Ol'H Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Absolutt ikke Brown er strålende defensivt, å vi har stort sett kontroll bakover med unntak de av få gangene Liverpool faktisk klarer å skape overtallsituasjoner. Å når VDS fant ut at fleinsopp er goodshit rett før kamp. Lenke til kommentar
pej Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Den situasjonen med Rio som kjefter opp The Kop er helt klassisk. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Men jeg mener helt klart at Silvestre bør selge, han er ikke like god som før...Erstatte han med en spiller på PSG, Mario Yepes, han tåler ihvertfall muskel kraften i PL. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Da satser vi på uavgjort i kveld og vi er tilbake der vi hører hjemme, nemlig på toppen 9 poeng foran Liverpool som forøvrig er ute av gullkampen! OM det blir uavgjort, er vi vel bare 8 poeng foran Liverpool. Bra vi vant, jeg var nervoes. De stod litt mye foran sekstenmeteren voer (selv om det ikke ble de helt store sjansene). Goscinny Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Absolutt ikke Brown er strålende defensivt, å vi har stort sett kontroll bakover med unntak de av få gangene Liverpool faktisk klarer å skape overtallsituasjoner. Å når VDS fant ut at fleinsopp er goodshit rett før kamp. Sikkelig smart å skrive når United holder nullen på Anfield. Om han hadde sugd rass så hadde det blitt baklengs eller mange sjangser på hans side. Didn't happen. Må også huske på at det er Pools beste side... Let's agree to disagree Edit: ouups. Skulle vært et komma der, så leste litt fort. Etter absolutt ikke. Endret 16. desember 2007 av The Game Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Men jeg mener helt klart at Silvestre bør selge, han er ikke like god som før...Erstatte han med en spiller på PSG, Mario Yepes, han tåler ihvertfall muskel kraften i PL. Hvis du mener Brown nå, siden silvestre har vært ute leeeenge, så er du jo helt på bærtur. Brown går jo alltid inn 110% med kroppen og går jo nesten inn for å skade, fantastisk å se på, for han kan virkelig duellere. Greit, han er ikke best offensivt, og han hadde noen tabber, som når Babel fikk lade foten, men ellers er Brown meget god fysisk på det defensive. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Absolutt ikke Brown er strålende defensivt, å vi har stort sett kontroll bakover med unntak de av få gangene Liverpool faktisk klarer å skape overtallsituasjoner. Å når VDS fant ut at fleinsopp er goodshit rett før kamp. Sikkelig smart å skrive når United holder nullen på Anfield. Om han hadde sugd rass så hadde det blitt baklengs eller mange sjangser på hans side. Didn't happen. Må også huske på at det er Pools beste side... Let's agree to disagree Var jævlig nære på noen ganger, og da kan vi takke forsvaret for at det ikke ble noe. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Den situasjonen med Rio som kjefter opp The Kop er helt klassisk. Enig! Rio er konge. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Den situasjonen med Rio som kjefter opp The Kop er helt klassisk. Gav meg ereksjon. Herregud jeg elsker Rio. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Må si at jeg koste meg nesten mer med situasjonen hvor Torres prøver å yppe på seg Rio :!: Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ja, Rio er elskbar. Sier ikke mer jeg ass. Han er en konge i forsvar Han ga meg orgasme som jeg aldri før har hatt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Må si at jeg koste meg nesten mer med situasjonen hvor Torres prøver å yppe på seg Rio :!: Hehe. Torres ble smågutt mot englands beste stopper. Hvor var Torres idag egentlig, i lomma til Rio? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ja, det kan hende NightKeeper. Jeg så han ikke jeg :S Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Var meget godt å se kontrollen Rio hadde på Torres, herre gud. Bare tar han i arma og kaster han vekk, helt fantastisk. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Viser at Torres fremdeles er litt for pinglete når det kommer til anledninger som dette. Kampen starter about nuhh. Poengdeling, hvis fotballen triller riktig. Endret 16. desember 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Trodde det skulle bli vanskelig idag. Liverpool har det beste laget på mange år nå. Torres og Gerrard i storform. Men neida. Akkurat som de andre åra på Anfield og Old Trafford dette. Endret 16. desember 2007 av Alastor Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Gratulerer, dere trakk det lengste strået! Endret 16. desember 2007 av Alastor Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Må jeg stenge og rydde her og? Hvor VANSKELIG ER DET MULIG Å VÆRE?? ...og kjøyr, 7 innlegg er fjernet. Endret 16. desember 2007 av Alastor Lenke til kommentar
Blax Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Noen som har link til høydepunktene? Gjerne det Rio gjorde og Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Faen, der scorte Arsenal. Tipper på at kampen ender 1-1. Utrolig dårlig keeper Chelsea hadde der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå