Espp Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Okei, bra at vi er tidlig ute da! Spent på han jeg er og jeg skal fra nå av bare være positiv ved unntak av hans departure til Afrikamesterskapet! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Han er tilbake etter mesterskapet, 20kg tyngre, knekte tenner etter slosskamper og kjeften full av Khat. Har aldri sett en spiller fra det mørke kontinent spille bra etter mesterskapet uten at det går mange mange måneder. 5 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 (endret) Så hvor stort er talentet hans egentlig? Hadde aldri hørt navnet hans før United ble interesserte. E: Ifølge TV 2 så var han ønsket av City, PSG og Barca så talent har han vel. Endret 8. juni 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Bra tegn at den første signeringen til Mourinho er en ung spiller i hvert fall. Yngre enn både Memphis og Lingard f.eks. Lenke til kommentar
kwah Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 https://m.youtube.com/watch?v=-5xSCd5fNds Helt klart en av verdens beste, og han passer perfekt sammen med Mourinho. Ingen tvil om det. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Så hvor stort er talentet hans egentlig? Hadde aldri hørt navnet hans før United ble interesserte. E: Ifølge TV 2 så var han ønsket av City, PSG og Barca så talent har han vel. Martial var vel heller ikke noen verdensstjerne akkurat for et års tid siden? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 https://m.youtube.com/watch?v=-5xSCd5fNds Helt klart en av verdens beste, og han passer perfekt sammen med Mourinho. Ingen tvil om det. Leste statistikk om at 6 stk hadde klart å drible seg forbi han forrige sesong. Det er ekstremt lite! Men når jeg ser på det klippet, så ser jeg at passningsspillet hans kan forbedres kraftig, stoppermessig er han absolutt kvalitet. Kan se ut til at han kan skyves over på backen også. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Jeg rett og slett elsker taklingen han hadde på Sergi Roberto.Denna gutten kommer til å stå for mye frustrasjon, kort og mye glede tror jeg. Blir spennende å se han på daglig basis. Lenke til kommentar
blured Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Bra at han forsetter / får fortsette for lagets bredde! Og om han fremdeles presterer, så er han en svært verdifull spiller. https://www.youtube.com/watch?v=ezBMcfq7fp4 Pent av Valencia i Copa America! Synes han var bedre enn på lenge mot slutten av denne sesongen, og bra at kvaliteten på innleggene har begynt å ta seg opp igjen. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 På tide at Zlatan sier hvor han skal! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Pent av Valencia i Copa America! Synes han var bedre enn på lenge mot slutten av denne sesongen, og bra at kvaliteten på innleggene har begynt å ta seg opp igjen. Jemeni - Han blir plukket opp av Barcelona med slike gjennomspill! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 (endret) Usikker på om dette er riktig tråd, men er hvertfall veldig overaskende. https://www.reddit.com/r/reddevils/comments/4nbrlj/manchester_united_enter_bidding_war_with_fnatic/ Endret 9. juni 2016 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Må si jeg er enig med de i kommentarfeltet. Elendig webside og egentlig elendige på sosiale medier og nå skal dem liksom hoppe til eSport? Er ikke rart at City har bygget seg opp så bra når man ser på hvordan de har drevet PR og sosiale medier. Tipper United har avtaler om å la sponsorene gjøre mer av den jobben til egen nytte. Må tjene penger vettu... Lenke til kommentar
blured Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 (endret) David de Gea involvert i sak der prostitutert ble mishandlet i 2012. Han er altså involvert i form av at han har vært med på å sette opp møtet mellom den prosituterte og de to fotballspillerne (bevist gjennom samtaler med Whatsapp, som på den tiden var ukryptert). Spørsmålet er om han var med på å skjule det i ettertid, eller om han kun satte opp møtet (uvitende i ettertid om hva som skjedde). Endret 10. juni 2016 av blured Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Veldig uklart nøyaktig hvem som har vært med på hva, men uskyldig til det motsatte er bevist. Timingen er jo litt merkelig da. Kan jo bare være noen som har lyst til å tjene litt ekstra penger på et forlik. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Engelske aviser melder at ddg er sendt hjem fra em... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå