sdf123 Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Det som LvG har vist, nå tenker jeg ikke på resultater eller hvordan han er som person, men hva han har gjort med laget, så ønsker jeg helt klart et bytte av leder. Vi spiller en fotball som er så kjedelig, at jeg bruker nesten mer tid på å se på telefon og andre ting under kamp. Om Mourinho kommer, så er det klart det også kommer kjedelige kamper, men det kommer også morsomme. Og det er noe jeg savner. Stusser også over det at mange syntes det er rart og dårlig gjort om han får sparken, jeg tipper det ligger kontraksfestet at om ikke CL plass sikres så kan de med rett avskjedige han. Og når fotballen i tillegg er så kjedelig, ja da burde det også være en rett for å avskjedige. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 http://www.dagbladet.no/2016/05/23/sport/fotball/premier_league/louis_van_gaal/manchester_united/44310396/ Vet jo ikke helt hvor mye hold det er i dette, men maler jo et ganske dystert bilde av hvordan ting har vært de siste åra. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Jeg tror at Carrick, Rojo, Mata, Januzaj, Jones og Young er ferdige i Manchester United nå. Jeg tviler på at en spiller som Blind blir solgt. Han er en typisk spiller som tilpasser seg systemer fort, og jeg er sikker på at Mourinho vil finne en rolle for han enten som defensiv midtbanespiller eller i forsvaret. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Fra United,no: "Det er en nyhet som også den nederlandske avisen Telegraaf presenterer, men avisen er også sikker i sin sak på at Zlatan Ibrahimovic kommer til å spille i United neste sesong. Deretter er planen at Ibrahimovic skal få en trenerrolle i United. " Det er de beste nyhetene om det stemmer! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Bekreftelsen om LvG lar jammen vente på seg Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Bekreftelsen om LvG lar jammen vente på seg Sies at det forhandles om sluttpakke, utrolig nok. Lenke til kommentar
kwah Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 kanskje han ikke får sparken, men heller forlenger kontrakten Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 håpløse greier, få ut fingern!! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Kan vi ikke bare hoppe over Mourinho og få Zlatan som spillende trener? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Skal se at dette ender som de Gea-saken nå. Mye frem og tilbake, tusen kilder som er "hundre prosent sikker på at skiftet skjer" - før det ender med status quo. Hihi. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Skal se at dette ender som de Gea-saken nå. Mye frem og tilbake, tusen kilder som er "hundre prosent sikker på at skiftet skjer" - før det ender med status quo. Hihi. De sitter vel ikke på hvert sitt rom på Carrington og sender fax til hverandre håper jeg? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Mourinho kan bli det beste som har skjedd siden SAF og det kan bli det verste. Bare å vente å se. But is he horny enough? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Bekreftelsen om LvG lar jammen vente på seg Sies at det forhandles om sluttpakke, utrolig nok. Utrolig nok hva? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Bekreftelsen om LvG lar jammen vente på seg Sies at det forhandles om sluttpakke, utrolig nok. Utrolig nok hva? Utrolig nok at man får en sluttpakke når man ikke har gjort jobben sin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Bekreftelsen om LvG lar jammen vente på seg Sies at det forhandles om sluttpakke, utrolig nok. Utrolig nok hva? Utrolig nok at man får en sluttpakke når man ikke har gjort jobben sin. Tenk gjennom det du skriver, for så å gjøre det tre ganger til. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Bekreftelsen om LvG lar jammen vente på seg Sies at det forhandles om sluttpakke, utrolig nok. Utrolig nok hva? Utrolig nok at man får en sluttpakke når man ikke har gjort jobben sin. Kontrakt. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 På vei til å bli den mest ufyselige fyren her inne nå, banan. Begynner sikkert å bli fem år siden jeg møtte deg sist, men så jævla tett i pæra var du hvertfall ikke da. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå