blured Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Nå trenger vi bare at WH er litt bøtte, og at vi spiller like bra som vi har gjort hele sesongen hjemme. Har trua! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 en høst med ny manager og CL sier jeg ikke nei takk til. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Nå er alt opp til oss da. Seier i de to siste kampene betyr CL-kvalifisering til høsten.Om Liverpool ikke vinner EL, er det ikke sånn? Om Liverpool vinner EL eller ikke betyr ingenting for oss. Vinner vi de to siste får vi CL-plass. Vinner Liverpool blir det 5 engelske lag i CL til neste år. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Hvor mange ganger skal dette egentlig diskuteres? Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Haha, tipper det der er tatt opp 20+ ganger nå. Hver liga kan maks ha 5 lag med i CL, så det scenarioet ville bare vært tilfellet om både City og Liverpool vant henholdsvis CL og EL. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Vet ikke helt hva jeg skal si. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 (endret) Hva er det å si? Han har lest en bok og spør andre hva deres favorittbok er? Endret 8. mai 2016 av Espp Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Sikkert en bra bok det der Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Hva er det å si? Han har lest en bok og spør andre hva deres favorittbok er? Han gleder seg til å lese den ☺ Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Hvordan er det hvis Liverpool vinner EL? Er det da sånn at 4.plassen mister sin CL-plass? Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Ja, tror det "krysser fingrene og tærne" Lenke til kommentar
G27 Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Jeg var også sikker på at det ville være tilfellet, men det vil ikke skje. Om Liverpool vinner EL vil England få 5 lag i CL neste sesong. Så alt er faktisk opp til LvG og spillerne nå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Hvordan er det hvis Liverpool vinner EL? Er det da sånn at 4.plassen mister sin CL-plass? Lurte på det samme faktisk Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Hvordan er det hvis Liverpool vinner EL? Er det da sånn at 4.plassen mister sin CL-plass? Lurte på det samme faktisk Nope, da blir det 5 engelske lag i CL. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Vær så snill å stopp!!!!!!!!!!!! Har smått begynt å klore ute øynene mine.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Jeg tror kanskje det er sånn at bare 4 lag kan delta fra ett land? Eller?? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Jeg tror kanskje det er sånn at bare 4 lag kan delta fra ett land? Eller?? Hehehe, nå bare terger du Espp, eller? Hvis du er seriøs; Et land kan maksimalt ha 5 lag med i CL. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Neh, det er ikke bare meg han plager. Han bare setter det på spissen at dette temaet er tatt opp 800 ganger og at det er helt vanvittig at folk enda spør om det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå