bshagen Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Tror det ikke før jeg får se ham i drakta Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Helt sykt hvis det er tilfelle. Faen det skal bli rått! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 2. og 3. plassen på banans offisielle "Favorittpersonligheter innen fotball" inn på bare noen uker? What the fuck. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 hvem er banans nr1 personlighet om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Totti er ikke så verst han heller. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Gøy med sirkus Zlatan, men fotballmessig spår jeg en flopp. For gammel, for treg og for høy på seg selv. Men bevares, gøy, veldig gøy. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Han er fortsatt god. Og han vil tilføre mye til dette laget. Han er enkelt og greit en vinnerskalle, og de trenger vi flere av. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Tipper det er mye negativitet rundt Zlatan fordi det er få fans av PSG i Norge. Alder har ikke så mye å si så lenge han gjør jobben, og per nå er han bedre enn mye av det som allerede er på Manchester United. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 De som sier han er høy på seg selv har nok ikke fulgt så *veldig* mye med på Zlatan føler jeg. En ting er karakteren Zlatan du møter i media og andre steder. Utifra det jeg har sett av han så er det ingenting som tyder på at han er en stuck-up primadonna på banen, garderoben eller noen plasser der det teller. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 (endret) Han er fortsatt god. Og han vil tilføre mye til dette laget. Han er enkelt og greit en vinnerskalle, og de trenger vi flere av. Nå føler jeg det går litt inflasjon i uttrykket "vinnerskalle", vet strengt tatt ikke helt hva det betyr og de som lirer det av seg har sikkert sine egne definisjoner. Schweinsteiger ble også omtalt som en "vinnerskalle", nå har jo han vært en del skadet i sin første sesong, men det var ikke akkurat fyr og flamme av de kampene han faktisk spilte. Mitt inntrykk av Zlatan er jo kun via pressekonferanser, intervjuer og spill på banen. Tviler på at noen her inne enten A) har vært med ham i garderoben eller B) kjenner ham privat. Edit: Nå er det for så vidt ikke så viktig om han er høy på seg selv eller ei, de fleste fotballspillere er jo det. Og Zlatan har hatt en viss suksess til å bygge opp under imaget. Endret 4. juni 2016 av The Hoff Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Selv sier Zlatan at han leker med media og at ingen klubb er valgt, har null tro på at han kommer før jeg ser bildet av han i drakten. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Håper, men har sterkeste tvil før det er bekreftet av han selv eller klubben. Han har det morro nå i alle fall Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 (endret) Han er fortsatt god. Og han vil tilføre mye til dette laget. Han er enkelt og greit en vinnerskalle, og de trenger vi flere av. Nå føler jeg det går litt inflasjon i uttrykket "vinnerskalle", vet strengt tatt ikke helt hva det betyr og de som lirer det av seg har sikkert sine egne definisjoner. Schweinsteiger ble også omtalt som en "vinnerskalle", nå har jo han vært en del skadet i sin første sesong, men det var ikke akkurat fyr og flamme av de kampene han faktisk spilte. Mitt inntrykk av Zlatan er jo kun via pressekonferanser, intervjuer og spill på banen. Tviler på at noen her inne enten A) har vært med ham i garderoben eller B) kjenner ham privat. Edit: Nå er det for så vidt ikke så viktig om han er høy på seg selv eller ei, de fleste fotballspillere er jo det. Og Zlatan har hatt en viss suksess til å bygge opp under imaget. Det intrykket jeg har fått av han, mest gjennom kamper(han er en apekatt på pressekonferanser) er at han gjør det som skal til for å vinne. Det er noen spillere som du kan se på at her er det bare en ting som gjelder. Keane, Cantona, Schemichel, CR7 er andre jeg føler er i samme bås som Zlatan. Edit: Bare for å klargjøre: Alle vil vinne ,men det er ikke det samme som å gjøre det som trengs. Endret 4. juni 2016 av Hansoen Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 (endret) Ja selv om det er i Premier League, så skjønner jeg ikke hvorfor 34 år er gammelt.. Han har jo mange flere år erfaring enn andre, og jeg tviler på at fysikken er dårligere. Dvs kort sagt; erfaringen oppveier mye, samtidig som fysikken hans er kun marignalt dårligere enn tidligere. Dette burde være vinn vinn for MU. Endret 5. juni 2016 av Calippus Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 What the actual fuck? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Klar for EM han, gjorde det sikkert for at vi seere ikke skulle ta feil av han og Witsel...haha.. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Men å klippe seg det gjør han ikke. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Hva er greia med at alle bleker håret til EM? Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 http://www.manutd.com/ Pique solgt til Barca. Sug ballene mine, dette kommer vi til å angre så jævlig på i fremtiden. For et forbanna idiotsalg. Ser igjennom tråden for å mimre litt tilbake til the good ol' days. Finner noen gullkorn her og der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå