The Hoff Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 For en nydelig dag. Selvom vi overhodet ikke overbeviser offensivt, men det kan man heller ikke forvente mot Liverpool på Anfield. Ronaldo var ræva i dag, hva er det med han og toppoppgjør? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Rio av hengslene etter kampen er fantastisk deilig se spillere vise slike følelser! Nå gjelder det bare bli geleidet gjennom Arsenal - Chelsea hvilket blir uavgjort Lenke til kommentar
archanios Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Pulsen har endelig begynt å roe seg. Men det her var ganske vanvittig, satt og skalv og spiste mandarina av nervøsitet. Og når ikkje Rooney putta på kampens nest støste sjanse (ja united hadde dei to største, viss vi ser vekk fra VDS) då knakk eg nesten sammen. Då var det virkelig vanskelig å klare å bli sittande i sofaen. Men står på at eg ikkje er fornøgd med Brown, innimellom gjer han det greit nok, men han er dårlig framover, på det verste elendig, og eg syns han gjer endel ting bakover også som ikkje er heilt tillitsvekkande. Klart at å spele på samme side som Ronaldo betyr at backen får enda litt meir ansvar enn på andre sida der vingen kanskje er filnkare å jobbe tilbake. Vanvittig deilig med nok ein anfield-seier. Fortjent? nja, jo, jadda, klart det, vi scorte flest mål og det er vel det som er det viktigaste, sjølv om at pool hadde ballen og flest avslutningar. Dei einaste skikkelig farlige kan jo VDS ta på si kappe... håpar på uavgjort mellom arse og chelsea, det vil då seie at ingen av dei har skikkelig flyt, og vil berre forsterke det dårlige inntrykket arse har gjort i det siste. sitter her og føler meg bra i Anderson drakta mi, kjøpt for 8 dagar sidan på OT. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 For en nydelig dag. Selvom vi overhodet ikke overbeviser offensivt, men det kan man heller ikke forvente mot Liverpool på Anfield. Ronaldo var ræva i dag, hva er det med han og toppoppgjør? Ja, han spilte dårlig. Men han lagde sjansen for Rooney. Er vanskelig for en spiller som Ronaldo å brilijere mot et så godt defensivt lag. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 For en nydelig dag. Selvom vi overhodet ikke overbeviser offensivt, men det kan man heller ikke forvente mot Liverpool på Anfield. Ronaldo var ræva i dag, hva er det med han og toppoppgjør? Ja, han spilte dårlig. Men han lagde sjansen for Rooney. Er vanskelig for en spiller som Ronaldo å brilijere mot et så godt defensivt lag. Virker ikke på meg som han prøver en gang. Hadde han hatt 50% av innsatsen til Tevez hadde han vært helt fantastisk. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Enig, han virket ut som han ikke gadd. Han viste seg jo mer fram i Arsenal kampen enn han gjorde nå idag, de kampene er jo ganske like. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Søder, Arsenal leder 1-0 over Chelsea. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Søder, Arsenal leder 1-0 over Chelsea. Kjempetabbe av Cech. Morsomt at mange ser på denne karen som verdens beste keeper. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Knall med seier i dag! Helt fantastisk at vi ledet til pause. Liverpool hadde ikke mye å stille opp med i dag. De kom seg til noen sjanser, mest på grunn av en gammel van der Sar. Men skuddet til Babel hadde fin retning, må innrømme at jeg så den ballen i mål. Det var mange som spilte en solid kamp, men Rio Ferdinand var helt enorm i dag. Torres who? Carlos Tevez gjør faktisk veldig mye bra. Han er flink til å komme i mot og motta ballen, for deretter å gi den videre til en av midtbanespillerne. En viktig spiller i oppbyggningsfasen. Fint cornertrekk som førte til scoringen. Veldig skuffet over keeperen vår. Han gjorde noen unødvendige brølere i denne kampen. Brown var heller ikke så kjempe stor i dag. Jeg synes han var litt for mye involvert i spillet. Han gjorde noe bra, men mye rart også. Rooney jobbet ganske bra og spilte en helt grei kamp. De frisparkene han fikk i mot seg i 1. omgang var jo bare helt latterlige, kanskje ikke alle, men noen.. Dommeren blåste jo med en gang tilskuerne ropte. Utrolig synd at han ikke punkterte kampen etter at Ronaldo la inn. Anderson spilte nok en god kamp. En fremtidig storspiller, uten tvil. Herregud så glad jeg er for at vi signerte denne fyren på sist overgangsmarked. Men hva er det med Ronaldo og slike oppgjør? Han er veldig lite involvert og når han først er involvert så får han lite til. Synd. Men alt i alt en helt utrolig deilig seier! Vi slo Liverpool nok en gang, men det var mer fortjent i dag enn hva det var på Anfield sist sesong. Torres?! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Merkelig at dere klager på Ronaldo og storkamper. Mot Arsenal hadde han 1 mål og en assist. Det er vanskelig å fremheve seg som offensiv spiller mot defensivt gode lag som Liverpool. Han burde hatt en assist for innlegget til Ronaldo. Vender bort Hyppia i lufta, helt fantastisk. Det er sånne spillere som har det lille ekstra og kan avgjøre slike kamper. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Synes det er merkelig at dere slenger dritt om Torres samtidig som dere sier at Rooney spilte godt/okei. Eneste gangene jeg så ham i dag var når han dundret inn i Carragher et par ganger og når han ikke engang traff målet på en ball servert på sølvfat. Tror kanskje det er en av de dårligste kampene jeg har sett Rooney gjøre. Torres var ikke god i dag, det skal jeg ikke si noe på. Ble litt skuffa siden vi vet hva han kan og han spilte godt i den forrige "toppkampen" mot Chelsea, hadde jo håpet at det var han som skulle senke Man Utd. Men han var ikke helt på hogget selv, ble litt for mye alene og han ble nok godt passet på av Man Utds forsvar. Men han kommer til å komme meget sterkt tilbake, og forhåpentligvis gjør han opp for svak kamp i dag ved å dundre inn et mål eller to på Old Trafford på vårparten. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Grunnen til at Rooney ikke scorte på den sjansen var at han kom litt sent inn. Jeg synes Rooney var mye bedre enn Torres i dag. La så vidt merke til Torres. Eneste gangen jeg så han, var når han prøvde å yppe seg på Rio. Noe som alle her inne vet hvordan endte. Endret 16. desember 2007 av Movieheart Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Merkelig at dere klager på Ronaldo og storkamper. Mot Arsenal hadde han 1 mål og en assist. Det er vanskelig å fremheve seg som offensiv spiller mot defensivt gode lag som Liverpool. Han burde hatt en assist for innlegget til Ronaldo. Vender bort Hyppia i lufta, helt fantastisk. Det er sånne spillere som har det lille ekstra og kan avgjøre slike kamper. Kan du trekke frem så mange fler storkamper der Ronaldo har gjort det bra? Han scorte mot Arsenal og han hadde en assists, det er utrolig bra. Men han dominerte allikevel ikke den kampen sånn som han bruker å gjøre. Og det gjorde han ikke i dag heller. Du har rett når du sier at det er vanskelig å fremheve seg som en offensiv spiller mot defensive gode lag. Men du må jo forstå at vi klager litt på Ronaldo.. Er jo egentlig det samme hvordan Ronaldo, og til dels Rooney spilte i dag.. Vi spilte en bra kamp og det er det viktige! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Merkelig at dere klager på Ronaldo og storkamper. Mot Arsenal hadde han 1 mål og en assist. Det er vanskelig å fremheve seg som offensiv spiller mot defensivt gode lag som Liverpool. Han burde hatt en assist for innlegget til Ronaldo. Vender bort Hyppia i lufta, helt fantastisk. Det er sånne spillere som har det lille ekstra og kan avgjøre slike kamper. Kan du trekke frem så mange fler storkamper der Ronaldo har gjort det bra? Arsenal 2-4 borte, Liverpool hjemme ifjor hvertfall, som jeg kommer på.. Roma i CL seff som hyrlen sier. Faen ta SWP btw, hvordan går det ann å bomme på den sjansen, helvete altså Endret 16. desember 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 7-1 ringer sikkert også en bjelle. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Helt sykt at Arsenal - Chelsea endte med kun 1-0 og ingen røde. Forøvrig utrolig gøy at Red Army nok en gang rævkjører "verdens beste supportere" som har "verdens beste stemning." Hørte nesten bare Red Army i dag og etter scoringen ble det jo The Kop helt stille. Endret 16. desember 2007 av banansplitt Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Synes det er merkelig at dere slenger dritt om Torres samtidig som dere sier at Rooney spilte godt/okei. Eneste gangene jeg så ham i dag var når han dundret inn i Carragher et par ganger og når han ikke engang traff målet på en ball servert på sølvfat. Tror kanskje det er en av de dårligste kampene jeg har sett Rooney gjøre. Torres var ikke god i dag, det skal jeg ikke si noe på. Ble litt skuffa siden vi vet hva han kan og han spilte godt i den forrige "toppkampen" mot Chelsea, hadde jo håpet at det var han som skulle senke Man Utd. Men han var ikke helt på hogget selv, ble litt for mye alene og han ble nok godt passet på av Man Utds forsvar. Men han kommer til å komme meget sterkt tilbake, og forhåpentligvis gjør han opp for svak kamp i dag ved å dundre inn et mål eller to på Old Trafford på vårparten. tydligvis mye du ikke ser da vett..... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Helt sykt at Arsenal - Chelsea endte med kun 1-0 og ingen røde. Forøvrig utrolig gøy at Red Army nok en gang rævkjører "verdens beste supportere" som har "verdens beste stemning." Hørte nesten bare Red Army i dag og etter scoringen ble det jo The Kop helt stille. Red Army er Englands beste bortesupportere, det har jeg sagt lenge nå Skulle gjort mye for å være på bortekamp med Red Army. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Rooney = Målgivende Han spillte ikke veldig bra i dag nei, men i motsettning til torres var han delaktig i et mål. Som kjent er mål det som til syvende å sist teller i fotball. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Synes det er merkelig at dere slenger dritt om Torres samtidig som dere sier at Rooney spilte godt/okei. Eneste gangene jeg så ham i dag var når han dundret inn i Carragher et par ganger og når han ikke engang traff målet på en ball servert på sølvfat. Tror kanskje det er en av de dårligste kampene jeg har sett Rooney gjøre. Rooney var stort sett alene på topp, vant dueller mot antatt mye bedre hodespillere. Bidro i oppbygging og spill, en helt ok kamp ja. Torres har jeg ingen formening om, kan ikke huske å ha sett han i annet enn når han bitchet til Rio over en skjerming. You'll always walk alone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå