Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Husker jeg riktig, så spilte vi kjedelig fotball gjennomsnittlig under SAF de siste sesongene hans. En ting som Ferguson var god på, var å få ut det beste av spillerne sine. Selv om vi ikke hadde de beste spillerne under Ferguson sine siste år, så var kollektivet sterkt. 

Personlig, så syntes jeg ikke at Manchester United har spilt ordentlig underholdene fotball, siden 2011/2012 og 2007/2008 sesongen. 

Endret av Neymar10
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For rosenborg sin del tror jeg også det hjalp litt å kutte ned på antall afrikanere som kommer til norsk fotball for pengenes del, og isteden satse på unge trøndere som har følelser for klubben. Er iallefall helt annen innsats i kampene nå.

 

Veldig off topic forøvrig....

 

For united sin del tviler jeg sterkt på at vi noen gang kommer til å få en manager som sitter 10+ år igjen.

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Det er jo ikke bare å "hente" her og der heller. Fullt mulig Pochettino var helt umulig. 

 

Vi har en del engelskmenn i troppen nå, spesielt mange av de unge spillerne er engelske. Flere av dem er også fra Manchester og har vært i klubben hele livet. Ekstremt viktig at Mourinho gir disse spillerne tid og nok av sjanser til å kunne etablere seg. For meg er akademiet en stor del av Uniteds sjel. Unggutter på banen betyr entusiasme og fart.

 

Vi har nå spilt 3803 kamper siden oktober 1937 med minst én akademigutt i troppen. 3803 kamper!!!!!!! Hvis den rekka stopper under Mourinho fordi han kjøper for mange "stjerner" blir jeg ekstremt skuffa.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Husker jeg riktig, så spilte vi kjedelig fotball gjennomsnittlig under SAF de siste sesongene hans. En ting som Ferguson var god på, var å få ut det beste av spillerne sine. Selv om vi ikke hadde de beste spillerne under Ferguson sine siste år, så var kollektivet sterkt. 

Personlig, så syntes jeg ikke at Manchester United har spilt ordentlig underholdene fotball, siden 2011/2012 og 2007/2008 sesongen. 

Virker som det er mange som har glemt akkurat det ja, det siste laget til SAF som han tok gull med var ikke noe krutt på papiret akkurat. Men det er SAF, legende allerede før han går i grava :)

 

Men hva sier dere, 11er til den første kampen i PL med Jose?

Lenke til kommentar

Det er jo ikke bare å "hente" her og der heller. Fullt mulig Pochettino var helt umulig. 

Nei, nei! Det var ikke det jeg mente da. Poenget er at klubben virker totalt planløs og desperat etter å vinne på kort sikt! Vi kunne prøvd å tenke litt langsiktig og gått for unge lovende trenere som ville passet klubbens historie (tjaaa..) og filosofi! 

Lenke til kommentar

Varane har stagnert. Dessuten er han laget av samme type porselen som Phil Jones og er skadet hele tiden. Helt klart gambling å kjøpe han i sommer. 

 

Tviler på at vi får se noe særlig mer enn tre nye spillere i sommer. Det har vært for mange utskiftinger siden Sir Alex dro, og vi trenger stabilitet i troppen. Mange unggutter er også klare til å ta siste steg neste sesong.

Lenke til kommentar

Varane? Kom igjen'a gutta... Putt Drogba inn på midtbanen og Cristiano på høyrekanten i lagoppstillingene deres. Like realistisk. 

 

- Av Real Madrids midtstoppere har Varane vært involvert i flest kamper (Ramos har ca. 100 mer spilte minutter).

- Real Madrid har tre klassestoppere. Varane (23), Pepe (33) og Ramos (30). 

- Real Madrid har overgangsnekt i to vinduer etter sommerens vindu. Svekke lagets tynneste del? Neppe.

 

Varane er ikke aktuell. Det trenger du ikke spørre Perez, Mourinho eller Zidane om. Det kan nemlig jeg svare like godt på. 

 

@Snikpellik: Skadet hele tiden? Hvem Varane snakker vi om? 

 

Ikke at vi trenger å diskutere det. Føler meg ekstra tøff bak tastaturet i dag, og da bør dere bare høre på meg. Hvis ikke... Girr

Lenke til kommentar

 

 

Men hva sier dere, 11er til den første kampen i PL med Jose?

de Gea

 

Darmian - Smalling - Varane - Maxwell

 

Schneid - Svær neger

 

Verdensklasseving - Rooney - Martial

 

Zlatan

Ingen tro for at Shaw kommer tilbake?
Det var en spøk.

 

Zlatan-Ibrahimovic-Maxwell-PSG.jpg

 

 

 

 

 

Smalling

Crystal-Palace-v-Manchester-United-FA-Cu

Men han starter vel ikke første ligamatch!

Han får vel bare én kamp? Da er han jo tilbake til første PL-match etter Community Shield.

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Han får vel bare én kamp? Da er han jo tilbake til første PL-match etter Community Shield.

Community Shield regnes ikke som en offisiell kamp. Fra 2012:

 

Ivanovic has escaped a three-match suspension for his dismissal against Manchester City in the Community Shield as the Football Association do not view Sunday’s showpiece as a first-team game.

 

The Serbian international will be banned only from reserve-team games and will be in manager Roberto Di Matteo’s Chelsea squad for the game at Wigan Athletic on Sunday.

 

The rule change was imposed six years ago when Wayne Rooney and Paul Scholes both missed the start of the campaign after being dismissed in a pre-season tournament, and Ivanovic will certainly appreciate the slice of luck after he was infamously ruled out of May’s Champions League Final through suspension, being informed of the news live on television by an interviewer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...