Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som sier han er høy på seg selv har nok ikke fulgt så *veldig* mye med på Zlatan føler jeg. En ting er karakteren Zlatan du møter i media og andre steder. Utifra det jeg har sett av han så er det ingenting som tyder på at han er en stuck-up primadonna på banen, garderoben eller noen plasser der det teller.

Lenke til kommentar

Han er fortsatt god. Og han vil tilføre mye til dette laget. Han er enkelt og greit en vinnerskalle, og de trenger vi flere av.

Nå føler jeg det går litt inflasjon i uttrykket "vinnerskalle", vet strengt tatt ikke helt hva det betyr og de som lirer det av seg har sikkert sine egne definisjoner. Schweinsteiger ble også omtalt som en "vinnerskalle", nå har jo han vært en del skadet i sin første sesong, men det var ikke akkurat fyr og flamme av de kampene han faktisk spilte. 

Mitt inntrykk av Zlatan er jo kun via pressekonferanser, intervjuer og spill på banen. Tviler på at noen her inne enten A) har vært med ham i garderoben eller B) kjenner ham privat.

Edit: Nå er det for så vidt ikke så viktig om han er høy på seg selv eller ei, de fleste fotballspillere er jo det. Og Zlatan har hatt en viss suksess til å bygge opp under imaget.

Endret av The Hoff
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Selv sier Zlatan at han leker med media og at ingen klubb er valgt, har null tro på at han kommer før jeg ser bildet av han i drakten.

Lenke til kommentar

Han er fortsatt god. Og han vil tilføre mye til dette laget. Han er enkelt og greit en vinnerskalle, og de trenger vi flere av.

Nå føler jeg det går litt inflasjon i uttrykket "vinnerskalle", vet strengt tatt ikke helt hva det betyr og de som lirer det av seg har sikkert sine egne definisjoner. Schweinsteiger ble også omtalt som en "vinnerskalle", nå har jo han vært en del skadet i sin første sesong, men det var ikke akkurat fyr og flamme av de kampene han faktisk spilte. 

Mitt inntrykk av Zlatan er jo kun via pressekonferanser, intervjuer og spill på banen. Tviler på at noen her inne enten A) har vært med ham i garderoben eller B) kjenner ham privat.

Edit: Nå er det for så vidt ikke så viktig om han er høy på seg selv eller ei, de fleste fotballspillere er jo det. Og Zlatan har hatt en viss suksess til å bygge opp under imaget.

Det intrykket jeg har fått av han, mest gjennom kamper(han er en apekatt på pressekonferanser) er at han gjør det som skal til for å vinne. Det er noen spillere som du kan se på at her er det bare en ting som gjelder. Keane, Cantona, Schemichel, CR7 er andre jeg føler er i samme bås som Zlatan. 

Edit: Bare for å klargjøre: Alle vil vinne ,men det er ikke det samme som å gjøre det som trengs. 

Endret av Hansoen
Lenke til kommentar

Ja selv om det er i Premier League, så skjønner jeg ikke hvorfor 34 år er gammelt.. Han har jo mange flere år erfaring enn andre, og jeg tviler på at fysikken er dårligere.

Dvs kort sagt; erfaringen oppveier mye, samtidig som fysikken hans er kun marignalt dårligere enn tidligere. Dette burde være vinn vinn for MU.

Endret av Calippus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...