Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zlatan kommer neppe til å gjøre så mye alene. Med LvG ved roret så blir jeg overrasket om han i det hele tatt scorer 10 mål i ligaen. Tror uansett ikke at han kommer til å score mer enn 14-15 ligamål. Grei signering så lenge han er nærmest gratis, men skal vi ha ordentlig nytte av ham så trenger vi også en ordentlig manager.

Jeg vil ikke hoppe på dette Zlatan-toget, mannen fyller 35 år i oktober og har gjort det bra i en liga som ikke er i nærheten av PL. Hadde han vært her 5-6 år tidligere så hadde det vært en annen sak.

Lenke til kommentar

 

Bedre å la Van Gaal bli og i det minste late som at man har en plan, enn å hente Mourinho bare for å bekrefte at alt som skjer over managernivå i klubben er ren famling i blinde.

 

Og det har selvsagt ingenting å gjøre med hvorvidt United øker sjansene til å vinne titler med JM eller ikke. Det har igrunn ingen ting med Mourinho å gjøre.

 

Hæ? Late som? Det er ingen som blir lurt. Fansen er ikke blinde. Vi har sett på kamper i år og det har ikke sett bra ut poengmessig eller spillemessig. Fotballen vi har spilt nå har vært mye kjedeligere enn den under Moyes, og joda, jeg husker alle de ørten innleggene vi slo den sesongen.

Jeg skjønner heller ikke hvorfor det å hente Mourinho skulle være famling i blinde, du skriver at det ikke har noe med hvordan sjansene for å vinne troféer øker eller minsker, men faktum er jo at statistikken sier helt klart at de øker. Jose Mourinho har levert resultater. Senest for ett år siden. Han er en no brainer i motsetning til LvG som har gjort jack shit. Hvordan man kan kalle det famling i blinde forstår jeg ikke.

Å late som at man har en plan hjelper ingen, ikke bare vil det slå ut dårlig økonomisk, men ledelsen vil nok miste en god del tillit hvis neste sesong også skulle ende i en fiasko. Det er heller ikke nok med at vi skal redde en 4. plass mot slutten av sesongen hvis vi fortsetter å spille like elendig som i år.

 

Selvsagt er det famling i blinde. 

 

Når du går fra Van Gaal til Mourinho, som er det samme som å stemme SV og FrP om hverandre, så har du ingen rød tråd i det du gjør. I United er det tilfeldighetene som rår, og nå legger man sin lit til at enda en manager skal prøve å omstrukturere klubben totalt, "men denne gangen går det nok bra!"

 

Det er så totalt motsatt av hva alle toppklubber gjør i dag (kanskje bortsett fra Real Madrid) at det bare er komisk. United er en patetisk klubb for øyeblikket. Og det er ikke Van Gaal sin skyld, for å si det sånn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Signerer vi Zlatan er det et symptom på desperasjon uten like.

Jeg er helt enig, fyren er jo eldgammel

 

 

Vi er ikke et topplag lenger. La oss for all del ikke bli som Liverpool-supporterne som tror de er et topplag og har holdt på i 30 år nå. I den situasjonen vi er nå er vi faen meg heldige om vi greier å signere en spiller som Zlatan. Det er ikke bare spilleren Zlatan som ville vært en kjempesignering. Hele hans person ville gitt klubben et løft.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette sa Zlatan om Van Gaal sist sommer:

https://www.youtube.com/watch?v=0EMJtV_Lpqo

Spol frem til 4:30.

 

Angående Zlatan til United: Dersom vi har troen på Rashford OG vi er enige i at vi trenger en ny spiss, så er Zlatan en once-in-a-decade-sjanse vi kan gripe. Han er gammel nok til å ikke spille mer enn kanskje to år i klubben, og i 2018 er han 37 og Rashford er 21. Det er et perfekt tidspunkt for Rashford å begynne å spille regelmessig på førstelaget. Dersom United skal hente f.eks Aubameyang/Kane er det vel bare å glemme Rashford, ettersom han da vil være midt i tjueårene før han får en reell sjanse til å spille fast på topp.

 

Når det er sagt så tror jeg det er minimal sjanse for at Zlatan og LvG jobber sammen, og cirka like små sjanser for at Zlatan faktisk fungerer som ønsket under LvG. 

Endret av Amoralsk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Bedre å la Van Gaal bli og i det minste late som at man har en plan, enn å hente Mourinho bare for å bekrefte at alt som skjer over managernivå i klubben er ren famling i blinde.

 

Og det har selvsagt ingenting å gjøre med hvorvidt United øker sjansene til å vinne titler med JM eller ikke. Det har igrunn ingen ting med Mourinho å gjøre.

Hæ? Late som? Det er ingen som blir lurt. Fansen er ikke blinde. Vi har sett på kamper i år og det har ikke sett bra ut poengmessig eller spillemessig. Fotballen vi har spilt nå har vært mye kjedeligere enn den under Moyes, og joda, jeg husker alle de ørten innleggene vi slo den sesongen.

Jeg skjønner heller ikke hvorfor det å hente Mourinho skulle være famling i blinde, du skriver at det ikke har noe med hvordan sjansene for å vinne troféer øker eller minsker, men faktum er jo at statistikken sier helt klart at de øker. Jose Mourinho har levert resultater. Senest for ett år siden. Han er en no brainer i motsetning til LvG som har gjort jack shit. Hvordan man kan kalle det famling i blinde forstår jeg ikke.

Å late som at man har en plan hjelper ingen, ikke bare vil det slå ut dårlig økonomisk, men ledelsen vil nok miste en god del tillit hvis neste sesong også skulle ende i en fiasko. Det er heller ikke nok med at vi skal redde en 4. plass mot slutten av sesongen hvis vi fortsetter å spille like elendig som i år.

Selvsagt er det famling i blinde.

Når du går fra Van Gaal til Mourinho, som er det samme som å stemme SV og FrP om hverandre, så har du ingen rød tråd i det du gjør. I United er det tilfeldighetene som rår, og nå legger man sin lit til at enda en manager skal prøve å omstrukturere klubben totalt, "men denne gangen går det nok bra!"

Det er så totalt motsatt av hva alle toppklubber gjør i dag (kanskje bortsett fra Real Madrid) at det bare er komisk. United er en patetisk klubb for øyeblikket. Og det er ikke Van Gaal sin skyld, for å si det sånn.

Hva er ditt forslag da? Å beholde LvG enda ett år å late som at det kommer til å gå så mye bedre? At han plutselig skulle ende opp med en plan som fungerer? Vil heller si at det å ikke ta grep er famling i blinde. LvG har uansett bare ett år igjen, ingenting neste sesong som kommer til å endre på situasjonen vi er i nå. Mye bedre å bare sparke og ta grep før ting blir verre. Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...