAMEEEN!"Så kan folk ironisk "glede seg over" at han vil oppta en plass i elleveren. Det er så deilig bittert å lese. Elsker det."This, akkurat dette viser noe av det Zlatan bringer med seg til United, noe United har savnet siden Ronaldo, og ikke minst siden Cantona! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 (endret) https://vine.co/v/iLpHHKET5UK Endret 1. juli 2016 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 (endret) Det finnes ingen garantier, men du må godta at andre mener noe annet enn deg selv uten å påstå at de er bitre... Sånn jeg ser det, er det en stor sjanse for at han blir en flopp på banen. Økonomisk tjener dere nok på det uansett hvordan han gjør det. Jeg er bare glad han opptar en plass i laget deres, for jeg tror han kommer til å fremstå for dere slik han fremsto for Sverige under EM. så du baserer hele spilleren på hvordan har gjorde det i EM med ett lag som ikke var i nærheten av å være godt nok? fotball er en lagsport, hadde du hatt et øye åpent på det andre han har gjort igjennom tidene så hadde du skjønt at han er en god spiller. Endret 1. juli 2016 av Golf'ern Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Tror absolutt ingen benekter at Zlatan er en god spiller. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 når folk her sier at han er en garantert flopp og ikke tar pl nivået, da mener de jo det. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Det med å ta en plass i laget forstår jeg ingenting av :s Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 når folk her sier at han er en garantert flopp og ikke tar pl nivået, da mener de jo det.Det var en bruker, get over it. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 det er bare at folk skal være så bitre her som er irriterende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Kan bli en av de beste premier League sesongene ever. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 når folk her sier at han er en garantert flopp og ikke tar pl nivået, da mener de jo det. Nei. Man kan være god i en liga, mens man er elendig i en annen. Det kommer ann på styrkene til spilleren. Og Zlatans styrke er fysikken hans, ellers er han treig. Ser ikke bort ifra at han blir en Balotelli-type for dere. Husker selv hvor gøy det var å få det navnet, men så fort resultatene uteblir, så vil dere også innse det at det er bedre å bruke noen andre istedenfor en treig spiller som ikke har så stor innflytelse på resultatene som man hadde forhåpninger om. Du og bandidos-pelle må roe ned på bitterhet-snakket, som du selv sier så er fotball en lagsport, så en Mané for Liverpool kan bli mye mer verdifull enn en Zlatan for United. 2 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Sammenligne Balotelli vs Zlatan er rett og slett respektløst overfor Balotelli ? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Kan ja! alle kan floppe, men dere snakker som om han allerede har gjort det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Hadde satt pris på om José Mourinho hadde solgt Fellaini vekk fra England. Det er gøy å se han fjotte seg til, men det er en risikofaktor for alle som spiller i Premier League. Få han bort. Mvh Samtlige premier League klubber Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Sorry folkens, jeg skal kjøpe Zlatan på fantasy, så det blir 100% flopp. Blir gøy med Zlatan i PL da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Sorry folkens, jeg skal kjøpe Zlatan på fantasy, så det blir 100% flopp. Blir gøy med Zlatan i PL da Prøv å få til et kjøp av Conte og Pep også da Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Digg å høre Tom Nordlie plukke Fellaini fra hverandre. Tom er en legende! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Forøvrig gøy å se at Mr.BS er tilbake. Spent på hvor lenge det varer denne gangenEr han vel ikke? O.o Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 han ble toppscorer ifjor og han holder ikke nivået? vitner om lite kunnskap. Hatem Ben Arfa, som tilbragte sine prime years på benken til Newcastle og Hull, fikk 17 mål og 6 assists i Ligue 1 i år. Det kan også ha noe med at han har vært dedikert og motivert denne sesongen istedenfor å være en uproff drittunge slik som han var i Newcastle og Hull. Selv i PL hadde han noen øyeblikk med pur magi, men Ben Arfa er langt fra det eneste eksempelet på at talent alene ikke er nok om man skal lykkes på det øverste nivået. Heldigvis klarte han å innse det selv før karrieren var totalt ødelagt. Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Iblant denne gleden, så husk dette: mange av dere på dette forumet lo rått når Woodward hentet Mou og Zlatan (nesten samtidig). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå