Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvorfor vil folk ha simeone? Van gaal har fått mye pes pga fotballen han spiller, er ikke akkurat spennende fotball fra simeone

Og like vel har de 15 flere seriemål og 16 færre innslupne enn oss i serien og er i Champions League-finalen.

 

Simeone>van Gaal, uansett hvor kjip fotballen er.

PL kan ikke sammenlignes med PD.

Lenke til kommentar

Enig i den.

 

Om vi får Mourinho så er jeg veldig spent på hva slags fotball vi får se. (Noen vil vel hevde at jeg ikke bør være spent på akkurat det, og derfor er i mot han...) Spesielt fotballen Chelsea spilte i hans første periode var mindre spennende å se på. Men synes f.eks RM under han så temmelig bra ut, der de blant annet satte scoringsrekord i La Liga (121 mål på en sesong). Tror også en fordel ved å få Mourinho er at han kan tiltrekke seg store spillere på tross av at vi ikke kvalifiserer oss til CL. Så får vi håpe om han kommer at han ikke benker alle talentene våre...

Endret av blured
Lenke til kommentar

Krevde skyhøye lønn i psg fordi han var klart ligaens største stjerne, big fish-small pond. Er United villig å punge såpass mye(om det er det han krever) for en svenske på slutten av karrieren? Atpå til vært tre år i en liga der han strengt tatt ikke må anstrenge seg på lik nivå som England.

 

Høres mer ut som noe City og Chelsea ville ha gjort, enn United.

Lenke til kommentar

Tror Zlatan er en type spiller som kommer til å tjene vel så mye etter endt karriere også. Håper forøvrig at vi ikke kommer til å gå for han om han krever for mye, da er det bedre å satse på flere talenter, eller få inn noen som holder i mer enn 1-2 sesonger om man er heldig...

 

avpL5E1l.jpg
 
Bilde av Martial med den nye bortedrakten vår. Virker som om han bare smiler når han scorer. Bra for han (og oss) at det ikke er så sjeldent...  :wee:

 

Det er vel allerede nevnt, men kan ikke si jeg er så veldig begeistret for de stripene som bare stopper. Men utover det så liker jeg at det er lite detaljer, spesielt emblemet som er monokromt. Selv om det vel betyr at hjemmedrakten vår får vhals/krage neste sesong også.

Lenke til kommentar

Av de lekkede bildene så blir det ingen krage eller v-hals på hjemmedrakten. 

manchester-united-2016-17-kit.png

 

Vil tro at bildene er veldige troverdige hvis man sammenligner med andre Adidas-drakter for 16/17. Synes definitivt at hjemmedrakten er finere enn bortedrakten, i alle fall på bildene. Da de aller første bildene og ryktene dukket opp så var jeg skeptisk til at stripene ble flyttet til under armen og ned siden, men jeg syntes de så digg ut sammen med shortsen slik at de fortsetter fra trøya og ned. Men det var med Chelsea sine drakter, United sine shorts er jo som kjent hvite, akkurat som stripene på trøya så da tipper jeg at stripene fortsetter som røde på shortsen. Spørs om det ser like bra ut.

Håper bare tredjedrakten blir nogenlunde lik årets drakt, for den var jææææævla digg!

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...