Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Helt fantastisk med trofee i år, det skaper en fin avslutning på det som har vært en ganske dårlig sesong ellers. 

 

Jeg håper i det lengste at nyheten om Mourinho ikke stemmer, han er ikke en type jeg vil ha i klubben. God manager, ja, men det er alt for mye støy med han utenfor banen. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå som han får bli trener for United, så håper jeg at han med alderen, situasjonen med spillerne og legen i fjor, osv, har blitt noen hakk klokere. United har gjennom Fergie (og delvis med LvG) blitt vant til å håndtere trenere som skaper litt friksjon, som tar litt plass. Så forhåpentligvis så blir dette et samarbeid som varer lenger enn det han har hatt tidligere, en gang må vel bli den første for han også...

Lenke til kommentar

Kunne virkelig ikke driti mer i FAC-troféet når jeg ser at mine våte drøm siden han sprang nedover sidelinjen på Old Trafford i 2003 skal bli vår nye manager!!!!!

 

Omfg gruer meg til å sjekke bankkontoen i morra. Helvete for en kveld. Se for dere tidenes største drittunge bli nekta bursdags- og julegaver i 3 år og så får han plutselig tidenes største gave. Det er meg og United i kveld!!! Og nei, jeg snakker ikke om det dritet av et FAC-trofe.

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Mata ryker nok, sammen med flere andre.

 

Blandede følelser for meg; glad for at LvG sannsynligvis blir borte, men usikker på om Mourinho er bra for klubben. Lagene hans spiller sjelden veldig attraktivt, lagene hans topper som regel usportslighetslistene og så var det dette med unge spillere. Kommer f.eks. Rashford og Mensa til å få spille neste sesong? Jeg tipper nei, og med det forsvinner siste rest av det Manchester United jeg kjenner.

Lenke til kommentar

Mata ryker nok, sammen med flere andre.

 

Blandede følelser for meg; glad for at LvG sannsynligvis blir borte, men usikker på om Mourinho er bra for klubben. Lagene hans spiller sjelden veldig attraktivt, lagene hans topper som regel usportslighetslistene og så var det dette med unge spillere. Kommer f.eks. Rashford og Mensa til å få spille neste sesong? Jeg tipper nei, og med det forsvinner siste rest av det Manchester United jeg kjenner.

Kan dere ikke sjekke litt fakta før dere uttaler dere? JM spiller dritbra fotball, men fordi han har en hjerne som fungerer, så forstår han at noen ganger må man legge seg bakpå. Det gjorde SAF også. Ikke noe nytt under solen. I tillegg har det alltid vært unggutter på lagene hans, så lenge de er gode nok. Å spille med unggutter for å spille med unggutter er destruktivt for alle parter.

 

Er jo heller ikke sånn at det satses på manchestergutter nå heller. 2 i troppen igår. JM er verdens beste manager. Ferdig snakka.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig med hansoen. Det er en myte at Mourinho spiller kjedelig fotball. Real Madrid har aldri scoret så mange mål som de gjorde under ham. Tror dette er en perfekt mann for oss. Han har ønsket denne stillingen helt siden Porto-tiden. Nå får han full kontroll (som han alltid har ønsket), jeg tror United og Mou er perfect match!

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Bare jeg som sliter med stemmen i dag? :D

 

Ikke-eksisterende. Også hoster jeg opp no slim med sykt rar smak!

 

Nei nå må jeg ta den tunge veien inn på bankkontoen for å ta regnskapet for i går..

 

Logga på bankkontoen, og det så egentlig ikke så alt for gæli ut. Ille var det jo. Men så kom jeg på: det var et eller annet med kortet mitt i går som gjorde at jeg veldig ofte måtte ta sånn "reserveløsning" og skrive under for å få betalt. Vil det si at smellen kommer i morra?

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...