Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes Schneiderlin, Blind, Lingard og CBJ også bør være med på den lista der. Blind og Lingard er fine squadplayers, og mtp at Blind vel primært ble hentet inn som DM/VB, så har han levert en bra sesong. Schneiderlin er nok Uniteds beste midtbanespiller, men han ville passet bedre inn i en mer direkte spillestil. Fellaini vil jeg også beholde. 

Lenke til kommentar

Blind, Lingard og CBJ bør få "godkjent" ja. Blind har gjort mye rart, men ikke hans feil at han spiller der han gjør. Lingard er rett og slett ikke bedre, men har vært fin å ha denne sesongen. Bør overhodet ikke være fremtiden til Manchester United. Ikke mye å utsette på CBJ heller. Kan ikke forvente at en 18-19-åring skal løfte laget på noen som helst måte.

 

Schneiderlin får ikke godkjent utifra hva vi vet han kan.

Lenke til kommentar

Da tror jeg vi er veldig uenige i bruken av ordet "verdensklasse".

 

Alle 3 du sikter til da eller noen spesifikk? DDG er i hvertfall helt uten tvil i verdensklasse, og jeg vil si Martial og er ganske nære det faktisk. United har vært helt tannløse fremover og Martial har vært en helt utrolig viktig brikke. Scorer på egenhånd, sjanser ut av ingenting, samt endel assist. 

Lenke til kommentar

Da tror jeg vi er veldig uenige i bruken av ordet "verdensklasse".

 

Verdensklasse? Spillere som utmerker seg i positiv forstand og ville gått inn på hvilket som helst Premier League-lag.

 

DDG er sannsynligvis verdens beste keeper. Smalling er Englands (og kanskje ligaens?) beste stopper. Martial ville gått inn på hvilket som helst Premier League-lag og har vært ligaens beste venstreving (imo). Når man er (en av) ligaens beste venstreving(er) i Premier League (som er en av verdens beste ligaer), så vil jeg si at man er verdensklasse.

 

Tror ikke noen av de tre er spesielt kontroversielle når man snakker om spillere i "verdensklasse".

Endret av Bandidos-Pelle
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Payer er ikke ving (den rent formalistiske posisjonen er uinteressant, per def er Eriksen, De Bruyne, Silva, Mata osv alle vinger). Hazard og Sanchez er uten tvil meget bra. Jeg mener Martial er på samme nivå. Uavhengig av rangeringen av dem så er alle disse spillerne verdensklasse.

 

Hansoen: Hva gjør at Smalling ikke er verdensklasse? Ubeseiret gjennom gruppespillet i EM og tre innslupne mål. Vært Englands beste i et par år. Vært upåklagelig på et elendig United-lag. Ligaens beste stopper?

 

Er det bare tre spillere i verden som er verdensklasse? Jeg kan fort nevne 50 spillere jeg mener er verdensklasse. Hvilket i det store og hele er vanvittig lite.

 

Fra PL mener jeg følgende er verdensklasse: Martial, DDG, Smalling, Aguero, Özil, Mahrez, Kane, Vardy, Hazard, Payet, De Bruyne, Kante, Silva, Sturridge, Sanchez, Cech, Coutinho, Firmino. Jeg fant 18 fra Premier League. Majoriteten er å finne i La Liga med et fint supplement fra Bayern, Juve og Dortmund.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Mye som kan sies om hvorfor Smalling ikke er verdensklasse, men det enkleste er vel rett og slett at det er veldig mange midstoppere rundt om som er bedre. Han er god, det er han, men han er ikke verdensklasse. Han er ikke en Cannavaro, Nesta, Stam på sitt beste, Vidic etc etc. Han kan sikkert bli så god, men har forbedringspotensiale i flere deler av spillet sitt. Det mest prekære er pasningsspillet, som ikke er spesielt godt, selv om han er blitt bedre. 

Lenke til kommentar

Hadde Martial og Smalling glidd inn på Real, Barca, Bayern, PSG +++ da?

 

Å være et start-valg på hvilket som helst PL er ille nødvendigvis verdensklasse med tanke på hvor dårlig PL gjør det internasjonalt.

 

Verdensklasse føler jeg burde brukes om spillere som kunne vært på start- eller benkplass på en World XI.

 

Orker ikke uttale meg om jeg synes Smalling og Martial er verdensklasse. Synes bare uttrykket blir utvannet litt når det brukes såpass ofte rundt omkring.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hadde Martial og Smalling glidd inn på Real, Barca, Bayern, PSG +++ da?

 

Å være et start-valg på hvilket som helst PL er ille nødvendigvis verdensklasse med tanke på hvor dårlig PL gjør det internasjonalt.

 

En semi og en finale i år er ikke spesielt ille. Bedre enn Tyskland, Frankrike og Italia.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...