Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han reddet også kanskje to mål i mot...

For all del, men hadde Gayle satt sjansen sin og Palace ridd hjem 2-1 så hadde Smalling fått 1-2 på børsen og blitt syndebukk. Så karakterene her er jo win-biased, men jeg forstår jo det. 

Selv hadde jeg gitt Smalling fire. Det er uaktuelt å gi en fyr med rødt kort i en finale høyere enn det. 

Lenke til kommentar

Ser poenget ja! Forøvrig var han veldig god bortsett fra de to gule kortene. 

Denne seieren var viktig for klubben. Tror det betyr mye å gå inn i ny sesong med et trofé i lomma for spillerne, spesielt de unge.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Zlatan hadde vært en meget solid forsterkning. Det vil nok løfte oss mange hakk, både når det kommer til det offensive og i moralen i laget. Zlatan er sjef!

Likevel er vi nødt til å få inn en verdensklassestopper, og regner med vi henter en også.

Lenke til kommentar

En ting er sikkert, hvis Mourinho blir United-manager så kan de neste Manchester-derbyene bli meget underholdende for andre ting enn det som skjer på banen. Ikke at jeg forventer mye underholdning imens City har 80% ballinnehav. Håper dog at noen utfordrer Pep på dette istedenfor å la dem holde på ballen og gjøre sitt hele tiden. 

Husker hvordan Jupp-Bayern knuste TikiTaka-Barca i CL-semien for noen år siden. Eide ballen og underholdningen!

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...