Old Game Skrevet 1. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2016 Det er lykkelige tider i vente. Som NK ville sagt, book it! Ibra kommer, sommeren er reddet! Giggsy, du har vært en stor helt for alle røde inkludert undertegnede i en mannsalder. Men alt har sin tid og din tid var med rette omme. Takk og farvel. Gleder meg til å se United under Mourinho, men alt han tar med seg av folk. Jeg tror det er vår neste "Ferguson" (så nært man kan komme i dagens fotball) Merk minne ord, Jose er i Manchester United om ti år. Perfect match. Ha en god sommer alle røde slitere! Håper å være mer aktiv her fremover. Fotball var artigere i de tidene når man skrev på diskusjon.no. Sees i august, bare en liten mnd igjen nå til community shield helga! Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Er det Sean Bean i den videoen der? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Jepp neste sesong blir mye bedre enn forrige uansett!! Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Mener å huske at folk her var ekstremt positive før forrige sesong også (med tanke på spillerkjøp), ihvertfall en liten stund før overgangsmarkedet ble avsluttet. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Det handlet jo om at vi trodde vi ikke har ferdigkjøpt. Men det var vi faen meg. Takk for alt Giggsy! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Jeg gledet meg til Mephis, Bastian og Schneiderlin, og skjønte lite av Martial i fjor. Alle jeg var spent/oppspilt av sist sesong falt gjennom, mens Martial overbeviste. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Får vi se han i United-drakta allerede i dag? Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Ville ikke hatt han heller per dags dato, da er Mané bedre... Zlatan kommer til å bli spist opp av PL-forsvarerne. Man jubler pga navnet, ikke kvaliteten han besitter på nåværende tidspunkt. Synes det er bra han går til dere, da han forventer startplass uansett, får han ikke det, blir det grining med engang. Tror aldri det har vært enklere å forutse en flopp i PL. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Så bitter da, morsomt å lese. han ble toppscorer ifjor og han holder ikke nivået? vitner om lite kunnskap. 4 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Det er akkurat det jeg ikke er, jeg er glad for at han kommer til dere, da han vil oppta en viktig plass i laget. Synes det er morsomt å se hvordan dere friskmelder United på bakgrunn av denne signeringen. Denne Zlatan-nyheten er like stas for meg som for dere, vitterlig nok. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Du tar så feil hvis du tror Zlatan ikke kommer til å forsterke oss. Jaja bare hold på den tanken du og kos deg med de klasse spillere fra Southampton som tydeligvis er mye bedre. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Misunner dere mye mer om dere får tak i Mkhitaryan. Det er en spiller jeg gjerne skulle sett i Liverpool. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Driter så langt i hvordan Zlatan presterer, holder i massevis for meg å se han med drakten på seg. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 (endret) Zlatan er en bra spiller, men er delvis enig med Colin, han er neppe den som kommer til å servere oss ligatittelen. Da trenger du noen som kan score nærmere 25 ligamål. Jeg forventer ikke mer enn 10-12 av Zlatan. De fleste av lagene han spilte mot i Ligue 1 er i beste fall like gode som de dårligste lagene i Championship. Når det er sagt så tror jeg likevel at han bringer mye til klubben, utenom det som allerede er nevnt angående vinnermentalitet, erfaring, god lærer for de yngre spillerne osv så har han et utmerket forhold til Mourinho som er viktig for stemningen i garderoben. Det vil helt sikkert være bra sosialt sett som igjen er bra for samspillet. Også må vi ikke glemme at det å hente en så stor spiller som Zlatan til klubben er bra for omdømmet og gjør det lettere å hente andre gode spillere. Han ble hentet nærmest gratis så da er det en god signering Endret 1. juli 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 han ble toppscorer ifjor og han holder ikke nivået? vitner om lite kunnskap. Hatem Ben Arfa, som tilbragte sine prime years på benken til Newcastle og Hull, fikk 17 mål og 6 assists i Ligue 1 i år. Toppscorer i Ligue 1 betyr ikke nødvendigvis at Zlatan holder PL-nivå. Han var ekstremt skuffende i EM, for eksempel. Forstår at det er andre grunner til å hente ham enn kun det sportslige, men det er unødvendig å anklage andre for å mangle kunnskap fordi de er skeptiske til ham. Personlig ville jeg ikke hatt ham i Arsenal, selv om vi er ganske desperate etter en spiss. Mkhitarian, derimot, misunner jeg dere virkelig. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Holder PL nivå? Pl er jo ikke i nærheten av å være den beste ligaen engang. Nå er det så rart det gikk dårlig i EM med så dårlige spillere rundt seg. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Fortsatt et betydelig høyere nivå enn Ligue 1. 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 jaja, dere får leve på tanken at Zlatan ikke er god bare pga at han er nå er i klubben dere hater. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 At han ikke presterte i EM betyr så absolutt ingenting når man ser på andre spillere både i og utenfor PL som ikke har levd opp til det man har forventet av dem i mesterskapet. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå