Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillerbørs:

 

De Gea - 7

 

Varela - 8

Carrick - 7

Blind - 6

Rojo - 6

 

Schneiderlin - 10

Herrera - 7

Mata - 7

 

Memphis - 7

Rashford - 8

Lingard - 7

 

Schneiderlin 10? Er skyld i første mål i mot, elendig klarering på mål nr 2 i mot.

 

 

----------------------------------------------------------------------------

 

 

 

Kommer fortsatt ikke over at Arsenal taper mot parodien av et fotballag vi stilte med i går  :wee:

 

 

Flere enn meg som fikk litt Beckham-feeling på innlegget til Varela i forkant av 1-0?

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Nå er det godt å være United-fan igjen! Deiligeste fotballuken jeg har hatt på veldig, veldig lang tid! 

 

Jeg har sagt det før og sier det igjen: jeg er ikke kravstor! Jeg forventer bare at vi kan spille en form for angrepsfotball slik vi har gjort de siste ukene. Hvis jeg i flere perioder må sitte å vurdere å klore ut øyene mine fordi vi spiller på tvers i 85 minutter i løpet av en kamp, ja da vil jeg igjen dette i staver og samtidig håpe på endringer i ledelsen. Hvis vi spiller slik vi gjør nå, så driter jeg i om det er LVG, Mourinho eller Giggs ved roret, jeg er fornøyd. I tillegg er det jo artig, selv om det er til dels tvungen, at ungguttene får kjørt seg litt. Jeg ble oppriktig glad for at Fosu-Mensah fikk prøvd seg i går. Han er et enormt talent som kanskje kan sammenliknes med Alaba (alder + skills). Han er et monster på banen med teknikk og ferdigheter som er langt over hans alder! 

 

Det fine med LVG, og det tunge når ting ikke går bra, er at han gir ungguttene en sjanse uansett. Vi har sett at han støtt og stadig bytter inn unge spillere i kamper hvor han ikke burde gjøre det - det liker jeg! Sånn fostrer man fram talenter, sånn skaper man lokale stjerner! 

 

Ahhh, deilig å være fornøyd med prestasjonene igjen. Nå er det bare å kneble nevene sammen hardt og be om at det kan fortsette fram til i mai, for da har vi kanskje en sjanse på topp 4 - noe jeg ser på som meget urealistisk, men hvem vet!

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Lingard er kanskje ikke verdens beste kantspiller på noe som helst måte, men han tilfører laget vårt noe nesten ingen av de andre tilfører: 100% hele tiden! Han blør for drakten og det oser glede av han når han får lov å starte for klubben han har vært i hele sitt liv. Sånt blir jeg glad av. Det går ikke an å ha et helt lag med bare strevere, men en og annen tilfører laget noe spesielt. Lingard og Schweinsteger er de jeg føler løper mest når de spiller. De viser gang på gang at det setter pris på lønna de får og det liker jeg. 

 

Borthwick-Jackson har virkelig imponert meg. Jeg viste ikke mye om han før sesongen startet og han har vært ganske solid i absolutt alle kampene han har spilt. Han har definitivt ikke gjort seg bort og kanskje har han en framtid i klubben hvis han satses på.

 

Pereira skulle jeg likt å se få enda mer spilletid og det har irritert meg til tider at han ikke har fått flere sjanser som tier når Rooney eller Mata har vært bøtte. En tanke som slår meg, er at han kanskje ikke er god nok? LVG liker jo å skape spillere, men Pereira har ikke nytt så alt for godt av det til å skal være ett av våre største talent (for alderen) i klubben.

 

Januzaj er enda ung, 2-3 år yngre enn Lingard vel, og er en spiller jeg enda nekter å gi opp. Vi har sett hva som bor i han når han har selvtillit og forhåpentligvis finner han tilbake til den gode formen, og utvikler seg enda mer! 

 

Memphis har endelig våknet litt. For et potensiale det er i den gutten. Når han nå i tillegg har begynt å slippe luksusspilleren fri og jobbe bakover, ja da kan dette bli deilig!! Har, som sekundet etter at vi kjøpte han, ståltro på at han blir klasse for oss i årene som kommer. 

 

Fosu-Mensah blir enorm hvis utviklingen fortsetter og jeg antar at han blir å få spilletid i de nærmeste årene hvis vi ønsker å beholde han. Kanskje vårt aller største talent i klubben. Elsket hvordan han, selv med en feil da, ikke brydde seg en døyt om at det var Arsenal han lekte mot i helgen!

 

Varela hadde jeg ikke noe tro på. Lånet han dro på i fjor var for meg en liten "spiker i kista" og jeg tok det som et tegn på at han ikke hadde noe å tilføre laget. Jeg syns han, som BJ, har gjort det meget bra når han har fått sjansen. Ikke gjort seg bort og samtidig vist at han kan tilføre laget noe i alle faser. Har en enorm hurtighet og virker samtidig ganske trygg med ballen i beina. Kanskje kan han bli noe for klubben framover?

 

Martial gidder jeg ikke å si noe om. Han har tatt hele verden med storm på 7 måneder og det er kun han selv som bestemmer hvor langt han vil nå.

 

 

Vi har enormt med gode unge spillere i troppen akkurat nå. I tillegg har vi spillere som McNair og Shaw som har vist oss hva som bor i dem. Når spillere som Rashford, Poole, Love, Keane (for sent kanskje?) og Tuanzebe kommer bankende på døren bak, ja så virker framtiden litt lys. Vi har enormt med forskjellige talenter som er på vei oppover akkurat nå. Hvor mange av de som kommer til å spille for Manchester United er veldig usikkert, men det er ingen tvil om at det er rom for både én og to av de. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er så rart å lese dette for eliten her inne har da slaktet disse "talentene" og bruken av de i mange måneder.....

 

Vet ikke om jeg er en del av "eliten", men jeg har kritisert flere av talentene, men det er stort sett Powell, Lingard (som jeg fortsatt mener ikke er noe annet enn en helt middels ving) og Pereira. Pereira har ikke det som trengs, sorry. Powell blir aldri god nok og Lingard ville ikke vært god for en eneste topp 5-klubb i PL. Setter du meg innpå nok ganger i en United-kamp så klarer jeg også (billedlig sett) å få den ballen i kassa én eller annen gang.

 

De andre har jo tidligere aldri fått sjansen. Varela, CBJ, Fosu-Mensah - har aldri fått ordentlig sjansen før. De som jeg har nevnt tidligere har fått sjanser opptil mange ganger.

 

Og hvem avskriver Januzaj? Finnes ikke et menneske som har sett den mannen i aksjon som avskriver ham. Den dagen han blir hakket mer seriøs så kan han fort bli den beste spilleren i klubben. Gudbenådet fotballspiller - mangler noe på psyken. Mener fortsatt han har 1000x større potensiale enn Sterling.

 

Martial er det beste som har skjedd klubben.

 

Rashford håper jeg ikke er en døgnflue. Jeg vil se mer før jeg hopper på hypen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...