Jotun Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Skal vi vinne EL må vi slå alle Neida, man må bare slå de lagene man møter. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Mon tro om slik de spilte i går er slik LvG faktisk ønsker at de skal spille, eller om det ble slik fordi det var så mange spillere som vanligvis trener med reservelaget. Er en håpløs situasjon LvG er i for tiden med så ekstremt mange skader. Nå ønsker jeg på ingen måte at LvG blir værende videre, men ville noe andre klart det så mye bedre med 14 førstelagsspillere ute med skade? JM gjorde det jo langt dårligere med Chelsea denne sesongen med stort sett hele laget tilgjengelig. Håper klubben setter krav om at det fortsatt skal satses på spillere fra egne rekker, uavhengig av hvem som kommer inn. Gir en spesiell følelse å se laget lykkes når der er flere spillere fra egne rekker som gjør det bra. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Jeg syns det er en enorm prestasjon at vi ligger der vi ligger. Hvis Chelsea, Liverpool, Arsenal og City får skade på 6-10 av deres desidert beste førstelagsspillere samtidig, ja så vil de også slite enormt! Det jeg har vært kritisk til er den vanvittig dørgende kjedelige fotballen som sakte men sikkert tar livet av meg. Den har vi ikke sett på en stund, så da skal jeg heller ikke klage. Om LVG får sitte videre tror jeg ikke, men fotballen vi har spilt den siste tiden + vårperioden i fjor var veldig veldig bra! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Hva mener du med hvis når du drar inn Liverpool og arsenal? Begge disse to har hadd store skadeproblemer på flere samtidig denne sesongen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Dere hadde jo Mignolet ute med skade. Det er instant improvement. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Hva mener du med hvis når du drar inn Liverpool og arsenal? Begge disse to har hadd store skadeproblemer på flere samtidig denne sesongen. Uten tvil! Men jeg mener at begge klubbene har vært heldige i forhold til oss til tider. 14 spillere samtidig? Nesten samtlige fra førstelaget. Av de som har vært skader har det vært våre aller viktigeste førstelagsspillere som Martial, DDG, Smalling, Rojo, Darmian, Shaw, Schweinsteiger, Carrick, Rooney (nåja..), Valencia og Young. Sykelaget til Manchester United er bedre enn laget som får spille. 3 Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Huff, da er det desverre bare å gratulere United fansen. For vår del får vi håpe at vi heller kan gjøre mirakler i ligaen for å ha noe å spille for. Kan jo skje mirakler men er vel få som tror de vil skje denne gangen. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Pool supportere på jobb var strålende fornøyd med trekningen. Overconfidence? Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Det blir jo to morsomme kamper. Men United står med 6p v 0p mot Pool denne sesongen. Det betyr ganske enkelt at dette blir for tøft for vår del. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Fy faen så deilig. Det er deilig å se at akademiet vårt er bedre enn Arsenal A-lag. Fortjent seier og deilig å vise dem hvor skapet skal stå! Til tider leker vi utpå der! Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Da er det bare å be til høyere makter at City taper og vi er med i top 4 kampen! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Flott kamp i dag. Nydelig. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Spillerbørs: De Gea - 7 Varela - 8 Carrick - 7 Blind - 6 Rojo - 6 Schneiderlin - 10 Herrera - 7 Mata - 7 Memphis - 7 Rashford - 8 Lingard - 7 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 For en fantastisk uke dette har vært. Plutselig ser United ut som United igjen. Alt som skulle til var 15 skader. Memphis jobber mer tilbake enn tidligere i sesongen og er en helt ny spillerer. God kamp av ham igjen. LvG var slik han skal være i hver eneste kamp dag, full av følelser og engasjement. Rashford. For en start han har hatt. Endelig en som vet hvor målet står. Bare håpe han klarer å holde bena på jorden fremover Midtforsvaret holder rett og slett ikke mål, klart svakeste punkt i United for tiden. Fortsetter laget som dette skal det bli vanskelig for enkelte spillere å få plassen sin tilbake igjen. Strålende fornøyd med denne uken, nå det bare fortsette i de kommende kampene. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Bra seier idag, nå virker det som topp 4 pluselig kan være mulig igjen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Blir ingen Oscar på DiCaprio i år heller https://twitter.com/GeniusFootball/status/703971244769734656 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Hahaha, jeg ler. 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Skaffe seg et evig meme der. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Fy faen for en deilig søndag. Å slå et toppet arsenal lag med det laget vi stilte med i dag... Har ikke ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå