Latias Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Nå som det er sagt så har United ikke spilt noe bedre denne sesongen en Liverpool som har omtrent samme poengsum og spilt mange mange flere kamper. Liverpool har spilt 60 kamper, United 57. Så nei, Liverpool har ikke spilt "mange mange flere kamper". 9 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Hvem bryr seg om å kvalifisere seg til EL? Eneste grunnen til å bry seg om den turneringen er at den gir CL-plass. Vil heller at vi skal gjøre det gjennom topp 4 enn å måtte bli et topp 6/7 lag på det beste. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Hvem bryr seg om å kvalifisere seg til EL? Eneste grunnen til å bry seg om den turneringen er at den gir CL-plass. Vil heller at vi skal gjøre det gjennom topp 4 enn å måtte bli et topp 6/7 lag på det beste. 1) Du høres bortskjemt ut når åpner med setningen der. 2) Du kan både vinne EL og PL samtidig. Det er bare å spille godt nok. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 (endret) Vi klarer aldri i verden å vinne begge deler samtidig når vi ikke klarer topp 4 selv om vi får det servert på et sølvfat. Mye bedre å bare konsentrere oss om en turnering samtidig som gir samme premie: CL-plass. Fint med et trofé, men da kan vi heller vinne hjemlige cuper. Høres kanskje bortskjemt ut, men det eneste verdifulle med å vinne EL er CL-plass. Pengene gir jeg faen i. Klubbens egen skyld. Endret 11. mai 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Høres ut som du bør lese gjennom det du skriver.... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Her har autokorreksjon gått helt amok faktisk! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 (endret) Uff SwiftKey. Tror det er nogenlunde riktig nå.. ? E: 100% ? Endret 11. mai 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Tenk om vi hadde hatt en bedre spillestil og rett og slett et bedre lag rundt ham, da hadde Martial scoret enda flere mål. Grattis med førsteplassen i Boring Kalle-konkurransen ? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 EL er bedre enn ingenting, lol. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 EL er bedre enn ingenting, lol. Nei. Torsdagskamper er noe herk. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Bekymret over at United må ut i nok en EL-cup, det har vært vanskelig nok å signere storspillere fra før, blir ikke enklere med United i EL. Og jeg tror City gjør jobben borte mot Swansea, jeg husker med gru den siste runden de nesten rotet på PL-seieren til United. Aguero kom å fikset det da, kommer til å gjøre det nå.Jeg mener:- LVG - Ed Woodward sitt signerings-tallent - Europa LeagueHvilke storspillere vil signere til United nå? Og ellers, hvem har lyst til å bli igjen nå? Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Aldri i verden om Liverpool vinner EL. To lag som er dritdårlige på bortebane, men Sevilla er best. "Aldri i verden om Liverpool slår Dortmund" En cupfinale på nøytral bane er ikke det samme som en vanlig bortekamp. Tror vår fans kommer til å ha større presence enn Sevilla sine. Det er en helt åpen kamp egentlig. Sevilla er EL-kongene, men vi var mye bedre enn Villareal, som ligger 12p over Sevilla på tabellen. 1 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 (endret) Sevilla er EL-kongene, men vi var mye bedre enn Villareal, som ligger 12p over Sevilla på tabellen. Dette er en av mine yndlingstankerekker. Norge slo Brasil i 1998, Brasil kom til finalen i VM, ergo er vi bedre enn dem (og potensielle VM-vinnere!!!). Poenget mitt er at hverken tabellsituasjon eller tidligere oppgjør mot lignende motstandere er sammenlignbart. Hver kamp i fotball består av en milliard parametere. Noen lag bare klikker dårlig/bra mot hverandre, som f.eks Liverpool mot Norwich. Dere gikk med et NØDSKRIK videre mot Dortmund etter å ha i store deler av kampen blitt pisset på (på Anfield). Nå er fotballen slik at ikke alltid det beste laget vinner (det vet jeg som Utd-supporter, vi fortjener ikke halvparten av poengene våre i år), det gjorde at dere gikk videre fra den kampen. Når det gjelder Villareal så kjøper jeg at dere er et bedre hjemmelag enn dem, såpass er jeg enig med deg i. Nå skal dere spille mot Sevilla som er vant til å spille bra borte i Europa. Jeg tror dere vil få det tøft. Jævlig tøft. EDIT: For å ikke spore helt av, jeg ønsker vi signerer en knallstopper (Laporte, er han fortsatt ledig?), ser at Varane går mye igjen. Tviler på at vi får sistnevnte. Vi trenger desperat en klassespiller sentralt på midten også. Endret 11. mai 2016 av Bandidos-Pelle 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 (endret) Ikke fornøyd med at stripene stopper ved skuldrene.. Den er virkelig stygg. Ikke bare ser den ut som en pysjamas, men det er jo nesten en perfekt kopi av sesongens treningsdrakter. Ikke mye kreativitet å finne der fra Adidas. Reflekterer dog United perfekt denne sesongen: - Like stygg som spillestilen - Like mye kreativitet som United denne sesongen - Pysjamas-stil sånn i tilfelle man sovner under kamp 10/10 won't buy Endret 11. mai 2016 av Mr. President™ 1 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 (endret) Sevilla er EL-kongene, men vi var mye bedre enn Villareal, som ligger 12p over Sevilla på tabellen. Dette er en av mine yndlingstankerekker. Norge slo Brasil i 1998, Brasil kom til finalen i VM, ergo er vi bedre enn dem (og potensielle VM-vinnere!!!). Poenget mitt er at hverken tabellsituasjon eller tidligere oppgjør mot lignende motstandere er sammenlignbart. Hver kamp i fotball består av en milliard parametere. Noen lag bare klikker dårlig/bra mot hverandre, som f.eks Liverpool mot Norwich. Nå skal dere spille mot Sevilla som er vant til å spille bra borte i Europa. Jeg tror dere vil få det tøft. Jævlig tøft. Jeg tror også vi får det tøft. Poenget mitt var bare at det er idiotisk å være så skråsikker som du er på at det ene laget vinner finalen. Ser ikke helt den Norge-Brasil sammenligningen. Jeg svarte deg bare på at du var så overdreven skråsikker på Liverpool-tap, ved å vise til at vi har slått gode spanske lag før. Det var et slags forsøk på å nyansere ting, siden du var så bastant. ...og nei, Sevilla har ikke vært gode på bortebane i EL. De tapte mot fuckings Molde, og har i det hele tatt såvidt vunnet bortekamper i EL (og CL) denne sesongen hvis jeg ikke tar veldig feil. De har også vært forferdelige på bortebane i ligaen. Oppsummert: "Aldri i verden om Liverpool vinner EL" er et dumt utsagt. Hadde det vært Barcelona mot Liverpool kunne jeg kanskje skjønt det, men vi har relativ god sjans på å vinne. Endret 11. mai 2016 av Schweigaard 2 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Jeg ser på Liverpool som favoritter, 60/40 ish. Verken Laporte eller Varane hadde vært meg imot. Er ikke laporte venstrebeint også? Det viktigste nå er å få inn en ny manager, Mou, Poch eller Simone. De(n) (to) siste kommer aldri i verden. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 (endret) En del kilder tilsier at Man City har trigget utkjøpsklausulen til Laporte og han stikker dit i sommer. Blir dyr da. Rundt 40m pund. Endret 12. mai 2016 av Mchansern Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Dersom den summen stemmer og City gjennomfører overgangen, så har de brukt totalt 96 millioner pund på tre nye midtstoppere de siste to kalenderårene. Det er 1,13 milliarder kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå