Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

 

 
En semi og en finale i år er ikke spesielt ille. Bedre enn Tyskland, Frankrike og Italia.

 

Ikke forferdelig det. Meningen bak det var mer at PL ikke er noe spesielt bedre enn alle de andre store ligaene, og at det ikke er nok at man glir inn på hvilket som helst PL lag for å være verdensklasse. Det burde såklart være èn av faktorene, men det må mer til.

 

 

Hadde Martial og Smalling glidd inn på Real, Barca, Bayern, PSG +++ da?

 

Ingen venstrevinger fra PL ville gått inn på Real eller Barca. Betyr det at det ikke finnes verdensklassevinger i PL?

 

Er ikke det jeg mener. Om de ikke går inn på Real og Barca så gjør det ingenting så lenge de kunne gått inn på hvilket som helst annet lag i verden. 

 

 

Den eneste jeg synes er helt verdensklasse på United per dags dato er De Gea. Jeg er derimot enig i at flere er veldig langt der oppe. Jeg føler bare at hvis jeg påstår noen andre på laget er verdensklasse PDD så er det en liten del av meg som sier at United-brillene sitter litt for godt på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Pereira: "I wanted to be loaned out in Jan in order to play more, but LvG told me to stay because he would use me and that I would play."

"LvG did not let me leave. I took the decision and now I'm training, doing my job and waiting for him to fulfil his word."

"I think that I deserved the chance. I'm very calm because everyone sees that I'm playing well and that I deserve my shot."

 

Trist om det stemmer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...