Ol'H Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 De har jo sprukket i de to foregående. Første en møkkakamp mot Villa de hadde fru fortuna på laget, så blemma mot Newcastle deretter tapet. Så ja de sprakk så snart de mistet de offensive på midtbanen. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) De har jo sprukket i de to foregående. Første en møkkakamp mot Villa de hadde fru fortuna på laget, så blemma mot Newcastle deretter tapet. Så ja de sprakk så snart de mistet de offensive på midtbanen. Sant nok, men med Fabregas tilbake så slår de jo chelski. Men jeg tror selvsagt at Manchester United tar gullet, det er bare det at the gunners overasket meg ganske sterkt i år. Endret 16. desember 2007 av Geir M Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 De har jo sprukket i de to foregående. Første en møkkakamp mot Villa de hadde fru fortuna på laget, så blemma mot Newcastle deretter tapet. Så ja de sprakk så snart de mistet de offensive på midtbanen. Arsenal hadde flaks idag. Noen som så sjansen til SWP? Dessuten skulle Arsenal kanskje hatt Adebayor og Eboue utvist. Chelsea skulle vel hatt noen utvist de og... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 det er bare det at the gunners overasket meg ganske sterkt i år. Var kun jeg som hadde troen på Arsenal før sesongen, bare spør Wh1te. Synd vi ikke veddet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Sesongen er ikke halvspilt enda, Katz. Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Arsenal helde ikkje heilt ut.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Sesongen er ikke halvspilt enda, Katz. Sant nok, men jeg har fortsatt mer tro på at Arsenal holder de 9 poengene ned til LFC enn at Liverpool henter de opp igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Det har ikke jeg, men vi får se. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 det er bare det at the gunners overasket meg ganske sterkt i år. Var kun jeg som hadde troen på Arsenal før sesongen, bare spør Wh1te. Synd vi ikke veddet Trenger ikke spørre han. Husker det godt at du hadde stor tro på Arsenal mens jeg tippet at det var Chelsea som skulle bli den hardeste motstanderen. Husker det godt fordi du sa mye fornuftig, men så pluttselig kom du med noe tull om at Arsenal skulle gjøre det bra og da mistet jeg troa på deg som fotballekspert Lenke til kommentar
fakey Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 De har jo sprukket i de to foregående. Første en møkkakamp mot Villa de hadde fru fortuna på laget, så blemma mot Newcastle deretter tapet. Så ja de sprakk så snart de mistet de offensive på midtbanen. Sant nok, men med Fabregas tilbake så slår de jo chelski. Men jeg tror selvsagt at Manchester tar gullet, det er bare det at the gunners overasket meg ganske sterkt i år. Hvem er Manchester? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Han mener selvfølgelig Manchester City. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 At jeg ikke så den komme Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Stupid is as stupid does Forest Gump Lenke til kommentar
fakey Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 At jeg ikke så den komme I dag måtte jeg til og med kontakte VG Nett. De hadde klart å smelle opp ordet "ManU" som toppnyhet. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 At jeg ikke så den komme I dag måtte jeg til og med kontakte VG Nett. De hadde klart å smelle opp ordet "ManU" som toppnyhet. Grunnen til at jeg skrev Manchester er at det kun eksisterer et Manchester lag i mitt hjerte og det er MÆNJU!!! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) kun et Manchester lag i mitt hjerte og det er MÆNJU!!! Oops! Pass deg nå! Selv jeg som Liverpool-supporter har etterhvert lært og respekterer at å si Manu/Mænju ikke er særlig populært i denne tråden... Endret 16. desember 2007 av Superparanoid Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 United for f***, UNITED. (ARGH) Lenke til kommentar
fakey Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 At jeg ikke så den komme I dag måtte jeg til og med kontakte VG Nett. De hadde klart å smelle opp ordet "ManU" som toppnyhet. Grunnen til at jeg skrev Manchester er at det kun eksisterer et Manchester lag i mitt hjerte og det er MÆNJU!!! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 ...og der kom reaksjonene ja... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ville dere pool-fans likt det om enkelte av fansa deres startet å kalle dere Liver? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå