Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Det er lykkelige tider i vente. Som NK ville sagt, book it! Ibra kommer, sommeren er reddet!

Giggsy, du har vært en stor helt for alle røde inkludert undertegnede i en mannsalder. Men alt har sin tid og din tid var med rette omme. Takk og farvel. Gleder meg til å se United under Mourinho, men alt han tar med seg av folk. Jeg tror det er vår neste "Ferguson" (så nært man kan komme i dagens fotball) Merk minne ord, Jose er i Manchester United om ti år. Perfect match. 

Ha en god sommer alle røde slitere! Håper å være mer aktiv her fremover. Fotball var artigere i de tidene når man skrev på diskusjon.no. Sees i august, bare en liten mnd igjen nå til community shield helga!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville ikke hatt han heller per dags dato, da er Mané bedre... Zlatan kommer til å bli spist opp av PL-forsvarerne. Man jubler pga navnet, ikke kvaliteten han besitter på nåværende tidspunkt. Synes det er bra han går til dere, da han forventer startplass uansett, får han ikke det, blir det grining med engang. Tror aldri det har vært enklere å forutse en flopp i PL.

Lenke til kommentar

Det er akkurat det jeg ikke er, jeg er glad for at han kommer til dere, da han vil oppta en viktig plass i laget. Synes det er morsomt å se hvordan dere friskmelder United på bakgrunn av denne signeringen. Denne Zlatan-nyheten er like stas for meg som for dere, vitterlig nok. 

Lenke til kommentar

Zlatan er en bra spiller, men er delvis enig med Colin, han er neppe den som kommer til å servere oss ligatittelen. Da trenger du noen som kan score nærmere 25 ligamål. Jeg forventer ikke mer enn 10-12 av Zlatan.

De fleste av lagene han spilte mot i Ligue 1 er i beste fall like gode som de dårligste lagene i Championship. 

Når det er sagt så tror jeg likevel at han bringer mye til klubben, utenom det som allerede er nevnt angående vinnermentalitet, erfaring, god lærer for de yngre spillerne osv så har han et utmerket forhold til Mourinho som er viktig for stemningen i garderoben. Det vil helt sikkert være bra sosialt sett som igjen er bra for samspillet.

Også må vi ikke glemme at det å hente en så stor spiller som Zlatan til klubben er bra for omdømmet og gjør det lettere å hente andre gode spillere.

Han ble hentet nærmest gratis så da er det en god signering :)

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

han ble toppscorer ifjor og han holder ikke nivået? vitner om lite kunnskap.

Hatem Ben Arfa, som tilbragte sine prime years på benken til Newcastle og Hull, fikk 17 mål og 6 assists i Ligue 1 i år. Toppscorer i Ligue 1 betyr ikke nødvendigvis at Zlatan holder PL-nivå. Han var ekstremt skuffende i EM, for eksempel. Forstår at det er andre grunner til å hente ham enn kun det sportslige, men det er unødvendig å anklage andre for å mangle kunnskap fordi de er skeptiske til ham. Personlig ville jeg ikke hatt ham i Arsenal, selv om vi er ganske desperate etter en spiss. Mkhitarian, derimot, misunner jeg dere virkelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...