Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Owen og Anderson vant duellen på midten. Anderson viser nok engang hvilken røver han er, og eide Gerrard i dag. I år vinner vi PL, rett å slett fordi vi er best! Dette var bortekamp på Anfield og med untak av Sar så hadde vi brukbar kontroll.

Jeg elsker Anderson. Herregud han blir stor. Jævelen er like gammel som meg, fra Brasil og eier midtbanen i selveste PL. For en spiller

Hargreaves burde lett spille fast på England, lett.

Lenke til kommentar
Owen og Anderson vant duellen på midten. Anderson viser nok engang hvilken røver han er, og eide Gerrard i dag. I år vinner vi PL, rett å slett fordi vi er best! Dette var bortekamp på Anfield og med untak av Sar så hadde vi brukbar kontroll.

Jeg elsker Anderson. Herregud han blir stor. Jævelen er like gammel som meg, fra Brasil og eier midtbanen i selveste PL. For en spiller

Hargreaves burde lett spille fast på England, lett.

Er vel Brasil han bør spille for, er nok ikke lenge før han er fast på det brasilianske landslaget...

Lenke til kommentar

Scouserene er ikke ute av gullsjangsene mener jeg, men de har møtt "de tre andre" på hjemmebane og tatt 2 poeng....... Vi har syv og er ferdig med flyplassen og Anfield. Råherlig

Nå gir jeg faen i den andre kampen :)

Fergie kjefter på dommeren og flytter angrepet ned på midtbane og Ronaldo på topp. Vi har slått scouserene på Anfield og det er Jul :)

Hargreaves var enorm i dag. Lett banens beste

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

FY faen! Dette var jææææævlig deilig!

Heeeeerregud!

Går til pause med en ikke ufortjent ledelse, og forsvarer oss som guder i 2. omgang, fantastisk å se på. Satt og svetta nesten hele 2. omgang, var til tider redd for at det skulle glippe, men vi var vel aldri veldig utsatt, selvom pool hadde mye ballkontroll i 2.

FAEN det var deilig.

Lenke til kommentar

FYYY FAEN!! Herlig! Fantastisk!! Magnifique! Tevez var mann idag! Fleire å trekke fram, Anderson, Rio, Vida, Evra, Hargreaves osv. Einaste Brown (som vanlig) og VDS som ikkje var 100% up for it. Ronaldo var også ganske usynlig, samt Rooney, men kjempe veldig mykje sistnevnte og skal ha kreditt for det.

Lenke til kommentar

Jeg er faen med i lykkerus... Siste frisparket til Gerrard, verste sekundene. Å bommen til Rooney, da så jeg virkelig for meg at den kunne bli avgjørende. MEN NEI DA! HHAHAHAHAHA. Horungene som sparket i leggene på Ronaldo & co hele kampen uten å bli straffet for det fikk faen me som fortjent!

Lenke til kommentar
Einaste Brown (som vanlig) og VDS som ikkje var 100% up for it. Ronaldo var også ganske usynlig, samt Rooney, men kjempe veldig mykje sistnevnte og skal ha kreditt for det.

Den må jeg nesten få kommentere. Mulig Brown gjør mye dårlig forover, man fyren gjør mye bra bakover. Alle som har spillt fotball selv, ser at fyren er en man ikke ønsker å møte. Han gir 110% og er tilstede med mye fysikk. Alle lag trenger sånne. Syntes ikke han fortjener å være uniteds dårligste i dag. den får VDS ta helt alene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...