Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De har jo sprukket i de to foregående. Første en møkkakamp mot Villa de hadde fru fortuna på laget, så blemma mot Newcastle deretter tapet. Så ja de sprakk så snart de mistet de offensive på midtbanen.

Sant nok, men med Fabregas tilbake så slår de jo chelski. Men jeg tror selvsagt at Manchester United tar gullet, det er bare det at the gunners overasket meg ganske sterkt i år.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
De har jo sprukket i de to foregående. Første en møkkakamp mot Villa de hadde fru fortuna på laget, så blemma mot Newcastle deretter tapet. Så ja de sprakk så snart de mistet de offensive på midtbanen.

Arsenal hadde flaks idag. Noen som så sjansen til SWP? Dessuten skulle Arsenal kanskje hatt Adebayor og Eboue utvist. Chelsea skulle vel hatt noen utvist de og...

Lenke til kommentar
det er bare det at the gunners overasket meg ganske sterkt i år.

Var kun jeg som hadde troen på Arsenal før sesongen, bare spør Wh1te. Synd vi ikke veddet :)

Trenger ikke spørre han. Husker det godt at du hadde stor tro på Arsenal mens jeg tippet at det var Chelsea som skulle bli den hardeste motstanderen. Husker det godt fordi du sa mye fornuftig, men så pluttselig kom du med noe tull om at Arsenal skulle gjøre det bra og da mistet jeg troa på deg som fotballekspert :D

Lenke til kommentar

Sant nok, men med Fabregas tilbake så slår de jo chelski. Men jeg tror selvsagt at Manchester tar gullet, det er bare det at the gunners overasket meg ganske sterkt i år.

Hvem er Manchester?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...