Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Synes det er merkelig at dere slenger dritt om Torres samtidig som dere sier at Rooney spilte godt/okei. Eneste gangene jeg så ham i dag var når han dundret inn i Carragher et par ganger og når han ikke engang traff målet på en ball servert på sølvfat. Tror kanskje det er en av de dårligste kampene jeg har sett Rooney gjøre.

Rooney var stort sett alene på topp, vant dueller mot antatt mye bedre hodespillere. Bidro i oppbygging og spill, en helt ok kamp ja.

Torres har jeg ingen formening om, kan ikke huske å ha sett han i annet enn når han bitchet til Rio over en skjerming.

You'll always walk alone.

Var jo noen som hadde sett han stikke huet ut av lomma til Rio ved et par anledninger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Has been to the Emirates and Anfield and been better than the opponents best midifielder, all this in his first season in the league coming back from a broken leg."

Hvem er det snakk om? :D

Andy, Lil'Wayne. You name it :)

Kan jo også være Hargreaves, begge hadde benbrudd forrige sesong.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Det beste hadde jo vært uavgjort mellom gunners og chelski, men vi får jo se litt positivt på det vi er nå 5 poeng foran chelski og 9 foran pool...

Blir nok en kamp mellom oss og gunners til slutten, vi får ta de på Old Trafford også er vi to poeng foran igjen :D

Lenke til kommentar
Det beste hadde jo vært uavgjort mellom gunners og chelski, men vi får jo se litt positivt på det vi er nå 5 poeng foran chelski og 9 foran pool...

Blir nok en kamp mellom oss og gunners til slutten, vi får ta de på Old Trafford også er vi to poeng foran igjen :D

Greit å ha litt distanse ned til Chelsea og Arsenal ligger kun et fattig poeng foran oss. Men Arsenal viser at de ikke har noen problemer med å spille godt mot de beste lagene i dag og det er litt skummelt. Folk snakker til stadighet om at de skal sprekke, men etter et tap er de back on track igjen med en relativt overbevisende seier over Chelsea. Men de skal få slite på Old Trafford, det er jeg sikker på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...